• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
lpg
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
karel
Saturday 29 December 2012 - 18:32:05 Citovat
Host
Opet vas zdravim. Chtel jsem se zeptat,hlavne poprosit Legenda nebo Jirika ohledne plynu. Už jsme to tu řešily je to to forum dole. Auto na lpg se mi vypina zpet na benzin a nemuzeme na to prijit.Na volnobeh dle grafu vse ok.,kdyz jedes a drzis otacky nizko tak jede dobre jak pridas citim takovy odpor jako by tam vazne slo malo plynu.Hodinu jsme to mely pripojene na diagnostice mereni vstriku vse v poho a motor jel na plyn odjel jsem z dilny a asi po 30 km se to preplo zpet na benzin.Nekdy to udela i po ujeti kilometru.Diagnostikovaly jsme na tom nizky tlak a nevime kde se chytit.Filtr plynny jsme vymenily ,cidlo tlaku taky, magnet na multiventilu taky a dela to porad.Jedine co jsem nemenil je filtr kapalnych fazi.Nevime si uz rady a tak zkousim jestli jste se s necim takovym nesetkali. Moc diky za odpoved
JardaB
Saturday 29 December 2012 - 20:28:11 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Muze se zavirat bezpecnostni ventil na nadrzi, pri vetsim prutoku - soucasti multifnkcniho ventilu. Vycistit a opatrit sani z nadrze sitkem.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
karel
Saturday 29 December 2012 - 20:47:25 Citovat
Host
Dekuji za odpoved.Nemohl by to delat treba reduktor?Ale zase jsem si rikal ze to by diagnostika ukazala nebo myslite ze ne?
JardaB
Sunday 30 December 2012 - 13:38:59 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Asi za to muze pokles tlaku a teda nejaka prekazka v privodu plynu, Reduktor to muze byt asi taky ale to s nadrzi je typicke, stalo se mi to uz u 2 aut a u dalsich jsem to videl, proste je tam takovy pistek s dirkou (odhadem 0.5-1mm), ktery pri vetsim prutoku ucpe vyvod z nadrze a tou dirkou se to pak odblokuje, pokud je prutok dal normalni. Pokud se ta dirka ucpe, tak uz se to neodblokuje... Na trubce co bere plyn z nadrze by melo byt sitko, je tam dost bordelu a bez nej se to ucpe na 100%.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
karel
Sunday 30 December 2012 - 14:36:50 Citovat
Host
Je to rozhodne dobry typ o kterem jsem nevedel, zkusim to vycistit a jsem zvedavy zda li to pomuze. Moc diky za odpoved a doufam ze to zabere Karel
Legend
Sunday 30 December 2012 - 15:18:15 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Podobný problém jsem řešil nedávno, když odešla elektromagnetická cívka na plynovém ventilu, někdy fungovala, někdy ne a podle toho se auto přepínalo na benzín, prostě se spotřeboval zbytek plynu v hadicích, klesl tlak a přeplo se to. Nebo mechanické poškození trubek pod autem, jestli není někde spláclá.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
karel
Sunday 30 December 2012 - 18:16:18 Citovat
Host
Chtel jsem se zeptat, myslel jste tu elektromagnetickou civku na reduktoru? mam landirenzo IG-1 nebo pripade kde ji najdu? Mam doma funkcni kterou jsem menil na tom multiventilu ta by tam pasovala?
Jiřik
Saturday 05 January 2013 - 09:01:02 Citovat
Host
Ahoj Karle,
omlouvám se, teď moc na OCR nechodím. Není čas. Kdo by něco akutního potřeboval, mám stránky Odkaz nebo přímo mail : Email
nevím, jestli jste kontrolovali, na jakou hodnotu tlak v reduktoru spadne při tom přepnutí na BA, pokud skutečně klesne na mez přepnutí, pokračuj Legendovou radou. Filtr kapalné fáze bych alespň vypláchl v benzínu. Někdy se stává že to začne takhle zlobit po seřízení směsi na bohatší, protože to nestíhá zásobit odběr motoru. Pak se musí zvýšit tlak v red. a seřídit to komplet znova.

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.3256 sec,0.2593 z toho dotazů.