• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka :: Re: prevodovka a motor
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
bensson2
Odeslal: Monday 19 April 2010 - 23:36:50
ako sa da vymenit prevodovy olej na omegu automat
Poslední odpovědi
Martas
Odeslal: Tuesday 17 May 2011 - 19:34:42

V Klatovech neni autorizovany servis.
klep
Odeslal: Tuesday 17 May 2011 - 19:25:37

diagnostika hlásila - korekce paliva - porucha funkce - obě řady, ale to asi mnělo hlavně souvislost s tou přiskřípnutou hadicí pod sáním. Ukazuje to na poruchu lambda sond, ale že odejdou obě najednou je dost nepravděpodobné. Po odstanění té přiskřípnuté hadice jsem to ještě nedával, jestli tam náhodou nebude něco jiného. Oprava probíhala celou dobu v autorizovaném servisu Opel v Klatovech a tam neví jak to vyřešit, což je divné, protože kdo jiný si s tím musí umět poradit, než oni? Ale asi to opravovali metodou pokus omyl, protože od nich byla hadice z automatu připojená nahoru sání a i oni zvládli přiskřípnout tu druhou. Pokud v blízkosti Plzně znáte někdo spolehlivý servis prosím poraďte.
ciba
Odeslal: Tuesday 17 May 2011 - 16:07:58

co hlasi diagnostika?
Legend
Odeslal: Tuesday 17 May 2011 - 14:26:57

Hadice AT určitě nikam nevede, měl jsem to tak na všech omegách AT
klep
Odeslal: Tuesday 17 May 2011 - 12:02:05

kontrolka se rozsvítila po jejich opravě, po té jsem zjistil že hadici z automatu připojili nahoru na sání a ta která tam patří byla volně zahozená pod tím. Hadice z automatu má trošku větší průměr a tak to nebylo těžké odhalit. kontrolka se do té doby rozsvítila vždy na tři dny, pak na půl dne zhasla a pořád dokola. po prohození hadic svítila pořád. To mně přivedlo na myšlenku že by měla být připojeníá do sání a tím že to netěsnilo tak kontrolka někdy zhasínala. po té v servisu zjistili ještě že nějakou jinou hadici ze sání přiskřípli, ale ani to nepomohlo. Kontrolka pořád svítí a hadice z automatu není připojení nikam...

JardaB
Odeslal: Tuesday 17 May 2011 - 10:59:05

Ja teda mel jeste 3.0V6 ale hadice byla zapojena nikam, u te druhe jsem ji jeste nenasel, je mozne, ze to ma byt zapojeno nekam do sani a zustala tam dira. I kdyz pochybuju, ze je ta zavada zpusobena timhle, iMHO podelali neco jineho.
klep
Odeslal: Tuesday 17 May 2011 - 10:42:03

mám dotaz ohledně zapojení hadic do sání - hlavně hadice (výdech) z automatu. v autorizovaném servisu opel mi utahovali víka ventilů a museli sundat sání. Ale už to nedovedli správně zapojit zpátky a od té doby stále svítí kontolka motoru. Zbyla nezapojená akorát tahle hadice. Diagnostika hlásí - korekce paliva - porucha funkce na obou řadách (i když původně ještě skřípli jinou hadici pod sání). Servis není chopen tuto závadu napravit, čemuž se dost divím.
Mám omegu 2,6 V6 AT.
Jestli má někdo stejné auto, mkrněte se mi prosím kam je to připojeno.

díky za radu
bensson2
Odeslal: Saturday 01 May 2010 - 02:38:57

diki chalany uz to mam spraveny ale zda sa mi ze ma trosilinku mensiu akcelereciu cim to je
Anonymní
Odeslal: Friday 30 April 2010 - 20:11:38

pokud ovšem dotyčný ví o výměně oleje kulový (dokonce ani nenajde kontrolní šroub),měl by se této operaci vyhnout širokým obloukem a radši dát 3 tis. ve speciolizovaném servisu než dát 20 tis. za repasi zničené převodovky.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0417 sec,0.0152 z toho dotazů.