• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Vectra B 97 2.0 dtl - čerpadlo
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Pavel
Monday 28 February 2005 - 13:13:02
Host
Ahoj lidi zdravím a jestli mohu tak prosím o radu.Začala mi svítit kontrolka diagnostiky pouze při studeném motoru a to kdyľ mám zařazenou rychlost a dojíľdím bez plynu kdyľ vyřadím tak zhasne kdyľ přidám plyn taky zhasne.Zajel sem na diagnostiku a verdikt zní:0400 recirkulace výfukových plynu-odchylka regulace dále 1630 elmag. ventil mnoľství paliva- vyměnit vstřikovací čerpadlo a dále 1530 relé kompresoru klimatizace - porucha funkce klimatizaci ale nemám. Auto doposut jezdí normálně občas jakoby neąlo zaplynem. Oprava čerpadla prý 35 000,- kč. Aproto se vás ptám je ta cena přijatelná vąem díky za názor
Yper
Monday 28 February 2005 - 14:52:35
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
No pozdrav Pánbůh! Vypadá to na podtlaky od vakuové pumpy, ale počkej na NIA-ten se k tomu určitě vyjádří mnohem fundovaněji-zcela jistě ho nakrkne i cena a hláąka o klimatizaci, která tam není. Hahaha.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
klubo
Monday 28 February 2005 - 16:54:06
Host
tim neni myąlena klimatizace jako taková ale ta jednotka chlazení co je na straně řidiče hned za přednim nárazníkem...
NIO
Monday 28 February 2005 - 18:12:22
Host
klubo napsal ...
tim neni myąlena klimatizace jako taková ale ta jednotka chlazení co je na straně řidiče hned za přednim nárazníkem...


to co jsi napsal je jen u Astry G. neposuzuj vse podle ni.
NIO
Monday 28 February 2005 - 18:28:38
Host
tak ta kontrolak ma signalizovat jen to egr. teda signalizuje v tomto pripade.
bud je pryc ten selenoidni ventil co to ovlada nebo je nekde prodrena hadicka podtlaku. je potreba je poradne prohlednout.

tymty dve dalsi zavady mohly nastat napr pri nizkem dobijeni nebo odpojenim baterie.

zalezi na tom zda jsou trvale nebo sporadicke.
Pavel
Monday 28 February 2005 - 19:53:22
Host
Jeątě jednou díky vąem,NIO mohl bys upřesnit kde je ten selenoidní ventil není to náhodou vývěva co je zboku na hlavě a je moľné ľe je načatá a dělá malý podtlak.
A dále k tomu vstřik. čerpadlu na té diagnostice mi řekl ľe aľ se jednou zastaví poąle se do bosche a oni poąlou jiné.Jde mi o to jestli by to nezvládl néjaký čerpadlář
NIO
Monday 28 February 2005 - 20:34:19
Host
Pavel81.0.253.29 napsal ...
Jeątě jednou díky vąem,NIO mohl bys upřesnit kde je ten selenoidní ventil není to náhodou vývěva co je zboku na hlavě a je moľné ľe je načatá a dělá malý podtlak.
A dále k tomu vstřik. čerpadlu na té diagnostice mi řekl ľe aľ se jednou zastaví poąle se do bosche a oni poąlou jiné.Jde mi o to jestli by to nezvládl néjaký čerpadlář


posli mi mejla a ja to poslu obrazek
Email
klubo
Monday 28 February 2005 - 21:47:17
Host
sorry přehlíd sem se ľe nejsem v astře....
 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2227 sec,0.1788 z toho dotazů.