• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Sháním servis (Olomoucko, Šumpersko....??)
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Michal
Tuesday 24 March 2009 - 08:53:20 Citovat
Host
To zase nee ono to vypada ze to je naprostej vrak z toho co tady pisu ale ono to zas tak hrozny neni jako potreboval bych aby na to nekdo mrknul dal jsem za to na podzim 35 t je tam i plyn to jsem tady mozna nenapsal, ale denne s stim autem jezdim a ve stichu nebo tak me nenechalo mozna jsem u tech zavad trochu prehanel
Lhex
Tuesday 24 March 2009 - 09:00:32 Citovat
Host

!!(a) tak aspon ze sis v srpnu nekoupil kone nebo velblouda, zacatkem zari by ti chcipli...

ale vážně: někomu to odvez. A už brzo!
Michal
Wednesday 25 March 2009 - 17:51:02 Citovat
Host
Takze jsem tu s novymi postrehy rozhodl jsem ze si takovy nejaky maly servis udelam sam Rozhodl jsem vymenit svicky kabely olej a chtel bych i chladic ale ten se mi nechce moc novy kupovat a nevim jestli starsi ma cenu sthnul jsem si prirucku jak na to . Na jakem jinem (rozumej bezcenem ) aute bych se mohl aspon trochu neco priucit kdo nic nedela nic nepokazi takze zatim nemam koupeno nic dival jsem se zatim jen na ceny dilu v auto kelly. Takze prvni problem -oddelal jsem kryt svicek ze se podivam aspon jak to vypada zdelam jednu faju a co nevidim oleje jak krava .Ten olej je u vsech 4 svicek a je ho tam celkem dost v tu chvili jsem se docela lekl takze jsem hned hledal tu a zjistil ze bude asi spatny tesneni vika ventilu takze dalsi vec na kterou se bude muset zamerit, ale ted tak premyslim neni uz toho na me moc ? Zacinam se toho lekat .A mam pocit ze tohle uz je na me moc a nezvladnu to jinak jsem se dival pod vicko jestli tam nenmam penu jak jsem se nekde docetl kdyz necham chvili motor bezet ze by to signalizovalo vodu v oleji .Ani ve vode se nezda byt olej .To by mohlo byt v pohode?Mysli te ze jako technicky vzrucny ovsem motoru neznali se mam do techto veci vubec poustet? Zvladnu to ? A nechtelo by na ten motor zkonrolovat vic napriklad i to tesneni pod hlavou?Rikal jsem si ze bych pekne v garazi vypustil olej .vymontoval svicky .Podle navodu sundal to viko vymenil tesneni dal zpet viko .Svicky dal novy olej filtr a ze to bude ok:Nebo alespon lepsi a ze tim nic nepokazim .Cekam na vase pozehnani .

qpc
Wednesday 25 March 2009 - 20:37:16 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
ten olej se tlačí přes těsnění bud rohem nebo ke svíčkám a víš proč? Je tam přetlak To znamená,že ta hadička,co je nahoře a odvětrává víko,bude přiucpaná

Jinak sundat víko problém nebude,ale na nandání to chce postup utahování šroubů a utahovací momenty,takže i příslušnej klíč

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


qpc
Wednesday 25 March 2009 - 20:39:19 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
První je hadice odvětrávání prostoru klikové hřídele



Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


qpc
Wednesday 25 March 2009 - 20:40:46 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
Dále velice důležitá hadice je ta silnější co vede z víka hubice nasávaného vzduchu před sáním. Tato hadice se stářím zbortí a tím je neprůchodná.
Co se pak stane. Z klikového prostoru se odpařují páry pod ventilové víko, ale nemají kam odcházet. Pod ventilovým víkem vzniká tlak větší než by měl a prdne těsnění ventilového víka a olej nám zatopí zapalovací svíčky a poškodí je. V závislosti se mohou poškodit i zapalovací kabely. Tato hadice musí být pevná a držet tvar. Pokud ji máte jako žvýkačku ihned ji vyměňte a zkontrolujte prostor zapalovacích svíček. Pokud svíčky budou zatopené olejem okamžitá výměna ventilového těsnění a nezapomenout na O-kroužky pod šrouby




Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Michal
Thursday 26 March 2009 - 09:25:04 Citovat
Host
Je tady nekdo s Olomouce? Kam jezdite se svýma Omegama? Ctěl bych asi rovnou vyměnit i těsnění pod hlavou myslím že to bude lepsi at uz je v jakymkoliv stavu . Kdyz uz to bude rozdelany tak at mam jistotu ze to bude jakz takz pretesneny. Cetl jsem si jak na to ze bych se do toho mozna i pustil, ale nemam s tim vubec zadne zkusenosti a hlavne chybi vybaveni .Nemam ani takovou základni vec jako momentovy klic a ten se pouziva skoro u kazdeho ukonu. Podle toho co jsem cetl bych si na to i trofl ale..... Takze to sverim nejakemu ,, odbornikovy" Kolik je tak vas odhad ceny prace + vymena tesneni pod hlavou+ srouby hlavy+ tesneni pod vikem + novy olej svicky kabely . nejvetsi problem ze ze mame doma garaz a vyjezd do kopce a to dost prudky(sklep mame pod urovni terenu). Kdyz se to pokusim delat doma sam pak to slozim a motor bude KO To auto uz z garaze nikdo nikdy nedostane:D Protoze traktor se tam neztoci a na vytlaceni by bylo potreba tak 20 lidi .
Lhex
Thursday 26 March 2009 - 09:52:10 Citovat
Host
udělej co ti radí qpc, to zvládneš. To tesnění pod víkem se doporučuje originál, náhražky vydrží málo, a neutahovat moc, je to plast!!

do těsnění pod hlavou bych se zatim nepouštěl, je to práce řádově mnohem složitější a u tebe možná zbytečná.. radši oprav ten chladič, pak se uvidí -(chladiče se zanášejí a často nejjednodušší je koupit nový!!)
JardaB
Thursday 26 March 2009 - 10:10:02 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Nevim jak u tohoto motoru, ale s tim plastovym vikem byva problem v tom, ze se deformuje - zejmena drazka pro tesneni a pak nepomuze ani nove tesneni. Me se osvedcilo dat do drazky silikon na motory (v tube nebo kartusi do pistole, v bauxxx atp...), do nej vtlacit tesneni (klidne stary pokud neni tvrdy, je drahy jak mrcha) aby couhalo rovnomerne cca 1mm. Nechat zatvrdnout a pak namontovat.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Michal
Thursday 26 March 2009 - 15:03:32 Citovat
Host
Ty O krouzky jsou tam jako kde prosim ?

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2034 sec,0.1330 z toho dotazů.