• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Porucha Automatu,zahraty jede jen na trojku
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Thomas81
Monday 03 August 2009 - 19:54:12 Citovat
Host
Zdravim,mam prosbu o radu.Mam OC 2.5 i automat.Za studena radi automat super,ale pokud se dostane teplota k 90 stupnum,okamzite nastane hlaska porucha automatu a jede to porad jen na trojku.Opet to funguje jen po vychladnuti motoru.Prosim o radu co stim.Ani servis Opel K.Vary (diagnostika) nezjisteno.Je tam novy olej i filtr.
JardaB
Monday 03 August 2009 - 20:52:52 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
A co hlasila ta diagnostika? Muze to byt elektricky problem (napr. po ohrati prestane fungovat solenoid) nebo mechanicky (RJ pozna, ze je neco spatne, asi prokluz, neodpovidajici otacky atp.) Kazdopadne se RJ prakticky odpoji a prevodovka funguje jen mechanicky, volicem by melo jit aspon prepinat R, 1, 2, 3 (to nevim presne, kazdopadne nepujde 4 a lock) To funguje?


Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Thomas81
Monday 03 August 2009 - 21:37:06 Citovat
Host
Diagnostika hlasi jen problem v ridici jednotce prevodovky (coz je siroky pojem).Manualne jde radit 1,2,3,R. Rezim D jede jen na 3.Nevim zda to nejsou jen nejaka cidla...
JardaB
Monday 03 August 2009 - 21:45:48 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Muze byt, je tam snimac otacek vystupniho hridele a cidlo teploty, pak par solenoidnich ventilu a 2 PWM ventily. Dal jde do RJ par dratu od snimace na volici a tusim 2 draty mezi ECU motoru a prevodovky - ale diagnostika asi nebude jednoducha... Kazdopadne se na prvni pohled zda, ze to bude jen nejaka elektrika.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Thomas81
Monday 03 August 2009 - 21:54:28 Citovat
Host
No kazdopadne zitra zacnu uhanet nejakeho autoelektrikare.Koupil jsem za 70 tis a tak to mam za to.Ted budu rvat dalsi prachy.Doufam ze to bude neco jednoducheho.Uz jsem mival OC 2.5 diesel a tam vse i automat,slapalo OK.Diky za rady,snad se budou hodit.
Thomas81
Tuesday 04 August 2009 - 15:31:36 Citovat
Host
Nevite o nejakem servise na Zapade Cech,kde se da opravit automat ?Moji odbornici si nevi rady.Kazdy bych chtel vse vymenit aniz by to zkusil dat dohromady a vlastne vedel co ma vymenit.Proste me rujnovat. ^au diky
Legend
Tuesday 04 August 2009 - 15:39:01 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Repase automatu jako taková je hodně, ale hodně drahá záležitost, dejme tomu komplet 35tis a to je spíš dolní hranice. Jediné, coc by tě zachránilo, by bylo, kdyby byl špatný jen nejaký solenoid, jak píše JardaB, ale žádný díl typu spojka apod, to už se docela prohneš. Chtělo by to zdiagnostikovat, jestli to hlásí neco podezřelé a dále rozhodnout, co s tím. V nejhorším ti můžu nabídnout komplet automat z auta V6, rok 2000, měnil jsem ho za manuál a můžu zaručit, že do poslední chvíle chodil bez problémů.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
JardaB
Tuesday 04 August 2009 - 16:48:59 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No me spis prekvapuje, ze ta diagnostika nehodi nejakou konkretni chybu - zkrat/preruseni vedeni k solenoidu, chybne otacky atp... Mozna pan diagnostik s tim neumel zachazet nebo si to nejak nedovedu vysvetlit. Asi nejlepsi by bylo sehnat zapojeni konektoru RJ, omerit civky v klidu, pak ohrat az selze a omerit znova. Tusim, ze ten snimac otacek bude taky jen civka a tak by mel jit ohmetrem zmerit (ale jisty si nejsem, musel bych otevrit suplik ) Rozhodne nic naslepo nemenit. Leda celou spajzku, blby bude az pak zjistis, ze je vadna RJ
Tady bych pripojil mensi podiv, proc se kazda mechanicka oprava spojuje s repasi - myslim, ze k tomu v 80% pripadu neni duvod a rozebrani/slozeni AT je IMHO jednodussi nez totez u klasicke spajzky. Mozna je to tim, ze malo kdo dovede urcit zavadu, tak se dle postupu vymeni vse a doufa se, ze to pomuze. Jako to tradicni meneni filtru a oleje v pripade jakekoli zavady - IMHO blbost, funguje to dobre i na jakykoli sajrajt dokud to protahne pres filtr, samozrejme se zvysuje opotrebeni ale rozhodne to nezpusobi nefunkcnost. Co odchazi nejcasteji jsou u teto prevodovky plastove axialni vymezovaci krouzky (proste prasknou a prevodovku opusti) a kovova axialni loziska, oboje bez znatelneho vlivu na funkci. Ono se nema moc co ucpat, nejkritictejsi jsou asi mazaci trysky, jinak solenoidy maji vlastni predfiltry a ostatni cesty maji prutok min. nejaky mm.
Ha, to jsem se rozepsal, uz jsem si dlouho zadnou AT nerozebral ale chystam se na to

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Thomas81
Tuesday 04 August 2009 - 18:01:11 Citovat
Host
Panove,ja smekam.Diky za odpovedi.Dostal jsem echo jeste na jeden servis,tak tam zitra pomazu.Ale stejne se optam Legende na ten tvuj automat.Zde je muj mail Email ,napiš cenu a treba se domluvime.Diky moc za vase reakce.Takovouhle vasi pohotovost jsem opravdu necekal.Diky Omego za tento Club.Zítra dam vedet jak jsem OC prohnal dalsim servisem.
Legend
Tuesday 04 August 2009 - 20:38:14 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Tady jsem ještě hodil část schéma se solenoidama Odkaz třeba to pomůže v proměření. Ŕídící jednotka se nechází za palubní deskou u spolujezdce, musí se vyndat kastlík a nějaké plasty a mělo by se k tomu dát dostat.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1522 sec,0.1194 z toho dotazů.