• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Tlakují se hadice
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Honza
Wednesday 09 February 2005 - 20:55:51
Host
Čau Opláci. Potřeboval bych radu. Kdyľ se motor zahřeje, tak se docela dost natlakují hadice. Dočetl jsem se v chytré kníľce, ľe víčko na nádobce by mělo udrľovat tllak kolem 100 aľ 130 kPa, ale myslím ľe tam je víc. Zajímavé je i to ľe se voda strácí, ale tlak v hadici zůstane i do druhého dne dost velký. Víčko jsem měnil a pořád to samé. Můľete mi prosím poradit co vąechno mám zkontrolovat nebo kde by mohl být zakopaný pes? Dík moc Honza PS: V oleji voda není a motor je asi 14 dní po komplet GO a jinak ąlape mooc hezky.
riwal
Thursday 10 February 2005 - 07:07:20
Host
To je hezký, ľe ąlape, ale kterej to je ?
Yper
Thursday 10 February 2005 - 10:40:57
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
To, ľe se tlakují hadice, můľe zrovna způsobovat termostat, který je zaseklý a neotevírá na chladič. Tomu můľe odpovídat i prováděné GO motoru, kdy byl celý chladící okruh vypuątěn a několik dní byl suchý. Také mohlo dojít k tomu, ľe se někde na cestě malého nebo i velkého okruhu mohly usadit nečistoty z chladiče nebo přímo v něm. jde také o to, jakým způsobem a jak byl chl. okruh vypuątěn a zda neobsahoval předtím nejaké kalové nečistoty, které pak zabetonovaly hadice nebo onen chladič.
Jinak důvodů, proč se ti to tak děje, můľe být spousta - včetně atypického těsnění pod hlavou (ale to uľ je přímo katastrofický scénář - nesedí otvory dostatečně proti sobě-nebo vůbec (ale to by to dělali patlalové a diletanti).
Je třeba, abys nám jeątě popsal, jakou teplotu motoru máą - z budíku v palubce a dále popsal, zda jsou vąechny hadice natlakované (ale asi budou) a zároveň, které jsou teplé či studené.
Pokud máą vyąąí tlak v chl. soustavě, tak drobnou netěsností (kterou ani nepoznáą) a která je ve spoji hadice-kovové hrdlo, ti kapalina bude utíkat a odpaří se i s antifréézem, který obsahuje.
Pokud ti do okruhu nalili nejdříve jen vodu a pak doplnili antifréézem (to je zvěrstvo a pokud ho někdo aplikuje, tak to lze tolerovat jen v létě), tak věz, ľe v současných mínusových teplotách a zapnutém topení do auta, se ti onen antifrééz do chladiče ani nedostane, protoľe cirkuluje jen v malém okruhu a chladič mohl zamrznout. Já mám teď velký okruh téměř trvale termostatem vypnutý - prostě motor se uchladí jen výměníkem v kabině.
Skutečných důvodů můľe být spousta, ale ty musíą hledat a vylučovat.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Honza
Thursday 10 February 2005 - 15:35:40
Host
Dík za rady a jeątě na vaąi výzvu doplňuji, ľe se jedná o 1,7 TD a motor se zahřívá podle budíku na spodní rysku (tu nad tím modrým políčkem) a někdy ani to ne. Zkusím asi ten termostat a taky dát auto do teplé garáľe, jestli třeba není zamrzlý ten chladič. Teąnění je stopro o.k. tada aspoň vtom smyslu, ľe sedí díry. A jeątě jedna otázka jen pro jistotu: Kdyby bylo náhodou na těsnění pod hlavou třeba jen miniaturní netěsnost, nemohla by se třeba voda dostat i do válců? a potom by snad motor aspoň na volnoběh nebo studený trochu zlobil nebo to nemusí být vľdycky pravda? Díík moc za vąechny rady čau Honza
Brandon
Thursday 10 February 2005 - 16:11:39
Host
Podle toho co pises tak te ceka jeste vymena termostatu jak psal Yper , sla kolem toho diskuse tady:
Odkaz
NIO
Thursday 10 February 2005 - 17:58:10
Host
nejak ty romany rychle neprectu ale jak je na tom pumpa. neni naaahodou utrzena vrtulka??
Anonymous
Sunday 13 February 2005 - 02:43:38
Host
Měl jsem podobnej problém. Hadice jako jelita, nízká teplota. Po ránu to bíle zakouřilo. Pozdějc přestávalo topit topení. Bylo to těsnění pod hlavou, můľe to být taky prasklá nebo křivá hlava, ale tu ti asi rovnali. Funguje to tak, ľe přes netěsnost ti píst pumpuje vzduch do chladícího okruhu, na čidlo voda sotva ąpouchá takľe to ukazuje nízkou teplotu, i kdyľ se to vaří. Kdyľ je netěsnost malá, motor jde normálně, časem se to začne zhorąovat a po ránu to při startu zakopne. Já jsem s tím jezdil asi tři měsíce, neľ bylo nad pístem po ránu tolik vody, ľe s tím startér neotočil - voda je holt nestlačitelná, mrcha jedna. Přeju ti, aby to bylo něco jinýho!
NIO
Sunday 13 February 2005 - 08:57:54
Host
jeste k tomu tlakovani. rano oddelej to vicko a nastartuj. rukou ucpi diru po vicku a a t ti nekdo parkrat proslapne plyn. pokud to tlakuje hodne, tak to tresneni pod hlavou bude ko. Ale jjestli to je ted nove.......

jednou me privezli auto se stejnym problemem a ja prisel na to ze si do oddelane hadice dali hadr aby jim tam nic nespadlo a pak ji tam nechlali.
riwal
Sunday 13 February 2005 - 16:35:58
Host
...
Yper
Monday 14 February 2005 - 07:55:32
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 NIO- jednou mi přinesli k opravě turbo - bylo celé vytaľené ven - samo ľe totál na výměnucelého vnitřku - taky zapomněli hadr v sání - před váhou vzduchu - podtlak způsobený turbem ho pak zničil.
Jó jó- pozor na hadry!!!!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2187 sec,0.1694 z toho dotazů.