Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
2.0 16v dělá rámus |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
tk9510 |
| ||
Host | X20XEV dělá rámus. Čím dál tím větší. Není ani moc nahlas, ale ten zvuk je hrozně hluboký. Dělá to jen při určitých otáčkách v rozmezí 1200-1500, jinak to není tak moc, ale je to hlubší, než bych čekal. Při jízdě po dálnici je hluk nejvyšší při 130-140 km/h, když se dostanu na 150, je to tišší než při 130. Dokonce i 180 znamená nižší hluk než 130 km/h. Výfuk je v pohodě (nový před zimou), mám podezření na silentbloky nebo na katalizátor. Po mírném přidání plynu se hlučnost motoru výrazně zvýší. Nemá někdo nějakou zkušenost? Moc se to k tomu autu nehodí... Díky za případnou radu. | ||
| |||
JOB |
| ||
![]() ![]() Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Může se někde dotýkat výfuk kasle ,nebo můžou bejt vyrezlí tlumiče uvnitř výfuku.To na pohled nepoznáš.Budeš muset vypozorovat odkud se to šíří. ![]() Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Co znamena novy vyfuk ? Komplet vse od vlnovce (pokud ho mas) az po zadni dil vcetne tesneni ? Je to zavisly na teplote motoru ? | ||
| |||
Brenky |
| ||
Host | u tohodle motoru bych spíš tipoval prdlé svody....je to velmi častá závada. | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition![]() ![]() Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Mě podobný hluboký dunivý zvuk dělal u X20XEV krycí plech co je nad středovým dílem výfuku, jedna strana plechu se uvolnila a dotýkala se středáku a při určítých otáčkách motoru to hučelo a dunělo do kastle. Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
tk9510 |
| ||
Host | Výfuk je za poslední půlrok nový od vlnovce po koncový díl. Nikde nic nefouká. O svodech by se možná mluvit dalo, po nastartování má motor po přidání plynu takový prdlavý zvuk. Nesouvisí to z rozvody ani spodní částí motoru, pokud to dobře poslouchám, vršek i spodek má zvuk naprosto obvyklý. Po minutě jízdy ale prdlavý zvuk zmizí (napadá mě prasklina, která se tepelnou roztažností stáhne. J to závislé na teplotě motoru, po pořádném prohřátí je silnější. Já ale předpokládám souběh několika závad - uložení motoru, a svody. | ||
| |||
Lhex |
| ||
Host | s vysypaným katalyzátorem jsem s timto motorem musel jet několik set km, a můžu potvrdit že na zvuk to má velký vliv, navíc se to mění jak se tam ten rozsypaný koks převaluje | ||
| |||
tk9510 |
| ||
Host | Zatím nalezeny 2 záhadné závady. Auto má dírku od koroze ve vaně na rezervu. Pravděpodobně od výfuku se do auta dostává nepříjemný, hluboký zvuk. Není moc silný, ale po delší jízdě je nepříjemný. Po zkušebním ucpání dírky vany hadrem hučení velmi výrazně ustoupí na velmi přijatelnou mez. Hadr jsem nakonec samozřejmě vyndal, za pár dní je auto objednáno na výměnu dveří a opravu zadních lemů, vanu rezervy jsem připsal na seznam závad. Druhou závadu jsem objevil při výměně oleje a svíček. Po koupi auta jsem nechal všechno vyměnit a prohlédnout v autoservisu. Jedna svíčka nebyla utažená a nejspíš to bylo příčinou divného zvuku po nastartování, který po zahřátí zmizel (myslel jsem si, že se zvuk ozývá od svodů). | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Zdravím, já jsem nedávno chtěl také řešit odhlučnění. Vím, že se ptám na poněkud starší diskuzi, ale kdyby jste mi mohl někdo poradit jestli se vyplatí jít do těchto služeb: Odkaz budu moc rád | ||
| |||
Colommbo |
| ||
![]() ![]() Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1185 | Děkujeme za nevyžádanou reklamu... ![]() W124 E320 Coupé - u mě dobrý ![]() | ||
| |||