• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor :: Re: Regulátor tlaku paliva - problém
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Mendo
Odeslal: Monday 03 August 2009 - 17:51:16
Dneska mi v Oplu řekli toto: chyba na regulátoru paliva.Mám totiž tento problém:
při jízdě mi zničeho nic padly otáčky až na nulu a motor zhasl.Okamžitě jsem zkusil nastartovat a motor bez problémů naskočil a jel dál.Zjistil jsem, že problém nastává při akceleraci nad 4000ot/min.Zkoušel jsem to i za volnoběžných otáček vytočit nad 4000 a zase to padlo na nulu a motor "chcípl".
V servise mě moc nepotěšili, protože to prý může být tisíc příčin.Jak funguje ten regulátor paliva? Odkud tam tečou data?Vypadá to na zavádu na elektronice, protože když vypnu klíč a znovu ho nastartuji, tak to chvíli jede normálně.
Prý taky může docházet k úniku tlaku někde "na trase" paliva, rail,vstřik atd.
Zafira Z19DTH 110KW r.v. 2006 Budu rád za každou ideu.
Poslední odpovědi
Anonymní
Odeslal: Tuesday 24 January 2017 - 18:45:08

Kde sa prosim na z19dth nachadza senzor tlaku paliva? Dakujem
Roman
Odeslal: Thursday 09 September 2010 - 18:17:19

Asi skusi vyměnit ten regulátor. Egr uz mam vyčištěnej i zaslepenej paliv. filtr vyměněnej, dneska sem najezdil asi 50 km a v pohodě pak sem popojižděl v koloně a volnoběh byl 800 a padalo to i mín skoro mě případlo že by to mohlo chcípnout asi jak se sepla vrtule nea klimu tak to tak haprovalo a baraku sem stal a slapaloto jak hodinky . Tak nevim asi skusim ten regulator snad to pomuže . Nejhorší je že když me to zdechlo tak me to pak nešlo natočit.
Danek
Odeslal: Thursday 09 September 2010 - 12:48:07

Pocukávání u motorů VC Z19DT a Z19DTH může způsobovat již zmiňovaný egr,na stránkách slovenského opel klubu je perfektní návod nejen na jeho vyčištění,ale i jeho částečné zaslepení.Tyto záslepky se dají koupit v servisech fiat,na slovácích je uvedeno i katalogové číslo-nejsou ,,plné,,,ale mají v sobě otvory,neboť jejich účelem není egr zcela zaslepit,ale jen omezit množství průchozích spalin.Proč ve fiatu ke koupi jsou a v oplu ne? Nevím,výše uvedené motory se pod různým označením mimo oplů a fiatů používají také v saabech a alfách.Regulátor paliva by mohl být regulátor tlaku v railu,v oplu cca.2 700,-kč,jeho špatná funkce se projevuje pocukáváním při ustálené rychlosti nebo jejím hodně lehounkém zvyšování nebo naopak při ostřejší jízdě a rychlém podřazení.Mám VC Z19DT najeto 217000 ajíž několikrát jsou tuto chybu v oplu ,,mazal,.
Roman
Odeslal: Wednesday 08 September 2010 - 21:48:59

čau. Řeším v podstatě stejnej problém stím rozdílem že po zdechnutí motoru ho nejsu schopnej chvilku natočit . Na diagnostice je to bez chyb filtr sem preventivně vyměnil egr vyčistil a zaslepil . V poslední době se me zdalo že to má i horší volnoběh . Nemáte někdo ještě jinou skušenost?
Martas
Odeslal: Saturday 10 October 2009 - 18:11:32

Jeste se nabizi otazka, jakou do toho lejes naftu ?
Mendo
Odeslal: Saturday 10 October 2009 - 18:07:28

Hovada v Oplu pravděpodobně při poslední garanče nevyměnili palivový filtr.
Byl úplně ucpaný.Jedna koule hnoje.
Vyměnil jsem filtr(už vím proč se jim nechtělo v servise do výměny) a všechno šlape jak má.
mates
Odeslal: Tuesday 25 August 2009 - 18:01:01

A jak?
Mendo
Odeslal: Tuesday 25 August 2009 - 17:46:26

Vyřešeno!!

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0696 sec,0.0243 z toho dotazů.