• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika :: Re: Omega B X25XE V6 čidlo teploty
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Chroustal
Odeslal: Tuesday 31 January 2006 - 21:45:54
Prosím o určení místa, kde se nachází čidlo teploty chladící kapaliny u motoru 2,5 V6. Jsem z nich nějaký zmetěný. Předem díky. Mimochodem super stránky.
Poslední odpovědi
Colommbo
Odeslal: Monday 07 July 2014 - 19:41:15

U čidla s nižším odporem je z nějakého důvodu uvedeno "Provedení pro zemi: Japonsko", tož vezmi to první...
jaja
Odeslal: Monday 07 July 2014 - 18:40:09

2,5v6 C, jen takový dotaz na čidlo teploty chladicí kapaliny od firmy EPS že odpor při teplotě 100st.je 97 Ohm,a druhé čidlo má při teplotě 100st.81 Ohm, tak které jsi mam koupit a jaký je vtom rozdíl má to nějaký vliv na ŘJ ty Ohm , dík za odpovědi.
jaja
Odeslal: Sunday 15 September 2013 - 00:08:15

2,5v6 C, jen takový dotaz na čidlo teploty chladicí kapaliny od firmy EPS že odpor při teplotě 100st.je 97 Ohm,a druhé čidlo má při teplotě 100st.81 Ohm, tak které jsi mam koupit a jaký je vtom rozdíl má to nějaký vliv na ŘJ ty Ohm , dík za odpovědi.
Chroustal
Odeslal: Saturday 04 February 2006 - 10:13:23

Čidlo teploty u X25TD bude nejspíš také někde pod sacím potrubím v hlavě motoru, protože v potrubí je čidlo teploty plnícího vzduchu /ze spoda/ Kolega toto čidlo měnil a něco podobného jsem tam viděl. Tak to zkus tam.
Vranoch
Odeslal: Friday 03 February 2006 - 12:05:07

Trosku off-topic, ale zase ne tak moc. Nechtelo se mi zakladat nove vlakno. Kde je cidlo teploty motoru na X25TD. Nasel jsem dve na prave casti chladice (kdyz se koukam zepredu), ale to asi neni to co hledem. Poradite nekdo?
Anonymní
Odeslal: Thursday 02 February 2006 - 17:53:16

Jj chce to nechat poradne zavadnout a pak to funguje v podstate jako guma a nikam se to netlaci. Hlavne to chce ten special na motory, ma uplne jiny vlastnosti nez obycejny. Kdyz ztuhne, tak je to pevny a hooodne pruzny. Taky vydrzi dost vysoke teploty.
JOB
Odeslal: Thursday 02 February 2006 - 17:45:47

No hlavně s tím silikonem opatrně a dávat ho tam po skromnu,už jsem viděl motor oddělanej kvůli silikonu.Ucpali se kanálky přidřel se.
Anonymní
Odeslal: Thursday 02 February 2006 - 17:35:38

Ja jsem to delal minuly rok, mel jsem dole i hlavy, ale myslel jsem si, ze to budu jeste brzo rozdelavat tak jsem tesneni na sani i vikach nechal puvodni a vsechno jsem to dukladne slepil silikonovym tmelem na motory. Akorat O krouzky jsem dal nove, ale ne od Opla za nekrestansky prachy ale obyc za 2kc/ks. Olej ani nekapne (a to predtim docela chcalo) a sani si nestezuje. Nevim jak ostatni, ale ja to budu uz vzdycky lepit (ocistit to jde po demontazi docela snadno, v tom hacek neni) Jo a jeste mi zbyly nove tesneni mezi hlavu a sani, to tam priste mozna dam.
Chroustal
Odeslal: Thursday 02 February 2006 - 17:18:45

Stejně musím vyměnit o-krožky pod můstkem a těsnění pod potrubím i těsněním pod víky ventilů, tak to udělám při jednom. Už si to holka zaslouží. Za ten rok co jí mám sem již nalítal přez 30,000 km. A to mě ještě bude čekat rozvoďák. Ale jinak pohoda. Musím zaklepat, vše funguje tak jak má.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0736 sec,0.0324 z toho dotazů.