• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka :: Re: V6 manualni prevodovka - stejna pro vsechny obsahy?
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Stepo
Odeslal: Sunday 08 December 2013 - 20:01:33
Hola.
Odesla mne na aute (zrejme se pohlo nektere z lozisek ). Olejem to nebylo, bylo ho tam dost.
Dle specifikace je to R28, na tele ma oznaceni R25-R28.
Opravdu jsou prevodovky vsech V6 stejne, nebo maji 2,5 a 3,0 jen stejny obal a jine streva?
Nevite nekdo nahodou ?
Mam jinou z 2,5, na pohled je stejna a rozebirat ji asi fakt nebudu.

...v poradne jsem hledal, ale nenasel....
Poslední odpovědi
wisastar
Odeslal: Friday 13 December 2013 - 23:41:21

Ano. U Omeg se staly prevod meni na diferencialu.
Jiřik
Odeslal: Friday 13 December 2013 - 12:49:03

Přesně tak, myslím že u atmosféry nic hrozit nebude, nástup krouťáku i jeho průběh je vlažný, bez výrazných výkyvů. Jde ale o to nedělat ty výkyvy záměrně razantními rozjezdy, podřazováním o dva stupně, vehementním rajblováním s plynem a nebo také řazením ob stupeň (bacha na to, takhle mi taky jedna převodovka odešla)
Mám zkušenost s použitím převodovek F16WR a F18WR na motor C20XE, kde předtím byla F20 a bylo to úplně bez problémů. Dokonce jsem vyměňoval jen střeva (dogbox) buď kratší origo F20 nebo delší z F18WR. Funguje to dodnes.
----------------------------------------------------------------
MV6 má asi jen těžší převod na diferáku??
Colommbo
Odeslal: Wednesday 11 December 2013 - 11:13:18

Myslím, že pokud to nebudeš permanentně honit na krev a ohýbat řadící páku, že bude sloužit ještě dlouho...
Stepo
Odeslal: Wednesday 11 December 2013 - 09:59:45

Jen pro info.
Prevodovka vymenena, funguje bez problemu.
Na te stare se rozlamala plastova !! klec vstupniho loziska, 2 kulicky to rozemlelo na prach, ktery se nalepil na magnet vypustniho sroubu, zbytek kulicek se drolil uz taky.
Vnitrek jsem nerozdelaval, sla rovnou do srotu.

Prevodovka z 2,5 nema zatim zadny viditelny ani slysitelny problem, zkouseny rychle rozjezdy v maximalnim tahu a bez problemu. Dost mozna jsou opravdu stejne i vevnitr ( pravdepodobnejsi je, ze muj motor uz davno nema 270Nm kroutaku ) )
Stepo
Odeslal: Sunday 08 December 2013 - 21:16:14

Jj, proto to resim.
Rozdil tocivych momentu tech motoru je cca 40Nm, takze i slabsi prevodovka v normalnim rezimu jizdy problem delat nebude ( ona by asi stejne spise klouzla spojka ).
Jde mi o to, jestli uz to nekdo nahodou nemel nekde rozebrane a neporovnaval, pripadne nema informace primo od vyrobce.
Colommbo
Odeslal: Sunday 08 December 2013 - 21:04:35

Manuální převodovky na V6 Omegu by se měly lišit toliko točivým momentem, který jsou schopny spolehlivě přenášet a taky se podle toho označují - R25 do 250Nm na 2.5 a R28 do 280 Nm na MV6, stálý převod mají psaný obě stejný, 3,70. Laicky si to tedy představuju tak, že MT z MV6 lze klidně použít na 2.5 a obráceně už to může být "bez záruky", ale s rozumem by se dle mého používat dala taky...

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1036 sec,0.0686 z toho dotazů.