• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika :: Re: Praská pojistka na pozici č.15
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Pája
Odeslal: Thursday 02 November 2006 - 21:58:11
Ahoj všichni.
Dneska mi MV6-ka vypověděla službu. Neustále mi praská pojistka na pozici č.15 (15 A)

Když pojistka praskne, motor se zastaví. a nejde nastartovat. Sice točí, párkrát blafne, ale jakmile dojde benzín v trubkách, ani neškytne., jakoby nešlo čerpadlo. Když pojistku vyměním a otočím klíčem, hned praskne (asi zkrat, ale nevím kam se mám zaměřït)

Nevím, jestli to má souvislost, ale před týdnem jsem nechal opravit alternátor (svítila kontrolka dobíjení) po opravě svítí stále cca. 15 min po startu studeného motoru. (alternátor dává cca. 13,5 V -na baterce) Začalo mi zlobit osvětlení palubky, po rozsvícení světel se na chviličku rozsvítila, ale po chvíli zhasla (cca. 5 s). Potom mi jednoho dne praskla ta pojistka. Stačilo jí vyměnit a bylo po problému. Ale jen asi na dva dny. Pak pojistka shořela 2x v jeden den a dnes mi shořela jednou a jakmile tam dám novou a otočím klíčem v spínačce "prásk".

V JAK NA TO ? tahle pojistka není značená ani pro palubku, ani pro čerpadlo.

Nevíte někdo, co s tím ? __;
Poslední odpovědi
černa vdova
Odeslal: Thursday 30 October 2014 - 19:48:40

cauky mam problem mam opel omega 2.2dti 2001 a hazi my to chibu cerpadla ale cerpadlo to neni auto normalne jezdy akorad nema zadny tah rikam si bud hadice nebo nejak blbost mam nekdo nejakou skusenost
Pája
Odeslal: Wednesday 25 April 2007 - 21:00:07

Pokud je to schopnej udělat člověk s průměrnejma znalostma, tak mi to pošli na Email díky.
Možná nebude od věci zprovoznit originál pojistku pro palivový čerpadlo. ?lola
Legend
Odeslal: Wednesday 25 April 2007 - 17:14:26

Tak to je ono, můžu ti třeba poslat návod jak ten imobilizér obejít normálnějším způsobem, kdyby to začalo blbnout.
Pája
Odeslal: Wednesday 25 April 2007 - 13:45:56

Dneska nepraskla žádná pojistka.

Dálku mám infra., ale nemám k ní kliíče. Odemikám klíčem.
Auto už maká, tak to nechám pár dní běhat a pak uvidím. Zatim moc díky za pomoc. _;
Legend
Odeslal: Wednesday 25 April 2007 - 07:30:09

Tak to bude chyba v té dodělávané prasárně, ten konektor vypadá jako by byl od dokupovaného dálkového ovládání centrálu nebo imobilizéru. Jaký máš typ dálky k originál centrálu? Mikrovlnu nebo infra? Jestli máš infra tak někdo obcházel imobilizér, aby to šlo startovat i po odemknutí klíčem, ne jen po odemknutí dálkou.
Pája
Odeslal: Tuesday 24 April 2007 - 22:03:35

Nějak mi utek druhej obrázek. ?lola ?lola ?lola

Pája
Odeslal: Tuesday 24 April 2007 - 21:57:50

Je mi divný, že tenhle konektor (foto 2) není nikam zapojenej. Napadlo mě jít po kabelech, protože jsem vyndal pojistku palivovýho čerpadla (pozice č.18) a čerpadlo běželo. __; a tohle jsem našel (viz 1. foto) od pojistky na pozici č. 18 (pal.čerpadlo) je přerušenej kabel (modročervenej) a je vyvedenej do konektoru (foto 2) a to modrým kabelem a šedivým kabelem, ale v konektoru je natdrdo spojenej modrej kabel s oranžovým (foto 2) šedivej kabel vede jen do toho konektoru, ale není nikam zapojenej, oranžovej kabel je vyvedenej u praskající pojistky na č.15 z černýho kabelu (foto 1 -vzadu)

Nevím, jestli je to normální nebo takhle někdo obešel imobiliser nebo to patří k přestavbě na LPG, ale asi to tak bejt nemá. No nevím.
Je mi divný, že ten konektor jen tak visel u startéru a na tom propojení (oranžovej a modrej kabel) byla poškozená izolační páska (vypadá to na zkrat) jako kdyby si to občas konektor škrtnul o plusovej konektor u startéru.
Zítra to zkusím cestou do práce, ale mám jenom dvě pojistky, tak držte palce.

Legend
Odeslal: Tuesday 24 April 2007 - 07:26:49

Pája. Zkusím u MV6 vyndat tu pojistku a uvidím jestli mi to bude dělat to stejné. Palivové čerpadlo je jištěno pojistkou F49 50A, takže k výpadku čerpadla musí docházet v důsledku výpadku přívodu napští do jednotky motoru. Když nebliká kontrolka motoru, tak nebude chyba ani v imobilizéru. Zkus ještě jednu věc - až dojde k výpadku, změř napětí na pinu 27 řídící jednotky motoru. Mělo by tam být 12V při zapnutém zapalování.
Pája
Odeslal: Monday 23 April 2007 - 22:24:15

Zkusím se na to podívat.

Když ráno nahodím motor, tak ujedu asi 6 km v pohodě.Pak praskne. když vyměním pojistku a auto nechám asi tři hodinky stát, tak mi potom (po startu) zhasla asi po 1 km. Proto se mi zdá, že se to stává hlavně při ohřátým motoru a ani to nemusí být na provozní teplotu.

Když ta pojistka praskne, tak zhasnou přístroje (rozsvítí se pouze kontrolka dobíjení) a vypne palivový čerpadlo. Kontrolka motoru nebliká ani nesvítí.
Dám novou pojistku a vše maká, jak má třeba 5 min. a potom znovu.Dřív mi tam ten zkrat i zůstal (nestačil jsem přehazovat pojistky) ale vždycky nějak zmizel sám od sebe.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0680 sec,0.0370 z toho dotazů.