• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra exteriér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
na co pozor u VB 2.2 DTi?
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
ttoommaass
Monday 02 April 2007 - 11:27:56 Citovat
Host
Ac jsem hledal, nic uzitecneho jsem nenasel o tomhle motoru.

Kamarad by si chtel koupit VB 2001 2.2DTi, CDX (vcetne kuze, telefonu, ...), 120000km za cca 190000,-Kc
Tak jsem se na ni byl podivat. Zvenku parada, zevnitr take, podvozek bez problemu. Motor byl bohuzel pri nasem prichodu teply, takze startovani za studena se nekonalo, jinak naskocil paradne. Prekvapilo me, ze nema ASR a ze nastup vykonu (oproti me VB X20XEV) je o dost pomalejsi. Ne ze by to netahlo, ale zavodak to tedy neni. I turbo efekt byl takovy pohodovy, pozvolny. 92kW jsem povazoval za lepsiho tahouna. (nikdy jsem ale v jinem nejel)

Jak to tedy je?
Na co si davat u tohohle motoru pozor?

Moc dekuji
Tom
RRAAFF
Monday 02 April 2007 - 11:47:37 Citovat
RRAAFF
Uživatel #519
Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16
Příspěvků: 965
No, já jsem s tím taky nikdy nejel, ale když jsem byl teď na Ople srazu, tak jeden člověk (NIO) říkal, že se projel s 2,2DTI a táhne to naprosto skvěle a to má sám Vectru B 2,2 16V 108kw.
Jinak to ASR, nemá to kontrolku, do posledních se dávalo nevypínatelné, čili když to nemá tlačítko, neznamená to, že tam protiprokluz není. Ale asi diesely ve Vectrách neměly.

Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není
Škoda Fabia Combi 70kW, 2023
ttoommaass
Monday 02 April 2007 - 12:39:51 Citovat
Host
Tak ASR tam vazne nebylo, to jsem odzkousel ?lola

A k tomu tahu: kdyz je nefunkcni, ci poskozene turbo, pozna se to?
Kontrolka motoru po nastartovani zhasla a PC nic nehlasil.

Tom
qpc
Monday 02 April 2007 - 13:14:10 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
ttoommaass napsal ...

Tak ASR tam vazne nebylo, to jsem odzkousel ?lola

A k tomu tahu: kdyz je nefunkcni, ci poskozene turbo, pozna se to?
Kontrolka motoru po nastartovani zhasla a PC nic nehlasil.

Tom


tak to vemte někam na diagnostiku,slušnej prodejce se tomu bránit nebude.tam se ukážou hodnoty na čidlech a další...


Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


ttoommaass
Tuesday 03 April 2007 - 14:30:12 Citovat
Host
No tak, kuci kdo mate tenhle motor, jak dobre to ma jet???
Je slyset turbo?
Za jak dlouho date 100km/h?

Diky moc

Tom
Koudy
Tuesday 03 April 2007 - 14:39:42 Citovat
Host
Kolega v práci ji má a párkrát jsem v tom jel, že by to bylo líný tak to v žádným případě. Říkáme tomu malá neřízená střela, když tomu naložíš tak hvízdnou kola i na 3. Na dálnici tan máš 220 ani nevíš jak. Shodou okolností staví barák a to auto by i prodal. Je to VeBe Caravan 2,2 DTi 2001 v plný náloži nemá to akorát navigaci. Ještě je čipnutá jednotka, takže 118 kW a 348Nm krouťák.
ttoommaass
Tuesday 03 April 2007 - 16:51:32 Citovat
Host
Koudy, prosim ozvi se mi.

Dekuju

Email

Tom
Yper
Tuesday 03 April 2007 - 17:06:54 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 ttoommaass: ..jak Ty, tak všichni okolo Tebe se stejnými požadavky na motory! Pokud mne nechcete předčasně dostat do hrobu tak prosím Vás nepoužívejte ve spojení s diesely výraz "za kolik to dá stovku?"
Hoši, tahle auta nejsou na závodění!
A doufám, že nikdo ze zde přítomných příznivců dieselů Opel se k něčemu takovému nepropůjčí.
Nic ve zlém, ale jestli někdo chcete poměřovat, za kolik dosáhnete stovku, tak změňte značku! Kupte si Fiaty, BMW, Audiny, Lancie nebo Alfy Romeo.
Tohle už je za krátkou dobu tady v poradně druhý takový dotaz! První byl v souvislosti s 1,5 l. Corsou v dieselu a teď tohle tady s motorem 2,2 DTi.
Diesely jsou cestovní auta s cestovními motory. Mají větší výdrž, méně se hřejí, mají větší krouťák odspodu, menší spotřebu. Jsou to auta na naložení plného kufru a tradá na výlet, kopec nekopec, pořád skoro jeden kvalt a noha ve stejné pozici na plynu!!!!!!
Kdo bude diesel s turbem vytáčet a navíc ještě za studena, tak to jednou udělá cink a je po motoru!
Takže nesrovnávejte za kolik to dá stovku hergot!!!!
A to jsem měl na srazu řeč o tom, aby jsme byli na sebe hodní! __; &|

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Jerry
Tuesday 03 April 2007 - 18:35:42 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
Yper : _; _; _;

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
Anonymní
Thursday 20 September 2007 - 11:43:56 Citovat
Host
ttoommaass:Ja mam ten motor 2.2DTR a na otazku jak tahne ti odpovim,ze za 2-80km/h za 3-120km/h za 4-160km/h a 5 jde do tech 210km/h.Jinak je to super motor turbo slyset neni ten motor ma takovy atipicky zvuk v kabine.Takovy pekny bublak ne tipicky diesel.Nebo aspon u me to tak je o nikom z okoli kdo ten motor ma nevim.Ale jak psal Yper je to diesel a pokud se k nemu bude clovek chovat slusne a davat mu to co potrebuje tak se mu to vyplati.Jak rikal kopec nekopec pekne tempomat a jedes.A jezdi cca za 5litru.Takze ja muzu rict jen,ze jsem hoooodne spokojeny stimhle motorem.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2503 sec,0.2023 z toho dotazů.