Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Pomoc s vyberem OmegaC |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Doplnil bych tu spotřebu. Ono je třeba rozlišovat město a město. Po Plzni se třeba těch 12 litrů udělá, ale po praze ani náhodou, při větším množství semaforů a různého poskakování v kolonách není problém třeba 15, ale na dálku se to srovná, to se dá jet i pod 10, když se dodržuje rychlost. Rozhodně bych bral automat, ten mám taky, je to ještě čytřkvalt a řadí stejně dobře jako automat o jsem měl třeba v Hondě Legend nebo ve Scorpiu. Rozhodně už auto s manuálem nechci. 3.2 bych bral určitě, já jezdím s 2.6 jen proto, že když jsem ji před rokem kupoval, tak zkrátka nebyla na prodej žádná 3.2 za normální cenu, to se ještě pohybovaly 150tis a víc. Rozdíl 2.5,3.0/2.6,3.2 už ostatní výše popsali, tzn. odpadá EGR ventil, krokáč, celý systém sekundárního přívodu vzduchu do výfuku, zapalovací kabely, místo toho jsou přímo na svíčkách 2 zapalovací moduly po 3 svíčkách a tak má motor 4 lambda sondy, díky nim pravděpodobně dosahuje emisní normy Euro 3 A ten výfuk, tam se liší akorát katalyzátory, ale střední díly a koncový díl jsou shodné s 2.5, 3.0, stejné spony, stejné umístění... [ Upraveno Friday 15 May 2009 - 17:40:34 ] Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JanBilek |
| ||
Host | ten automat v Omeze C je jeste 4kvalt? | ||
| |||
legionar |
| ||
Legionar kouká Uživatel #1 Registrován: Tuesday 23 September 2003 - 21:39:25Příspěvků: 1263 | jsou 4 i 5. Poslední modely už mají v 5 stupňovou. Opel Vectra GTS 2.8 Turbo | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | pouze 2.5DTi má pštirychlostní, jinak jsou všechny ostatní 4-kvalt, tedy V6 s 5Q se nedá sehnat, pokud to někdo nepředělal (jednou o tom četl, že se to někomu povedlo). Ale řekl bych že to není špatné, zatím jsem žádný 5Q neměl, tak mi ani ten jeden chybějící kvalt nevadí. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Freerider |
| ||
Host | Mám 2,5 V6 v automatu a 3.0 V6 v manuálu. 2.5V6 je na normální ježdění, žádnej závoďák to není. dlouhodobou mám 8,7 l, ale jezdím dálky. Ve městě a na couračky to vyleze na cca 10 - 10,5. Automat řadí dobře, ten kvalt tam ve finále nechybí. Má tři režimy, se sportovním se to dá rozhýbat poměrně rychle a poměrně slušně. Je pomalejší než manuál při podřazení, ale je to potřeba vychytat a zvyknout si na to. 3.0 V6 - je znát těch 40 kobylek navíc, s manuálem je to o prožitku s řízení (ve srovnání s automatem a 2.5 V6) Zase není to žádná raketa, auto má skoro 2 tuny, takže je to znát. Dá se s tím jet na krev (já to nedělám, pže mám najeto 327 000 a chci, aby to vydrželo ))) Průběh výkonu je spíš problematičtější (takový to d-fensovo "táhne vocpoda pyčo" ))))) se nekoná, chce ji trošku vytočit a pak jede jak drak ) Spotřeba - při dálkách a couravý jízdě jsem s tím jel za 7,8 (chyběly pouze vajíčka vzadu, klobouk jsem měl) )), ale normální spotřeba cca 9,6 - 10,2, když jezdíš město, tak zhruba 12 L/100 km.. Pokud se chceš občas svézt řekněme sportovněji, šel bych do manuálu a 3.0 V6, pokud jezdíš spíš pohodověji a chceš mít pohodlí, tak 2.5 V6 stačí a s automatem nemůžeš udělat chybu. Kompromis je potom 3.0 V6 v automatu - to je něco mezi tím. Chvíli jsem jezdil s 3.2 V6 automat - oproti 3.0 jsem nezaznamenal téměř žádný rozdíl, je to o 9 koní víc, takže si myslím, že kvůli těm lambdám, které to má navíc a elektronice bych do toho asi nešel (navíc si myslím, že se dělala jen s automatem) Mám B a C, C je provedením nesrovnatelný - je to o generaci dál, hlavně interiér, tlumení a takový uspořádání celého auta - mám z toho lepší pocit - když jdeš pouze do C, tak ti tato informace bude v podstatě k ničemu )) | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Taky bych se snazil tem 4rem lambdam vyhnout. Ono totiz moc nejde ani o ty lambdy, jako o to, ze te pak ty lambdy donuti vymenit katalyzatory ! Coz na 2.5/3.0 nezazijes protoze auto neni schopne rozeznat mrtve katy. (Ty zadni lambdy hlidaj jestli je katik jeste ucinny). EGR neni problem zaslepit ani na 2.5 ani na 3.0. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak nejak, i kdyz ono to je jedno - bez katu to stejne neprojde merenim emisi, takze oprava bude nutna asi i u 2 lambd Ale uni katy nejsou zas tak drahe... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |