Kabinový filtr se vyměňuje od motoru,musíš sundat stěrače,plastový dekl co je pod stěračema, to cvakání mě zmizlo po přehrání software taky,ale musí ti dát nové čerstvé software i do vstřiků hlavního počítače a čerpadla u Opla,musí se spojit s tvým autem potom jejich počítač napojit na internet a pan Opel jim pošle novej a ten ti tam pak daj.Má to zvuk jak při špatnejch ventilech ale je to ten softvér.Dělaj to za běhu motoru a mě při stisku Enter po pěti vteřinách motor okamžitě utichl.
Pluhař
Thursday 15 January 2009 - 21:34:00
Host
Ještě jsem si vzpomněl,v přípise k servisnímu dílenskému manuálu u OPLA se píše že tyto zvuky při plném plynu a malých otáčkách u těchto motorů dělá šponovací kladka řemenu příslušenství,je dost drahá cca 4000kč.Píšou tam že by se mělo měnit všechny kladky příslušenství alternátoru i řemen najednou.
Ahoj chlapi, ono je to nějaké umrtvené všude. Jsem ve třech klubech a je to stejné. Bývalo veselo, mazáci se pošťuchovali a řešily se problémy. Nyní je spousta nových členů, ale je mrtvo...Co s tím?
Však já taky nemíním prudit... Ale jelikož adminuju tři jiná podobná fóra, vím, že to fakt není puobuém, Úďo - dvakrát kliknout a nevyžádaný příspěvek je pryč. Jen to chce mít oprávnění a věnovat trošku času návštěvě a kontrole fóra. Nemusíť to být každý den, jednou za čas by si to však fórum zasloužilo. Ten čas asi není...
Zas přibyly další... Mohlo by mi to být jedno, ale není, sere mě to a už pomaličku i to, že se o stránky nikdo nestará, nehlídá, neuklízí... Myslím, že OCR si to nezaslouží.