Témata příspěvků | |
mates | Zdarec, co vy na tohle vozítko? Odkaz Nějaké zásery v motoru - QPC by mohl vědět, něco jinak než na klasické AH co je extrémně dražší? Názory typu "je to Opel, takže furt problémy" sem psát nemusíte, to už vím !!(a) |
Poslední odpovědi | |
ondra | "2. Předražený - za tu cenu jsme teď kupovali 2 roky starý auto s navigací a vším možným s 10k km" By mě docela zajímalo, co to bylo za auto? Protože ta cena, na šest let starou ojetinu, je úplně průměrná. PS : Mě se zase ten styl interiéru naopak líbí. Žádný kýčovitý patvary, ale jednoduchost a přehlednost. |
Jiřik | V LPG budeš jezdit za ekvivalent ke 4 litrům benzínu ), klidně to přestavím. |
KopA | Mates to jako pro tebe? 1. Pro tebe si myslím malý. 2. Předražený - za tu cenu jsme teď kupovali 2 roky starý auto s navigací a vším možným s 10k km 3. Motoru bych se nebál furt to vychází z FAMILY II bloku, jen zkontrolovat jako každej přeplňovanej motor akt. stav + viz. QPC 4. Aspoň že je to metalíza to je lepší, pastelový barvy jsou na AH na prd. - nic nevydržej 5. AH brzo rezne spodek 6. Hodně plastů - např. tyčky stab. plastový z fabriky - vydrží to kulový ale jde koupit replika celokovová 7. Bral bych to tak za 80k - 100k Kč 8. Mě osobně se u éry VC, AH nelíbí jejich interiéry - vyvolávají u mě nevolnost 9. Jo a nebude(š) to jezdit za 5l/100km |
qpc | ahoj,jdi se s tim svézt a uvidíš,že tě to zase začne za volantem bavit _; .Všechno je Ok,pokud nekdo nebyl debil a nedrbal to nastudeno,musíš se chovat citlivě k turbu a pak to funguje.Zaměřil bych se na těsnosti kolem turba atd,klidně někde v servisu sundat hadici a nakouknout.Jinak v Brně máš na Komárově toho GOOD mechanika,takže i servis máš v pohodě. |
Colommbo | Já vím, že čekáš fundovanější názory a odpovědi, Martine, nicméně z pohledu laika je to, aspoň podle obrázků a výbavy, příjemně motorizovanej krásnej a vysoce elegantní mladej kombíček, kterej by za celkem přijatelných bratru 170k mohl člověka vrátit zpátky ke kořenům... |