• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Spolehlivost Omegy C?
Přejít na stranu  1 2 [3] 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
nerozhodnutej
Thursday 20 August 2009 - 08:59:51 Citovat
Host
Meneator napsal ...

Nj, je videt ze si mel bezny modely hondy a ze se ti nikdy nepodelalo nic treba na motoru - pistni krouzky, ventily, olejovy cerpadlo. Podle cen co si rekl tvuj mechanik si myslim ze te teda fakt nenatahnul. Vymena vsech tlumicu za 1000kc, to je cena skutecne lidova. Cena za samotny tlumice taky. A ver mi, ze na znackovej servis, ja co mam ted opla, skutecne nekoukam. Malokdo z nas, kdo na tyhle stranky chodej. Jenze v pripade treba Hondy Legend, ti proste nic jinyho nezbyde. Nektery dily proste nejsou. Stejne tak je okruh dilu, ktery sou i na accorda hodne drahy, i kdyz je jich podstatne min. Pokud budes teda tvrdit ze dily sou srovnatelne drahy, pak mi nezbyva tvrdit ze auta sou srovnatelne spolehlivy. Ackoli vim ze ani jedo z tech tvrzeni neni tak uplne pravda. Ceny dilu si muzes pro porovnani najit treba v elitu, nebo v kelly, pripadne v jinym eshopu. Najdes zpravidla jen spotrebni dily ktery se vyrabej v druhovyrobe - tudiz jsou ceny srovnatelny.
Jinak mam dlouholetyho kamarada co presel z Vectry B 2,0i (sedan stredni tridy r.v. 2000) na Hondu Accord 2000 2,0i (opet sedan stredni tridy, stejny rok vyroby) a nadsenej tedy neni. Ani z jizdniho projevu auta, ani spolehlivosti. Auta vychazej v poruchovosti hodne podobne - a pritom o jednom se tvrdi ze je precizni a spolehlive (honda) a o druhym lidi tvrdej jaky je to nespolehlivy, zere to olej apod (samozrejme opel). Ono ten kamaraduv Accord kupodivu taky basti olej. Jen to o nem nerika kazdej strejda kterej to nekde od nekoho slysel. Ja mel hond taky vic (2x legend, civic) a taky sem skoncil u opla...


Vim, ze je to lidovka, ty tlumice mi delal kamos, stravil s tim cele odpoledne a udelal to takrka za hubicku. Stejne tak ty ceny dilu, vse pres zname. Autokelly je ve srovnani s tim drahe. To se mi ale u Omegy tehda nedarilo, za vse jsem tvrde platil v servisech a nebylo to malo. Jeste me napada, jak jsou na tom diesly od Oplu v te Omeze C?
Martas
Thursday 20 August 2009 - 09:18:46 Citovat
Host
nerozhodnutej napsal ...

Jeste me napada, jak jsou na tom diesly od Oplu v te Omeze C?


Jestli mas na mysli 2,2 od Opelu tak problemy nebyvaji ale ma tu nevyhodu ze s timhle motorem moc aut nejzdi ... Pokud mas na mysli 2,5 tedy BMW tak tam je spise problem s tim ze to neni Opel, ma to vlastni ridici jednotku a i dyli se kupuji spuise u BMW a v servisech si s tim motorem taky moc rady vedet nemusi.
Meneator
Thursday 20 August 2009 - 10:18:16 Citovat
Uživatel #1707
Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12
Příspěvků: 201
K tem dilum -omega A zase nebyla u nas tak rozsireny auto jako omega B, tim bych si asi vysvetlil horsi dostupnost, ale OA sem nemel, ani sem nikomu dily neshanel, tak nevim tak docela jak na tom je. Ja resim mene spotrebni dily pres vrakac a tam sem teda s cenama velmi spokojen, oproti honde.
Co se tyka dieselu od opla, tak s tim taky nemam prilis dobry zkusenosti ze svyho okoli. Velmi podobnej motor jako je v omeze C (2,2DTi) mame v sintre. Je hlucnej a vibruje - odesel retez i ozubena kola vyvazovacich hrideli - jeho vymena je natolik slozita ze sou ted hridele odpojeny. Zetorovy zvuk zmizel - ale ver mi ze v oplu vedi proc tam ty vyvazovaci hridele jsou. Odchazi taky ventily v sani, vahy vzduchu. To vsechno odeslo na ty Sintre. Znamej mel Omegu C s timhle motorem (2,2DTi) a dopadl jeste hur. Vyvazovaci hridele spatny, vaha spatna, pridrenej na klice, po spatny oprave vymena celyho motoru. Znamej co mel 2,2DTi Vectru C, tak menil jen gufero na klice. Ale mel to auto od novyho jen do 70 000km. Zase u tohoto motoru nevim o tom ze by odchazela cerpadla nebo vstriky. Neznam z okoli jedinej pripad. Jinak 2,2 DTi -slusnej vykon, velmi dobra spotreba (prumer kolem 6l/100)
2,5TD taky neni prilis dobra volba. Jedinej koho znam ze ho mel byl Legend, a ten by mohl vypravet co vsechno na tom motoru delal - spatny netesnici vstriky, spatny cerpadlo atd atd -jsou to vsechno hodne drahy veci. Spotreba tim ze je to R6 taky zadnej zazrak, a navic, obecne si lidi tady v diskuzi na nestartujici 2,5TD hodne stezujou.
Takze muj nazor je, ze nafta do opla ne. Kdyz ano, tak jedine auto ve spickovym stavu s malo kilometrama. A to se u takhle staryho auta prokazuje tezko. Omegy sou veliky auta, ktery si nikdo nekupuje pro to, aby jezdil jednou za mesic za rodinou na moravu, takze zachovalej kousek tezko shanet. Kdyz uz sezenes, cekej ze cena bude opravdu o hodne vyssi, nez u benzinu. Kdyz bych chtel starsi naftu, tak asi jedine TDi, s tim maj lidi co znam zkusenosti dobry.
Doufam ze se na me ted nesesype kritika mistnich dieselaku Verim ze spousta lidi je s tema motorama spokojena.
Vodník
Friday 21 August 2009 - 06:37:01 Citovat
Uživatel #327
Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51
Příspěvků: 732
Já mám taky 2,5 TD a ještě jsem to neopravoval. Najeto 260 tis. podle tachometru (takže možná i víc), z toho já jsem ujel 110 tisíc. Spotřeba v pohodě - poté, co OPEC zvýšil těžební kvóty nemám s naftou problém.
Csala
Sunday 23 August 2009 - 11:58:21 Citovat
Host
2,2DTI montovali az od 09/2000. Takze cena celeho auta je este stale dost vysoka. Tento motor na tak tazke auto na bezne jazdenie postacuje. Spotreba je OK. A ze odchadza vaha vzduchu o Boscha, tak to odchadza na kazdom aute. No a ma to dvojzonovu klimu uz v zaklade. Odhlucnenie tohto motora je v Omege oproti inym modelom podstatne lepsie. Pri rychlosti 100km/hod ho nevnimam.
SAKO
Tuesday 17 November 2009 - 17:27:36 Citovat
Host
Prosim o radu, pred dvema dny jsem to tady psal, ale blbec nevim kde, nemuzu to najit, tak se omlouvam, chci si koupit Omegu 2.5 DTI, automat, prodava to kamosova manzelka v Nemecku, je to rok 2003, uz jsem mel 4 Omegy, ted mam 2.2 DTI, ale takovou jsem opravdu nevidel, nekecam, ale je jak vcera z tovarny, absolutne zadny skrabanec, uvnitr jak nova, servisovana, najeto poctivych 91 000, jezdila s tym jenom ona s deckama. Chce za to ale moc, chtela 10 000, ale pak rekla, ze to da za 8000 a to je konecna cena. Vse funguje jak ma, byl jsem s nima v Rakousku na dovolene, to auto chytalo v zime pri -23 na prvni otoceni klickem, chci jenom vedet, jakej je celkove ten motor, automat mi nevadi, mel jsem dva, jeden s 2.3TD intercooler a druhy s 2.4i, oba bez nejmensich problemu. Motor ma opravdu jenom 91 000, mam to za tu cenu vzit ? Moc dekuji.
JOB
Tuesday 17 November 2009 - 17:51:24 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Omega je Omega ,ale dnes už je to spíš srdeční záležitost.Myslím že za ty peníze to je poměrně drahý.Je to typově starý auto a přece jen už téměř 7 let staré.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Meneator
Tuesday 17 November 2009 - 23:45:27 Citovat
Uživatel #1707
Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12
Příspěvků: 201
To zalezi na tom, jestli si to chce clovek nechat. Jestli s tim chces jezdit aspon 5 let a najedes hodne kilometru, pak to ma smysl a ty penize se ti vratej na tom v jakym je to stavu. Kdyz clovek ale trochu kouka na design, je jasny, ze za 5 let uz bude Omega asi uplne pase, precijen je to vpodstate poupravenej design z roku 94. Pokud jde o praktickou stranku veci- technologie od dob omegy B z roku 94 podle me az na drobnosti nijak zasadne nepokrocily. To ze auto ma jeste klasicky kabelovy svazky (a zadny sbernice) je pro me treba vyhoda.....
newbie
Wednesday 18 November 2009 - 03:21:50 Citovat
Host
Zdravím, jak už jsem psal do chatu : sháním káru pro kolegu, a protože se mu líbí moje omega + na ní mám teď už kupu dílů tak se dneska odpoledne (18.11.) jedeme podívat na tuhle omegu.. Když se mi bude zdát tak s ní i odjede.Napadá vás na co si specialně u ní dát při nákupu pozor, na co koukat? Mám 2.5 B ale 2.6 C AUTOMATO jsem ještě neměl.Jo, JardoB : předtím měl citrona xantii v automatu a chce zase automat, bejvá s tím problém?Vydrží to něco? Díky moc....

Odkaz
Csala
Wednesday 18 November 2009 - 07:39:41 Citovat
Host
SAKO napsal ...

Prosim o radu, pred dvema dny jsem to tady psal, ale blbec nevim kde, nemuzu to najit, tak se omlouvam, chci si koupit Omegu 2.5 DTI, automat, prodava to kamosova manzelka v Nemecku, je to rok 2003, uz jsem mel 4 Omegy, ted mam 2.2 DTI, ale takovou jsem opravdu nevidel, nekecam, ale je jak vcera z tovarny, absolutne zadny skrabanec, uvnitr jak nova, servisovana, najeto poctivych 91 000, jezdila s tym jenom ona s deckama. Chce za to ale moc, chtela 10 000, ale pak rekla, ze to da za 8000 a to je konecna cena. Vse funguje jak ma, byl jsem s nima v Rakousku na dovolene, to auto chytalo v zime pri -23 na prvni otoceni klickem, chci jenom vedet, jakej je celkove ten motor, automat mi nevadi, mel jsem dva, jeden s 2.3TD intercooler a druhy s 2.4i, oba bez nejmensich problemu. Motor ma opravdu jenom 91 000, mam to za tu cenu vzit ? Moc dekuji.

Ber to. Omega je posledne poriadne auto
Aku to ma vybavu?

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2169 sec,0.1566 z toho dotazů.