Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
lpg |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
karel |
| ||
Host | Opet vas zdravim. Chtel jsem se zeptat,hlavne poprosit Legenda nebo Jirika ohledne plynu. Už jsme to tu řešily je to to forum dole. Auto na lpg se mi vypina zpet na benzin a nemuzeme na to prijit.Na volnobeh dle grafu vse ok.,kdyz jedes a drzis otacky nizko tak jede dobre jak pridas citim takovy odpor jako by tam vazne slo malo plynu.Hodinu jsme to mely pripojene na diagnostice mereni vstriku vse v poho a motor jel na plyn odjel jsem z dilny a asi po 30 km se to preplo zpet na benzin.Nekdy to udela i po ujeti kilometru.Diagnostikovaly jsme na tom nizky tlak a nevime kde se chytit.Filtr plynny jsme vymenily ,cidlo tlaku taky, magnet na multiventilu taky a dela to porad.Jedine co jsem nemenil je filtr kapalnych fazi.Nevime si uz rady a tak zkousim jestli jste se s necim takovym nesetkali. Moc diky za odpoved | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Muze se zavirat bezpecnostni ventil na nadrzi, pri vetsim prutoku - soucasti multifnkcniho ventilu. Vycistit a opatrit sani z nadrze sitkem. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
karel |
| ||
Host | Dekuji za odpoved.Nemohl by to delat treba reduktor?Ale zase jsem si rikal ze to by diagnostika ukazala nebo myslite ze ne? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Asi za to muze pokles tlaku a teda nejaka prekazka v privodu plynu, Reduktor to muze byt asi taky ale to s nadrzi je typicke, stalo se mi to uz u 2 aut a u dalsich jsem to videl, proste je tam takovy pistek s dirkou (odhadem 0.5-1mm), ktery pri vetsim prutoku ucpe vyvod z nadrze a tou dirkou se to pak odblokuje, pokud je prutok dal normalni. Pokud se ta dirka ucpe, tak uz se to neodblokuje... Na trubce co bere plyn z nadrze by melo byt sitko, je tam dost bordelu a bez nej se to ucpe na 100%. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
karel |
| ||
Host | Je to rozhodne dobry typ o kterem jsem nevedel, zkusim to vycistit a jsem zvedavy zda li to pomuze. Moc diky za odpoved a doufam ze to zabere Karel | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Podobný problém jsem řešil nedávno, když odešla elektromagnetická cívka na plynovém ventilu, někdy fungovala, někdy ne a podle toho se auto přepínalo na benzín, prostě se spotřeboval zbytek plynu v hadicích, klesl tlak a přeplo se to. Nebo mechanické poškození trubek pod autem, jestli není někde spláclá. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
karel |
| ||
Host | Chtel jsem se zeptat, myslel jste tu elektromagnetickou civku na reduktoru? mam landirenzo IG-1 nebo pripade kde ji najdu? Mam doma funkcni kterou jsem menil na tom multiventilu ta by tam pasovala? | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Ahoj Karle, omlouvám se, teď moc na OCR nechodím. Není čas. Kdo by něco akutního potřeboval, mám stránky Odkaz nebo přímo mail : Email nevím, jestli jste kontrolovali, na jakou hodnotu tlak v reduktoru spadne při tom přepnutí na BA, pokud skutečně klesne na mez přepnutí, pokračuj Legendovou radou. Filtr kapalné fáze bych alespň vypláchl v benzínu. Někdy se stává že to začne takhle zlobit po seřízení směsi na bohatší, protože to nestíhá zásobit odběr motoru. Pak se musí zvýšit tlak v red. a seřídit to komplet znova. | ||
| |||