Kabinový filtr se vyměňuje od motoru,musíš sundat stěrače,plastový dekl co je pod stěračema, to cvakání mě zmizlo po přehrání software taky,ale musí ti dát nové čerstvé software i do vstřiků hlavního počítače a čerpadla u Opla,musí se spojit s tvým autem potom jejich počítač napojit na internet a pan Opel jim pošle novej a ten ti tam pak daj.Má to zvuk jak při špatnejch ventilech ale je to ten softvér.Dělaj to za běhu motoru a mě při stisku Enter po pěti vteřinách motor okamžitě utichl.
Pluhař
Thursday 15 January 2009 - 21:34:00
Host
Ještě jsem si vzpomněl,v přípise k servisnímu dílenskému manuálu u OPLA se píše že tyto zvuky při plném plynu a malých otáčkách u těchto motorů dělá šponovací kladka řemenu příslušenství,je dost drahá cca 4000kč.Píšou tam že by se mělo měnit všechny kladky příslušenství alternátoru i řemen najednou.
Zas přibyly další... Mohlo by mi to být jedno, ale není, sere mě to a už pomaličku i to, že se o stránky nikdo nestará, nehlídá, neuklízí... Myslím, že OCR si to nezaslouží.
Ahojte! Někdo z vedení by sem měl občas nahlédnout a když už pro nic jiného, aspoň smazat přiblblé příspěvky, které do Poradny serou nezvaní hosté... Díky a přeju hezké dny!