• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Signum :: SIGNUM :: Signum ostatní :: Re: 2,0 DTI (74 KW); 2,2 DTI (88, 92 KW)
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Holi
Odeslal: Saturday 22 September 2012 - 21:13:02
Ahoj všem,

uvažuji o koupi. Nejsem si jistej, jestli je tohle dobrá volba pro levnější ježdění.
Proto vás prosím o rady a zkušenosti...
Poruchovost... jízdní vlastnosti, atd...
Vozidla se pohybujou od 70 do 200 tis (investice z mojí strany ca 80 až 120 tis)

Díky Tomáš
Poslední odpovědi
Colommbo
Odeslal: Sunday 20 October 2013 - 19:51:11

Co vím, tož tady v klubu má tuhle káru kamarád TOMdesign (s AT, ale tím si nejsem zcela jistý) a tuším, že je moc spokojený. Jinak aspoň pár drobností třeba tady: Odkaz
Martin
Odeslal: Saturday 19 October 2013 - 23:44:41

Zdravím majitele vozů Opel Signum! Uvažuji o výměně mého letitého Clia do roka a shlédl jsem se v Signu. Známý ho měl a velmi si ho chválil. Pak ho však opřel o strom. Vůz chci na dálkové trasy kolem 200 km a meziměsto cca 20 - 70km. Mám rád pohodlí, klid a plynulou jízdu. Ročně najedu kolem 20 - 25 000 km. Je mi do 26. Zalíbil se mi jeden kousek s motorem 3,0 CDTi 135 kW rv 06. Zajímá mě vhodnost volby, ND, servis a co vlastně můžu od vozu očekávat. V dobrém i ve zlém. Díky za příspěvky. Martin
Holi
Odeslal: Monday 01 October 2012 - 21:45:06

Meneator:
- díky za radu, jak říkáš.. je to od kusu (jako každý auto)

Zaručeně zvážim pro i proti.
Každopádně, kdo máte další informace - sem s nimi.

Díky
Meneator
Odeslal: Sunday 23 September 2012 - 15:45:01

Ty motory jsou konstrukcne skoro stejny. Maji stejne resenej blok, stejny cerpadla (pomerne poruchovy BOSCH VP44), rozvody reseny retezem, vyvazovaci hridele (u 2,2 dti, u 2,0 si nejsem jistej jestli vyvazovaci hridel ma). Jsou pomerne hlucny a maji vetsi vibrace, nez dnesni dieselovy motory, ale kdyz je motor vporadku, je to tissi a vibruje min, nez tehdejsi 1,9TDI. Nastup turba daleko pozvolnejsi nez u TDI, spotreba velice rozumna (u vectry C s motorem 2,2 DTI 92kW dalnice 130 na tempomat s prumernou spotrebou cca 5,5l/100km).

Je potreba si dat bacha na rozvody. Uz jsem jich videl par potkanejch a u myho byla jen nahoda, ze jsem prisel na to, ze mam uvolnenej a rozpulenej napinak na rozvodech, kdyz jsem menil motor. Takze doporucuju zkontrolovat, ikdyz jsou spatne pristupny a lidi rikaj ze jsou vecny. Charakteristicky hlasity klapani motoru jen na volnobeh, ktery zmizi hed po pridani plynu, znaci hodne vytahanej retez vyvazovacich hrideli (tim padem taky ohromnej najezd kilometru), jehoz vymena je hodne narocna a retezova sada je hodne draha, taktez sada rozvodovyho retezu je hodne draha.

Takze pokud je tvoje priorita levne jezdeni, poohlidnul bych se jinde. Mam doma opela s timto motorem a za 5 let odesla napr. spojka, turbodmychadlo, zmineny rozvod vyvazovacich hrideli, napinak rozvodoveho retezu, starter, predehrev vodniho okruhu, odpruzena remenice klikove hridele, alternator a mezichladic vzduchu.
Vsechno sou to veci, o kterejch nikdo nikde nepise, ze by na ne tyhle motory trpely. Naopak zminene poruchove cerpadlo VP44 stale bez poruchy. A presne jeho jsem se bal pri koupi auta nejvic, protoze se o nem psalo kde co.

Takze zaverem je to asi tak jako vzdycky, zalezi na jakej narazis kus, ale obecne je to slozitej motor (opet v porovnani s tehdejsimi nejrozsirenejsimi TDI) a pri vysokym najezdu kilometru te hodne drahy zavady nejspis neminou.
wisastar
Odeslal: Sunday 23 September 2012 - 09:34:27

v cem ten motor bude ze to bude do 200 tis? to uz davno byli 1.9 ne??

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0701 sec,0.0173 z toho dotazů.