Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Automat vymena |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Bruch |
| ||
Host | Mam 2.5td automato a potreboval bych vymenit prevodovku a rozvodovku zadni napravy.Nevi nekdo jestli to pasuje i benzinovych modelu.Diky | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No asi takhle,benzínovej motor pracuje v jiných otáčkách takže rozdíl tam je.Ale jestli je obojí jiné nebo pouze diferák nebo převodovka to nevím. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Bruch |
| ||
Host | Kazdopadne prevodovku ridi ridici jednotka a magneticke ventily.Teoreticky by to mohlo vpohode,ale mozna ma nekdo zkusenosti,tak nevim. | ||
| |||
sowwwa |
| ||
Host | Prevodoka tam pujde jakakoliv AR25 nebo AR35, jine se do Omegy B nedavaly. Prevody jsou stejne, konektory a upevneni taky, rozdil je akorat v zivotnosti. AR35 se davaly do 3-litru a vydrzi vic. Menic (je nasazeny na prevodovce zvenku, tam kde je u manualu spojka) se pry musi pouzit ze stejneho motoru - to nemuzu potvrdit, nikdy jsem nezkousel tam dat jiny, myslim ze by se zas tak moc nestalo. Diferencial bude mit asi rozdilny staly prevod podle typu motoru, zalezi na tobe jestli ti to vadi nebo ne. Prevodovce to vadit nebude, ta meri pouze otacky na vstupu (klika) a na vystupu (kardan). | ||
| |||
bruch |
| ||
Host | Dekuju za radu,muzu mit za celkem slusne penize celou 2.5 v6 tak to tam zkusim hodit,kdyby jste meli nejake dalsi napady tak vse uvitam.Zatim dik | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ten menic verim ze bude jiny, musi prenaset vetsi kroutak, ten benzinovy by mel IMHO vetsi skluz a ztraty. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
sowwwa |
| ||
Host | JardaB: Jasne, vlastnosti bude mit jine, ale verim ze by se s tim jezdit dalo. Ja napriklad mam na aute menic uz davno po zivotnosti, na volnobeh vpodstate vubec nejede, kdyz dam v kopci D tak couva. I tak se da s autem normalne jezdit, je to spis problem komfortu. Bohuzel zatim nebyl cas shanet menic novy. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | On ten rozdíl v krouťáku moc není, TD má asi 250Nm a 2.5V6 kolem 230. navíc 2.5TD a 2.5V6 má katalogově shodný setrvačník. Spíš se budou lišit převody v převodovce a možná i diferák. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Bruch |
| ||
Host | Moje TD je r.v.95 a mam tam peti rychlostni prevodovku a myslim ze nebude z TD,v te dobe se montovaly jen ctyr rychlostni a taky je to pekna skladacka.Kdyz jedu do predu,tak to neni takove hrozne,ale jak chci couvat tak je to pekny narez.Rozjedu se,ale sousedi se na me moc pekne nedivaji,jak jim pod oknama zahuci TD.Diferak chce taky vymenit,jak jedu tak asi 100km/h tak taky nevydava nejake krasne zvoucky.Tak mi jen napiste menit z V6 a nebo se na to mam vypr... | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Pokud ti opravdu hučí diferák a ne jen ložisko zadního kola, tak ti ho mohu nabídnout, mám ho navíc z rozebraného auta. Co se týká převodovky, tak tu máš z motoru 2.5DTi model 2001-2003, nikde jinde 5Q nebyly. Záměnnost 2.5TD - 2.5V6 bohužel nevím. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |