• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra podvozek :: Re: Nefunkčníruční brzda - už mi z toho hrabe....
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Lumpik
Odeslal: Tuesday 09 March 2010 - 14:08:06
Ahojky vše zkušenějším. Mám problém na svojí Opel Astra G HatchBack 1,6 16V, r.v. 4/2000. Má na ní 4 kotoučové brzdy. Jednou asi před rokem mi vyskočilo lanko zadních brzd co je připojené v "T" na spojovací lanko k páce ruční brzdy. Do této doby ručka brzdila perfektně. Zadní spojené brzdové lano bylo již vytahané, tak jsem jej celé vyměnil a vyměnil jsem i to krátké co vede od páky ruční brzdy. Bohužel i když je brzda seřízena (i kamarád v autoservisu mi to zkontroloval), stejně jakmile ručku zatáhnu i natvrdo (cca 6zub), tak se auto, sice ne jako odbržděné, ale rozjede se. Takže jsem vyměnil zadní oba brzdiče, dělal mi to onen kamarád ze servisu, ani to nepomohlo. Stejný výsledek. Už jsem z toho nešťastný, kotouče vypadají dobře, jsou tři roky staré. Kompletní lana, oba brzdiče a destičky jsou nové, nenapadá ještě někoho něco čím by to mohlo být ?? Jinak když se brzda seřídí, zadek je zvednutý, vše viditelně funguje i kolem po zatažení neotočím, ale jak se auto položí na zem, a ručka je zatažená, rozjede se.......
Poslední odpovědi
Martas
Odeslal: Wednesday 10 March 2010 - 18:02:51

Bud je problem v mechanikovi, nebo jsou lana nekde "vyvesena".

Navic to, ze pri zvednutym aute nejde kolama rukou otocit je neco diametralne odlisneho od toho ze autem jde nebo nejde jezdit !
freez
Odeslal: Wednesday 10 March 2010 - 17:59:47

Chyba bude určitě v lanech tenhle jednoduchej systém snad ani jinde mít chybu nemůže, lano tahá přímo za brzdič res. svírá desky, mě se to kouslo jednou a s autem jsem ani nehnul. Pokud jsi vyměnil brzdič (což taky není na škodu když je to rok 2000) tak musí být problém v lanech, nenatál jsi je nějak jinak při jejich výměně ? není při zatažení ručky na lanech někde něco co by pružilu a nedostatečně to zatáhlo za desky ? Je mi divné že jak auto položíte na zem z heveru ručka nefunguje, jako by se tím jak se spodek zasune něco stalo s lanama.
Kuba1985
Odeslal: Wednesday 10 March 2010 - 17:42:27

Astra G už nemá bubnokotoučové brzdy, takže výměna brzdičů měla jistý význam. Spíš bych vyskoušel když se zatáhne ručka jestli se lana u třmenů vůbec hejbou,nebo jestli ty lana nestojí zaprd,nejsou pružný nebo tak něco,určitě bych viděl chybu v lanech když předtím to brzdilo normálně. když se ty desky kousnou tak se to auto nemůže ani hnout.
Anonymní
Odeslal: Tuesday 09 March 2010 - 23:24:36

Ano presne tak, v kotouci je dira, pres kterou sroubovakem otacis takovym ozubenym kolem, kterym roztahujes pakny, to ze brzda chodi na 6 zub je sice hezky, ale muze brzdit jen jedno kolo a jeste malo. Idealne je si to hodit na spalky, dostelovat si to pres dirky tak aby sis myslel ze funguji obe strany cirka stejne, bude to jemne sustit a pak si to dotahnes na rucce. Pokud to nedotahnes na rucce tak zase musis pres ozub. Vse je ale urcite v knizce jak na to a pokud toto nevi mechanik, tak to se pak uz opravdu neni divit, ze dneska ma servis kazdy A rucka se dotahuje tak na 3,4 zub aby uz nepustila kola.
JOB
Odeslal: Tuesday 09 March 2010 - 18:07:19

Předpokládám že i Astra G má bubnokotouče a tudíš výměna brzdičů a destiček nemá na ruční brzdu žádný vliv. Po výměně obložení je potřeba pakny seřídit přez buben a né utažením lanka. Tohle by měl ale servisák vědět. Ta brzda zas není tak složitá aby se to nedalo doladit určitě je to nějaká banalita

Tak beru zpět,teď koukám že tam máš asi tu nesmyslnou vymoženost od VW ,tedy brzdič s ruční brdou.Tak to opravdu nechápu proč by to nemělo brzdit ?:!:

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0399 sec,0.0150 z toho dotazů.