• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Re: Zafira LPG
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Milan967
Odeslal: Monday 18 February 2008 - 17:47:04
Pánové zítra jdu na montáž LPG do Zafiry 1,6 16V motor X 16 XEL mám jí 3 měsíce tak to zkusím jak to bude jezdit ,až tady na fóru jsem zjistil že je to žrout oleje a je to pravda .Měl jsem 2 Vectry a bylo to v pohodě chtěl jsem MPV tak to mám : Rolling Eyes
Dotaz : Mám si nechat udělat automatické odpojování palivového čerpadla a nebo se vytne samo při natlakování a zůstane vypnuté do té doby než pojede na benzín ?
Poslední odpovědi
Jiřik
Odeslal: Wednesday 23 February 2011 - 11:21:39


Moc se mi líbí Laguna II, ale po tom co řeší na fóru Renaulťáci začínám svůj názor na kombinaci dvoulitru Renault a LPG vážně měnit:
Odkaz
obecně u turbomotorů je asi trochu větší problém, avšak kombinace
Lovtec+Renault+turbo už je asi moc __;
Jiřik
Odeslal: Sunday 20 February 2011 - 21:53:54

Máš naprostou pravdu, reduktor je navíc u toho. Je to o domluvě, myslím, že štempl za 3-5tisíc ti dá bez práce kdekdo. Celkově tedy 9tis za sadu +5za nádrž, něco za montáž. materiál, komplet jsi na patnácti + ty tři až pět za štempl máš to luxusně do dvaceti i s několika plnejma nádržema (proti 35 které dáš za přestavbu u firmy)
zjišťuju, že ten Stag jde opravdu bombově seřídit, pokud se provede jakákoli úprava sacího traktu, jde krásně doladit k navýšení výkonu, chová se to jak po čipu.
JardaB
Odeslal: Friday 18 February 2011 - 12:30:08

Dobra cenovka, reduktor je ale v sade, ne? Takze zbyva poridit nadrz a potrubi, problem budou papiry...
Jiřik
Odeslal: Friday 18 February 2011 - 12:22:58

Stag 300 na šestiválec i s komplet instalací..
Odkaz
myslím, že nic lepšího za tuto cenu nekoupíte, doporučuju na motory X25/X30XE, C30SE, a další vidlicáky popř. řaďáky
i s nádrží a reduktorem se člověk vejde do 17 tis.
Jiřik
Odeslal: Wednesday 16 February 2011 - 21:08:23

Legende, taky jsem si to myslel, MAP od Stagu jsem dal pod škrticí klapku a výsledek?- Bylo to horší!- Takový pomalejší, tupějši a ani zatížení mi nešlo při plnym plynu tak vysoko. Nejlepší místo k umístění příruby pro toto čidlo je navzdory všem teoriím V JEDNOM ZE SACÍCH KANÁLŮ co nejblíže k hlavě.
Proč?- to nevím, ale mám to vyzkoušený, akcelerace supr (C20XE a Stag 300+)
Spotřeba v AF 8-12 litrů LPG
reduktor: 1,12 zdvih: 0,7mm, rail Valtek prům. 2,9mm
do 5500 ot mi to táhne líp na plyn, výš to jede líp na benzín
meda.a
Odeslal: Wednesday 16 February 2011 - 17:25:57

Jo takže máme asi stejný názor . Jak bude čas tak to prubnu vrtnout nekam jinam a když ne tak do srazu počkám a třeba nekoho neco napadne chystám se na vás podívat . Snad ješte nekoho poznám roky letí a letí
Legend
Odeslal: Wednesday 16 February 2011 - 17:20:08

Já bych to viděl taky na umístění hadičky vedoucí do čidla tlaku v sání. Samotné čidlo bude OK, ale je důležité, aby hadička vedla do sání v místě, kde není rozvětvené do jednotlivých válců, ale tam , kde ještě vzduch proudí rovnoměrně, někde blíže škrtící klapce, v opačném případě čidlo podtlaku snímá v určitém pásmu otáček pulzace vzduchu, které vznikají v sání směrem k válcům a dělá to neplechu.
meda.a
Odeslal: Wednesday 16 February 2011 - 16:13:39

Ahoj . Nechci zakládat Nové vlákno tak to vlepím sem.
Mam Zafiru 18XER rv06. a LPG- STag 300-4 jezdí t v pohodě ale ..... .
Na benzín žadný problém jen na LPG když mam tak 1000 až 2000tis otáček pocukává .třeba v koloně když nemám ubráno ani přidáno jen tak opřenej pedál. nad 2500otáček to nedelá ale možná to jen neni znát. nastavoval sem mapu LPG bohatou ,chudou atd.ale žádná zmena. NA BENZÍN TO NEDĚLÁ. Mám podezření na podtlakové čidlo LPG že je daleko od klapky a neměří to co má.Nevím nějak to neomezuje a člověk se stím naučí jezdit - bud mám přidáno nebo ubráno ) Třeba se stím někdo už setkal tak to sem píšu. Jinak Zafka jezdí užasně .Budem spolu oslavovat už rok a 16tiskm (7tis v LPG) přeju všem krásný den .
Jan
Odeslal: Thursday 05 November 2009 - 18:04:39

Zdravím všechny. Ltos jsem koupil z Německa Zafiru s motorem 1.8 Z18XE, která je předělaná na plyn. Mám tam vstřikování zn. Landi Renzo a jsem s tím velice spokojen. Plyn byl již montován v Německu. najeto mám 115 000 km. Plynu to žere kolem 10 l průměrně. Jezdím většinou dálku. Ve městě to bude žrát kolem 11 l. Palubní počítač ukazuje jen spotřebu benzínu. Dosud jsem jezdil jen s auty na plyn a nikdy jsem nebyl nespokojen. Mám ještě Fiata mareu 1.6 na plyn, ale se starým systém nasávání a taky spokojen. Jen bych doporučoval na plyn silnější verzi u Zafiry aspoň 1.8 Je to těžké auto a jízda na plyn snižuje o něco výkon udává se o cca. 5 až 8 procent. S 1.6 jsem nejezdil, ale myslím si že s tím bude mít co dělat. Pojista je stejná a spotřeba bude jen o něco větší.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0678 sec,0.0207 z toho dotazů.