Témata příspěvků | |
Kecup | Zdarec, resim dilema, kterou ojetinu koupit (oboji od soukromych prodejcu v CR):
Obe auta maji hodne podobnou vybavu, obema chybi ESP, Vectra ma navic el. zrcatka. Podotykam, ze auto aktivne shanim uz ctvrt roku, videl jsem za tu dobu leccos. V teto chvili jsem majitelem rozpadajici se VeBe, puvodmne jsem chtel jit opet do velkeho sedanu, preferoval jsem prave VeCe, nebo Mondeo. Pak jsem obejvil FoFo II a docela jsem si ho zamiloval. Oproti VeCe nudny design, ale udajne lepsi jizdni vlastnosti. Ctvrt roku jsem tedy shanel kombi nizsi stredni tridy a jak jsem zminil, preferoval jsem FoFo II, prip. jeste Astru H. Vcera jsem vsak ciste nahodou zjistil, ze borec z vedlejsi vesnice prodava onu VeCe. Auto je na prvni pohled krasne, opecovavane, interier i exterier ok, a to je tak vse co umi posoudit . Dnes proto beru ke svemu technikovi na pruklep. A hned zitra tam pojedem s onim FoFo II. O co mi vlastne jde - totalne me uhranula VeCe, vcera to byla laska na prvni pohled, ale pak prislo vystrizliveni kdyz jsem si vecer procital fora a zjistoval potencialni problemy, ktere me cekaji. Ne ze by se o FoFo nespalo nic negativniho, ale precijen k k VeCe je toho tak nejak vice ... cetl jsem o problemech s rozvody (hydraulicky napinak), o katalyzatorech, o ruznych neidentifikovatelnych problemech s elektronikou. A udajne prave koelm tech 130kkm se to vse zacina sr*t. Co myslite, je VeCe opravdu tak velky risk oproti FoFo II? Jeste dodam ze muj technik se servisem VeCe moc zkusenosti nema. Diky moc |
Poslední odpovědi | |
csala | Forda by som si nekúpil už len z toho princípu, že Ford sa netají príslušnosťou k k náboženstvu New Age. A ešte, ak sa nemýlim, tak VC patrí do kategórie Vyššia stredná trieda a FoFoII len nižšia stredná trieda. |
Kecup | Díky všem pánové, dnes holka absolvovala test mého mechanika ... a prošla Pevně věřím že se ve vaší poradně budu objevovat jen v roli příležitostného komentátora Kurňa ale je to krásné auto ... |
Legend | Takže přední ramena stojí nejlevnější 2100,-/ks, kvalitnější 3800,-/ks a zadní horní levnější 1530,-/ks a kvalitnější 1920,-/ks. Záleží kde bys ramena kupoval, já mám ceny z Kelly se slevou 25%. |
lesak | Na forda jsou díli o dost dražší.Porovnej si v obchodě spotřební věci. |
Kecup | Díky moc za názor! Mohl bys mi prosím nacenit, kolik stojí výměna všech zmiňovaných ramen? Děkuji |
Legend | Já bych se osobně VC nebál, kvalitativně je na tom nesrovnatelně líp než VB. Servisuju dvě VC, z toho jedna z nich je 1.8 16V 90kW, rok 2004, motor má najeto 430.000km a nedá se říct že by odcházelo hodně dílů. Co se týká hydraulického napínáku na rozvodech, ten v tomto motoru vůbec není, jsou tady obyčejné rozvody s intervalem výměny 90tis km za rozumnou cenu, katalyzátory jsou v autě i po 430tis km původní a problémy s elektronikou taky výrazně nebyly, jediná závada byla že se dostala voda do REC modulu (rear electrical centre) a občas nefungoval pravý zadní blinkr, pak ještě vynechával tempomat (vyvinul jsem technologii jak ho opravit za litr bez výměny CIM modulu), jinak se na elektroniku ani nešáhlo. Jediné, co čeká každého při koupi VC a je třeba s tím na 100% počítat, jsou přední ramena (je vymlácený kulový čep a mění se kvůli tomu celé rameno), dále horní zadní ramena (vymlátí se uniball čepy) a horní ložiska předních tlumičů (to ale stojí 400kč za kus). S Focusem nemám žádné zkušenosti, ale za VC můžu spolehlivě říct, že to je nejspolehlivější Opel, se kterým jsem se doteď setkal. |