• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Spojka
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Movistar
Wednesday 14 March 2007 - 20:40:45 Citovat
Host
Mám VeBE 2.5 V6 nechal jsem udělat spojku(přítl.lamelu.ložisko) mám najeto asi 200 Km od opravy.Zabírá mi hodně nahoře a když jsi s tím chci hrábnout tak to je jako když prokluzuje.Když zařadím z jedničky na dvojku okolo pěti tísíc ot. tak si to ani nepískne a otáčky nespadnou dokud se rychlost nedostane na těch pět ticís na dvoku.Pedál spojky je asi o dva až tři centimetry výš než brzdový a před opravou byly ve stejné výšce.Má to tak být?Zkuste poradit jestli to není zavzdušněný nebo jestli je to pracovním válcem spojky.Díky za rady
NIO
Thursday 15 March 2007 - 17:25:23 Citovat
Host
spatne to udelali. ta spojka je hadraulicka a nejde stelovat je to dane, proto kdyz je nova ma zabirat spise dole ale pokud zabira nahore tak je spatne odvzdusnena. pokud to delal nekdo kdo to nedelal tak je specifickej postup nez se to odvzdusni a je to pekna makacka.
Movistar
Thursday 15 March 2007 - 19:34:35 Citovat
Host
Dneska jsem to byl reklamovat ,že mi to škube při rozjezdech a že prokluzuje a jestli to není tím že je tam vzduch.Prý je všechno v pořádku(byl to se mnou projet).Můj názor je že to není tak jak má být.Hledal jsem ovzdušňovák na převodovce ale nikde jsem ho nenašel v 2.5 není nic vidět je tam málo místa.
VGT
Friday 16 March 2007 - 08:26:48 Citovat
Host
Odvzdušňovák není dole u převodovky, ale jen nahoře u hlavního válce pod pedálem. Odvzdušňuje se to trochu nezvyklým způsobem - totiž podtlakem z toho horního odvzdušňovacího šroubu - to je ta zmiňovaná makačka. Možná, že to ten tvůj mechanik ani neví.
Princip práce je trochu popsaný tady : Odkaz (dočíst vlákno až do konce stránky)
NIO
Friday 16 March 2007 - 20:25:38 Citovat
Host
chtel bych jen podotknout: odvzdusnovak je primo na tele prevodovky na konci hadicky s nastavcem.Pokud nemat podtlakovy napoustec, da se to odvzduc¨snit nasledovne.na odvzdusnovak nasadit hadickus nejakou bankou a tlacnym mechanizmëm nebo nejlepsi je sehnat od lekare strikacku napr na klistyr tu velkou, mirne povolit odvzdusnovak a natlacit kapalinu proti spojkovemu valci u pedalu. pak uzavrit a nekolikrat slapnout. potom slapnout a pri seslapnutem pedalu nadoraz povolit odvzdusnovak a tim se stlaci vypinaci lozisko diky tlaku pruzin pritlacaku a vytlaci ze sebe kapalinu i se vzduchem.pak pomalu povolit spojkovy pedal aby doslo k naplneni pistku pod pedalem a postuo oplakovbat min 10x. pokud se nepodsari pedal zdarne odvzdusnit nebo je po urcite dobe opet mekkky a zabira az dole je potreba vymenit trubku od spojkoveho valce az po prevodiovku, je v ni totiz implementovan prepousteci valec ve kterem se drzi urcity tlak kapaliny ktery zarucuje porad stejnou vzdalenost pedalu at uz je lamela sjeta nebo ne.

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1678 sec,0.1312 z toho dotazů.