• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra motor :: Re: 2.5 V6 na 3.2 V6
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
WISAStar
Odeslal: Monday 28 July 2008 - 20:18:46
Byl by problem prehodit 2.5 za 3.2 z omegy? stacil by blok s hlavamy a elektronika? nebo se hodne lisi 3.2 od 3.0 ?? dik za napady.
Poslední odpovědi
Gumidek83
Odeslal: Thursday 20 June 2013 - 12:22:15

lesak napsal ...

Jo to vím že je jiná elektronika ale dá se použít sání ,klapku a elektriku z MV6.Prostě použít jen blok a hlavy.


přesně a v konfiguraci "EURO 2" by to mohlo mit i vic než 160kw
lesak
Odeslal: Thursday 20 June 2013 - 12:02:53

Jo to vím že je jiná elektronika ale dá se použít sání ,klapku a elektriku z MV6.Prostě použít jen blok a hlavy.
Colommbo
Odeslal: Thursday 20 June 2013 - 12:00:25

3.2 má oproti MV6 nejen o něco větší vrtání i zdvih, ale hlavně el. pedál plynu, elektronickou škrtící klapku, dva samostatný zapalovací moduly a čtyři lambdy, takže bude asi i trochu jinší elektr(on)ika...
lesak
Odeslal: Thursday 20 June 2013 - 08:00:49

Ten motor detailně neznám ale podle mého odhadu to bude jen MV6 se zvýšeným zdvihem nebo vrtáním.Takže to také nějak moc upravovat nepůjde.
Jiřik
Odeslal: Thursday 20 June 2013 - 07:50:48

Souhlasím, výkonově i momentově je to skoro to samé. Rozdíl je jen v tom, kolik kg to dává do pohybu. Doufal jsem ale, že 3.2 bude mít jakýsi větší "potenciál" pro zvýšení výkonu jednoduchými úpravami, jako je vybroušení kanálů v hlavách atd. Uvidíme.
lesak
Odeslal: Wednesday 19 June 2013 - 23:26:00

Taky jsem původně chtěl dát 3,2 ale on se nedá sehnat za rozumné peníze a moc by jsem si výkonově nepomohl.Ale podle mě by tam šel normálně a jednotka z 2,5 V6 by to vzala v pohodě.Já provozoval 4 roky MV6 s komplet elektrikou a řj z V6 a bez problémů nebo úbytku výkonu.Nehledě na to že oproti omeze s MV6 to jelo neskutečně lépe.Což znamená dát to do calibry by taky bylo peklo (výkon- montáž je jednoduchá výměna a přestrojení motoru)
Jiřik
Odeslal: Wednesday 19 June 2013 - 18:46:08

Když Lesákovi šlapal 3.0 na zbytek včetně jednotky z 2.5, proč by nešlo to samé u 3.2?
Možná jsou trochu jiné svody a sání by se muselo také přizpůsobit. Myslím, že by ten motor se starým Motronicem a lanovodem ožil.

lesak
Odeslal: Wednesday 19 June 2013 - 11:12:20

Mám tu motor 2,5V6 (blok s hlavama)má najeto cca 80 tis km.Zbyl mi protože jsem do mojí vectry dával MV6.Jestli chceš tak 607 157 502 dám ho levně a jsem kousek od Plzně.
calibra
Odeslal: Wednesday 19 June 2013 - 09:27:41

Potřebovala bych poradit.
Máme Opel Calibra 2,5 V6 r.v 1995 125kw
Máme propálený píst a rozsekal nám hlavu.Máme možnost z rakouska mít hlavu,ale nevíme jestli potřebujem pravou nebo levou stranu.Jak to máme zjistit?podle čeho se to určuje?My potřebujeme hlavu pod sáním a případně kdybyste někdo věděl i o celém motoru? díky moc za odpověď

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0982 sec,0.0517 z toho dotazů.