Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Dotaz |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
DED |
| ||
Host | Chci si pořídit Omegu MV6 popřípadě 2.5 a přehodit motor 3.0 - bude pasovat? Jsou mezi něma rozdíly, jako brzdy,převodovka, napravy atd, nebo je to jen o motoru? Máte někdo zkušenosti s Fordem Scorpiem 2.9 V6 24v? můžete porovnat? Díky | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Omega je nesrovnatelně lepší | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | ooo...díky za objektivní srovnání bylo by možné to trošičku rozvést v čem a proč? a co ty motory jsou stejné - úplně stejné, včetně držáků, hadic... | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | tyto motory jsou zvenku prakticky k nerozeznání,takže zaměnit jdou velmi snadno Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Super, díky za odpověď. Někde jsem tu četl že samosvor se dával jen na objednávku a že se dá "snadno" předělat z klasického přendáním některých vnitřních částí, je to tak? zkoušeli jste to už? DED | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Sám jsem dif předělávat nezkoušel, ale od jiných vím, že to takto lze. W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Na kolik to vyjde asi nevíš, když jsi to nedělal...?...dají se ty kroužky sehnat nové? (ať to něco vydrží, nebo se to dá sehnat už jen z ojetin? Jaký je rozdíl mezi špérou a samosvorem? A montovaly se rozdilné díly na 2,5 a 3,0? (větší brzdy, jiná převodovka, jiný diferák?) nebo uplně stejné? DED | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Do 2,5 V6 se montovala převodovka R25, do MV6 se dávala silnější R28, stálý převod mají obě stejný 3,70. Myslím, že dif bude u obou motorů tentýž, ale s naprostou jistotou to tvrdit nemohu. Brzdy jsou o obou motorizací shodné. "Špéra" je slangový motoristický výraz pro diferenciál a je myšleno dif s omezenou svorností, tedy lidově "samosvor". Nové díly do difu budou asi dost drahé, většinou se to řeší díly použitými, resp. lze vyměnit rovnou celý dif. Sehnat jej (samosvor) ale bude chtít trochu štěstí. W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | V čem se liší R25 a R28, když mají stálý převod? Takže tak jak tak musím sehnat nový dif akorát že může být z libovolné motorizace, pokud budu měnit jen vnitřek - chápu to dobře? | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Jestli se nepletu, do Omeg se montovaly asi čtyři "druhy" difů, které se lišily převodovým poměrem, ale to se snad týká jen nesamosvorů, jak je tomu u samosvorů, to nevím, zas tak dopodrobna se v tom neorientuju. A číselné označení u oplích převodovek značí desetinu maximálního točivého momentu, který je převodovka schopna bez potíží přenášet (R25 = 250Nm, R28 = 280Nm), proto má MV6 oproti dvaapůlce "silnější" převodovku. Mimochodem, na "sílu" převodovky lidé, bohužel, často zapomínají při čipování motoru a po navýšení výkonu a točivého momentu se pak může dostavit problém... [ Upraveno Thursday 13 August 2015 - 12:49:59 ] W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |