Témata příspěvků | |
ramon | Caute mam Vectru B a sa mi stalo ze nemozem zapnut vyhrievanie okna proste tlacitko stlacam a nic. Stlacal som ho viackrat pocas jazdy a podarilo sa mi ho zapnut a potom nie a nie vypnut. Ked som ho vytiahol a meral prechod tak pri stlaceni je prechod a ked pustim tak nieje takze ma fungovat ako tlacitko? A preco teda nejde zapnut to vyhrievanie ked prechod ma. Relatko je OK a poistka tiez. |
Poslední odpovědi | |
qpc | měl jsi antenu od rádia integrovanou v tom okenim vyhřívání? občas tam zlobí ten rozbočovač,kde se slučuje signál od rádia a proud pro vyhřívání.. |
ramon | No auto som predal a na druhy den odisiel alternator ale upne sa uskvaril takze problem bol asi tam ale ked som meral digitalom napetie dobijania bolo OK no a aj s novym altikom to nefunguje ajo by malo |
Dano | chlapci nechcem vas strasit, ale niekedy moze byt chyba tam, kde by sme to vobec necakali. ja som mal tiez tento problem. neslo zapnut, necvakalo, niekedy sa podarilo zpanutale neslo vypnut. vymenil som vypinac za novy, nepomohlo. relatko bolo OK, kabelaz tiez. Takze sa nevedelo co. No a prednedavnom mi odisiel alternator, musel som vymenit regler + regulator a diodovu cievku. A uz to funguje.alternator bol chybovy a neposilal dost napatia do ohrievania, to potom strajkovalo. najelspeise si dat odmerat v opli, ci ti ide dost napatia do auta, ked mas nastartovane... |
ramon | ten multimeter to by mohlo byt skusim si napojit digital a merat poklesi pri zapinani. |
ramon | Buri no to ani nema cvakat je to len tlacitko nie spinac ked ho vyberies ma 4 kontakty a medzi tymi dvoma strednymi musi byt prechod len pri stlaceni tlacitka. A asi budes mat ten problem co ja ale som si zvykol zapnem ho podrzanim a pri vyssich otackach motoru. |
Buri | Zdarec, mám Vectru B a taky mi nefunguje vyhřívání. Ale bude to asi tlačítkem, protože když ho zmáčknu, tak necvakne, jako cvakají ostatní tlačítka. Zkoušel jsem někde sehnat už použitý, ale kromě 1 nefunkčního, jsem nikde nesehnal (nový se mi kupovat nechce, ale zřejmě se tomu nevyhnu). Někdy se mi stalo, že když jsem na něj zatlačil hodně, tak to začlo rozehřívat, ale pak to nešlo vypnout. Teď když na něj hodně zatlačím, tak mi přestane fungovat přístrojovka. |
qpc | Palic napsal ... ramone mam pocit ze se ti odoroucel multitimer....... ale zase mi nesedi rozsviceni vsech kontrolek......... u ABS by to zanmenalo pokles napeti pod urcitou hranici, u motoru taky ale co ten zbytek?, podle fseho to jeste vypada na zmrsene ukostreni nektreho kabelu ve svazku, tech kostricich mist je mraky a najit ten spravnej bude fuska.......... hmmm,to může být ono... |
Palic | ramone mam pocit ze se ti odoroucel multitimer....... ale zase mi nesedi rozsviceni vsech kontrolek......... u ABS by to zanmenalo pokles napeti pod urcitou hranici, u motoru taky ale co ten zbytek?, podle fseho to jeste vypada na zmrsene ukostreni nektreho kabelu ve svazku, tech kostricich mist je mraky a najit ten spravnej bude fuska.......... |
ramon | no relatko asi nie ked to vyhrievanie funguje ale komplikovanym sposobom a potom nejde vypnut. Som ho aj meral je OK |