• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér :: Re: Podtlak topení omega b
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Anonymní
Odeslal: Sunday 18 November 2007 - 22:06:07
Ahoj opláci,omega mi topí dobře,ale nechodí přepínání na nohy,okno atd.Kontroloval jsem vše možné,včetně středového panelu a zjistil jsem,že nikde není žádný podtlak.Hadička od zásobníku podtlaku u pylového filtru mě dovedla k pravděpodobně nějakému elektroventilu.Je napojený k trubce,která vede na litinu výfukových brýlí.Když jsem vytáhl tu silnější hadici od té trubky,necítil jsem podtlak ale spíš vibrace(při nastartovaném motoru).
Můžete mi prosím,někdo poradit co dál dělat a kde hledat chybu?Topí mi jen sklo a vršek a nohy mi mrznou.
Prčetl jsem knížku "Jak na to" a tam ani není popsáno,co je to za bazmeky co jdou trubkou od výfukové soustavy.
Díky za radu.Čau Ruda
Poslední odpovědi
Kubba
Odeslal: Monday 17 June 2013 - 21:50:04

Jinak nápis CHECK na multi-displeji mi svítil pořád, ale nepsalo to žádnou chybu.

Závada v klimě byla způsobena odpojeným žlutým konektorem. Myslel jsem si původně, že vypadl při demontáži, ale odpojil jej předchozí majitel. Po zapojení mi auto přestalo startovat, což se už řeší v jiném vláknu.
Stepo
Odeslal: Monday 17 June 2013 - 07:33:40

Palubni pocitac a napis check vetsinou znamena jen nejakou podruznou informativni zavadu ( praskla zarovka, nefunkcni naklapeni svetel, nizka hladina oleje nebo vody v okruhu chlazeni ci ostrikovacu ), tedy nic, kvuli cemu by auto nenastartovalo.
Kdybys napsal presne, co Ti palubak hlasi, mozna bychom ti rekli, co to znamena
Kubba
Odeslal: Sunday 16 June 2013 - 12:36:43

Aha, to jsem vyčetl v jiné diskuzi Check engine na palubovce teď svítí trvale, tzn. jako obvykle než se roztočí motor.
Martas
Odeslal: Sunday 16 June 2013 - 12:23:22

Kubba napsal ...

DAle motor jen točí a nenahodím ho. Zdrhající panáček na palubovce nesvítí, takže imobilizer to nebude a nezbývá mi než čekat, až přijde diagnostický kabel.


Utikajici panacek je alarm, imobilizer se projevuje blikanim Check engine.
Kubba
Odeslal: Sunday 16 June 2013 - 12:14:53

Dnes mám asi den blbec. Ukázalo se, že nastavení klapek teď po posledním restartu ožilo a funguje jak má. Ale motor jen točí a nenahodím ho. Zdrhající panáček na palubovce nesvítí, takže imobilizer to nebude a nezbývá mi než čekat, až přijde diagnostický kabel.
Kubba
Odeslal: Sunday 16 June 2013 - 11:18:33

Asi mě klepne.

Dal jsem restart klimy, vymontoval jsem kastlík a Omega se rozhodla, že nebude startovat. Na displeji se mi při stisku obou tlačítek přepínače rozsvítí kód 17, jinak to nic zvláštního nepíše. Budu muset první vydolovat z poradny, jak se to má na Omeze s imobilizerem a až se mi zase podaří nahodit motor, budu pokračovat v klimatizaci.
Kubba
Odeslal: Sunday 16 June 2013 - 10:19:03

Na LOw taky topí. Klimatizaci jsem moc nezkoumal - jen jsem ověřil, že tam je natlačené chladivo. Že se má pustit klima bez stisknutí tlačítka ECO je pro mě objev
Kubba
Odeslal: Sunday 16 June 2013 - 10:15:48

Díky, přesně to jsem potřeboval vědět, protože momentálně rozebírám palubovku ze špatné strany

Myslím, že teplotu ukazuje normálně (reálnou hodnotu). Ukazuje to ale na displeji CHECK, takže nějakou závadu to chytlo. Kabel k OpelTechu(auto je přelom 96/97) budu mít až za týden. Restart dělám asi dobře, ale je podezřelé, že při něm není slyšet žádný motorek. Snad původní majitel neuřezal dráty. Pojistky jsem už prošel.

Jdu to celé zkontrolovat.. už jen manuální přetažení klapky na studený vzduch by byl v tom horku úspěch.
Stepo
Odeslal: Sunday 16 June 2013 - 10:00:56

Mam MV6, taky digiklimu. Podtlak ovlada jen klapku vnitrni ventilace a 3 cestny ventil topeni.
Veskere dalsi klapky ma digiklima ovladane krokovymi motorky s tahly.
Je mozne, ze mas jen zasekle nebo vypadle nektere tahlo, pripadne motorek v haji.
Vetsina motorku je pristupna z leve strany, po vyndani kastliku spolujezdce. Neni to nic moc, ale na diagnostiku staci.
Digiklima si pri stlaceni OFF+AUTO projede vsechny motory od jednoho dorazu k druhemu ( na klapkach by pohyb mel byt videt, pokud bude kastlik venku.
Kdyz vypnes zapalovani, zobrazi se na displayi teploty pred jeho vypnutim "--" ??
Pokud ano, tak digiklima diagnostikovala problem a pujde jej vycist z RJ, tim by sis mohl ulehcit praci.

K regulaci teploty.....vis jiste, ze ti funguje klimatizace ?
Pokud ne, tak je mozne, ze pri drobnem ochlazovani si digiklima micha luft a pocita s tim, ze dostava ledovy z klimy, ktery tam ale chybi, takze ve finale muze pritapet, ac to vypada nelogicky. Nastav si teplotu na "LO" a musi ti foukat jen ledovy luft. Pokud ne, pak ti bud nejede klima, nebo nemas podtlak u ventilu za motorem ( oboji se da overit - pokud klima bezi, je to videt na spojce komresoru, 3-cestny ventil jde za motorem videt a nahmatat - da se z nej odpojit hadicka a zkontrolovat podtlak prstem )

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0500 sec,0.0081 z toho dotazů.