• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor :: Re: EGR, kde je , jak zaslepit , co to je , proč tam je a jiné dotazy hledej zde!!!!
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
skupina
Odeslal: Saturday 21 May 2005 - 10:38:02
Omlouvám se vąem, ale jsem pouhý "uľivatel" Astry G r.v. 2002, motor Z 16 SE. Vzhledem k tomu, ľe auto rovněľ nepravidelně poskakuje při pomalé jízdě, dospěl jsem k závěru, ľe by se mohlo jednat o problém s EGR. Podotýkám, ľe nesvítí na palubní desce ľádná kontrolka. Asi se ptám blbě, ale mohl by mi někdo osvětlit, co to vůbec je EGR, proč se s tím vyskytuje tolik problémů a co se vyřeąí jeho zaslepením? Nejde poskakování vyřeąit jinak? Díky za odpověď. E-mail Email
Poslední odpovědi
KopA
Odeslal: Friday 20 June 2008 - 22:28:24

B.F.G. to je regulátor tlaku paliva.
Všimni si, že je součástí lišty, která spojuje všechny vstřikovací ventily (to hranatý).
Podobnou, ne-li stejnou věc najdeš na každým autě v těchto místech (teda pokud jde o benzín a stříkačku).
Ta trubka s převlečnou matkou to je přívod paliva a ta hadička to je regulace (podtlak).
KAPIŠ?
B.F.G.
Odeslal: Friday 20 June 2008 - 16:02:52

Trochu OT.
Na co je ten stříbrný váleček na spodní fotce nad šipkou, vede z něj na horní straně z boku gumová hadice a ze spodu do něj vede trubka s převlečnou maticí. ???
Reavis
Odeslal: Saturday 24 May 2008 - 21:29:42

vdik, mam G, cize spodni obrazok
Martas
Odeslal: Saturday 24 May 2008 - 21:14:19

Tady mas





kde je EGR u obou modifikaci X16XEL. Pokud mas Astru F tak je to ten vrchni obrazek a EGR je pod tim velkym sani a je k nemu velmi spatny pristup.
Reavis
Odeslal: Saturday 24 May 2008 - 21:03:45

Zdravim, neviem si dat rady, najst obrazok aj s navodm na zaslepenie egr na astre 1.6 motor X16XEL. raz som ho tu nasiel aj ulozil ale som formatoval pc a je v ..., velka vdaka za odkaz
Tomin
Odeslal: Wednesday 14 May 2008 - 17:58:50

Co vim, tak EGR se otevira jen pri stredni zatezi, tedy jako ustalena jizda ...
(Nevim to ale na stopro.)
To by pak nemelo mit vliv na tvoje zacukavani dvojky od volnobehu a podobne.
To bych sel spis po svickach a kabelech.
Pokud by byl zanesenej a netesnil (nevim jestli to hrozi), tak mozna ... :_:n

To pomale vraceni plynu (spise teda otacek, ze) pri studenem motoru - muze byt normalni projev ridici jednoty (jede rezim "sytic"), nebo se ti pridira ventil rizeni volnobehu. Ale jestli to dela furt stejne pokud je to studeny, tak bych to videl na ten normalni projev.
Moje Omca pokud je teplota k nule, tak to dela prvni sekundy taky. Takovej volnobeh 2700 ot. na krizovatce kde se po tobe vsichni otoci moc nepotesi __;
Ale je to jen prvnich par (set) metru.
B.F.G.
Odeslal: Tuesday 13 May 2008 - 21:59:18

Vedly mě k tomu problémy s cukáním za studena(nakonec možná pomohlo zvýšení venkoví teploty, nebo použití čističe na vstřikování, neb to již nedělá), velmi nervózní reakcí na přidání a ubrání plynu (např. skorovolnoběh na dvojku a sešlápnutí pedálu/povolení, typicky popojíždění v koloně), a velmi pomalé "spadnutí plynu" při rozjezdu se studeným motorem (občas musím sundat nohu z plynu 2-3 sec. před sešlápnutím spojky - možná "špatná funkce sytiče").

Předpokládal jsem dále, že lze mít čistější plnění motoru a nižší spotřebu. Ovšem myslel jsem, že by se měla řídící jednotka naučit fungovat bez erg?
Martas
Odeslal: Tuesday 13 May 2008 - 15:44:16

B.F.G. napsal ...

Provedl jsem zaslepení ERG ventilu a žádné změny nepozoruju. Mělo by se po zaslepení dělat něco s elektronikou, odpojovat baterii, nebo něco jiného?


A jake zmeny jsi ocekaval resp. jake priznaky te vedly k zaslepeni ?
B.F.G.
Odeslal: Tuesday 13 May 2008 - 15:40:32

Provedl jsem zaslepení ERG ventilu a žádné zmìny nepozoruju. Mìlo by se po zaslepení dìlat nìco s elektronikou, odpojovat baterii, nebo nìco jiného?

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0601 sec,0.0189 z toho dotazů.