• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
problém se startem x20dth
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Anonymous
Thursday 17 February 2005 - 21:45:44
Host
Nikdy jsem dosud vlastní auto sice neměl, ale antitalent také nejsem... přesto- myslíte ľe to zvládnu sám a za druhé kde hledat v motoru ty ąpatné hadičky ?? V mototechně mi dali ten metr BOSCH hadičky a k tomu jeątě jednu gumovou záslepku.... mít manuál jak na to, tak se vás ani neptám )
Díky za odpověď pro amatéra, který je se svým autíčkem náramně spokojený )
Yper
Friday 18 February 2005 - 08:55:41
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Kdyľ otevřeą kapotu, tak na boku motoru přímo proti tobě je kovová kostka-vstřikovací čerpadlo - do něj vede potrubí s palivem a z něj vedou tlakové kovové trubičky ke vstřikům na jednotlivé válce. Od čerpadla po nich pojedeą tedy nahoru k oněm vstřikům - jsou zaąroubované a vypadají zhruba jako svíčka, ale bez kabelu. Na těchto vstřicích pak najdeą i ony přepadové hadičky, které se buď spojují do jedné nebo vedou samostatně zpět do onoho vstřikovacího čerpadla. Je to úzká hadička s textilním opletením (psal NIO) a je podobná provedením těm hadičkám, jaké se pouľívaly na starých ©kodovkách pro dopravu benzínu.
Moľná budeą muset odąroubovat plastový překryt hlavy motoru - já ho mám na třech ąroubech - ale co typ motoru, to jiný překryt.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Anonymous
Friday 18 February 2005 - 10:43:08
Host
Díky...ten plastový překryt tam skutečně mám a 3 ąrouby také...díky moc...dám vědět, jak to dopadlo a zda to pomohlo..pokud ne, budu hledat dál..zatím vám moc děkuji...
NIO
Friday 18 February 2005 - 19:37:57
Host
Anonymous80.188.127.10 napsal ...
Díky...ten plastový překryt tam skutečně mám a 3 ąrouby také...díky moc...dám vědět, jak to dopadlo a zda to pomohlo..pokud ne, budu hledat dál..zatím vám moc děkuji...


uz jse delaji i gumove se silikonovym prekrytim a jsou velmi fajnove. a drzi.
jeste: jke mozne ze po vymene tech hadicek to nepujde natocit. zavzdusni se to. staci ujet na lane asi 50m na 2-3 stupen a chytne to hned.
TM
Saturday 19 February 2005 - 08:41:39
Host
Hadicky je dobre menit pri zahratym motoru, kdy starter lepe toci. Po delsim toceni (asi 2x10s.) mi motor naskocil. Kdyz se nechcete nechat tahnout, tak se taky necha.
Anonymní
Thursday 24 February 2005 - 11:42:05
Host
tak jsem hadičky vyměnil a dělá to dtále..v jiné diskusi psali, ľe se dá jeątě zkusit nějaký zpětný ventil, který zabrání padání nafty....včera po dvou dnech stání jsem musel točit 4x 10 vteřin, neľ to naskočilo.....
Yper
Thursday 24 February 2005 - 12:25:39
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Před palivový filtr, na přívodní hadici na něj, vloľit zpětný ventil od posilovače brzd z Favorita/Felicie. Padání nafty vyřeąí - vařeąil jsem to na takhle na Citroenu.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1969 sec,0.1580 z toho dotazů.