Témata příspěvků | |
p.s. | zdravim mám dotaz na zafiru 2.2 dti 2003 při akceleraci vozu dochází okolo 2500 otáček k mírnému poklesu výkonu jakoby vypadlo turbo ale vzápětí se auto rozjede jak má a jede normálně byl měněn ventil turba leč tento podivný pokles nezmizel diagnostika nic nehlásí nemá někdo podobnou skušenost? a druhý problém auto projelo myčkou a asi po dvou km se rozsvítila oranžová kontrolka a vúz umřel odtáhli sme ho píchli na diagnozu a ta hlásila čidlo kliky a čidlo vačky leč poté co sme druhý den přišli k autu v pohodě sme ho natočili a vůz od tý doby normálně jezdí zajímalo by mě kam ta voda mohla natýct a co kde skratovala? předbežně sem to prohlížel a přístup je víc než tragickej dostat se na něco je rozebrat tak půl auta děkuji za reakce |
Poslední odpovědi | |
p.s. | Odkaz obrat se sem ví co dělaj _; |
briksak | Ahoj ... mám zrovna Zafiru 2.2 DTI (2002) v opravě se stejným problémem a navíc ted zjistili, že mám vadné čerpadlo (typ čerpadla - VP 44 PSG16 dva konektory, ) ... Kde jsi ho sehnal za těch 34 (to je i s daní?)l a máš v autě stejné dvou konektorové čerpadlo? ... nebo jestli někdo víte kde se dá sehnat za rozumnou cenu, tak to hoďte prosím sem nebo do emailu Email dííky moc za pomoc Spěchá !!! |
p.s. | tak tu máme výsledek čerpadlo sehnáno za 35000kč nové,demontáž montáž 3000kč pak nastal zádrhel čerpadlo potřebovalo nalít originál informace byl povolán technik z oplu v Karlových Varech a ten byl pěkně prosim po 10minutách v prde... jak bata s dřeváky vůbec nevěděl co stim má dělat prostě KATASTROFA!!! PO TÉTO SKUŠENOSTI BYCH OPLA AUTORIZOVANÉMU SERVISU V KARLOVÝCH VARECH NESVĚŘIL ANI OMYLEM!!! A tímto patří mé poděkování fy.www.autokomi.cz auto komínek který ochotně dorazil z Prahy a během hodiny vůz zprovoznil.na tom člověku bylo vidět že opravdu ví co dělá-cena 3700kč suma sumárum pěkná řacha za měsíc a půl ježdění ^au no doufam že je to na dlouhou dobu poslední investice jo chceš li poznat co je svýzel kup si opla nejlíp diesel !!(a) |
csala | Skus tu Odkaz alebo priamo tu Odkaz |
Šiny | Bohužel, dnes jsem zjistil, že čerpadlo je dvou konektorové. Takže problém, repas nelze. Nemá někdo tip, kde sehnat čerpadlo za rozumnou cenu? Nové za ty prachy opravdu kupovat nehodlám __; |
p.s. | je to jednokonektorový a švára našel nákou firmu v protivíně tak uvidíme co to bude stát |
csala | p.s. napsal ... tak se nám ta závada projevila defitivně a opět za deště vůz klekl byl odtažen a při následné diagnostice se zjistilo že je K.O. čerpadlo. bude se vyndavat a pude na repas.zatim díky ^au Ak ma repas presiahnut cenu cca 500€, tak radsej kupit nove cerpadlo. Ja som kupil nove za 650€. Ale ja mam este starsi typ VP44 s jednym konektorom na riadiacej jednotke cerpadla. |
p.s. | tak se nám ta závada projevila defitivně a opět za deště vůz klekl byl odtažen a při následné diagnostice se zjistilo že je K.O. čerpadlo. bude se vyndavat a pude na repas.zatim díky ^au |
csala | No ak je ten pocet km skutocny, tak snad je este cerpadlo po mechanickej stranke OK. Po elektrickej stranke by to potom mohol byt ten snimac polohy klukovej hriadele. To je jediny snimac, pri poruche ktoreho motor nebezi. Mozno pri umyvani auta v mycke doslo k striekaniu vody cez prednu mriezku na cerpadlo a doslo k jeho schladeniu. Ten snimac polohy klukovky ma konektor hned pod krytom riadiacej jednotky cerpadla a pri zmene teploty sa mozno prejavil nejaky zly spoj na paskovom vodici tohto snimaca. Este ma napadla jedna vec. Ak by bol vodou vyskratovany snimac teploty chladiacej zmesi, daval by riadiacej jednotke motora nespravny udaj a to udaj o vysokej teplote motora. Lenze tento snimac vie vlastna diagnostika diagnostikovat spravne a taktiez konektor tohto snimaca je vodotesny. Pre istotu ho skontroluj, nachadza sa nad termostatom, su tam dva snimace teploty chladiacej zmesi, jeden je pre riadiacu jednotku - dvojvodicovy, tesny konektor a druhy je pre meranie teploty budikom na pristrojovej doske - jednovodicovy, konektor je len obycajny faston. Ciastocne znizenie vykonu pri 2500 otackach moze mat na svedomi spominana vaha vzduchu. Vyskusaj to podla Odkaz Ale pozor, neprezen to, ak je vaha dobra a das tam prilis siroky prstenec, motor moze pri malom zatazeni trhat a pri plnom zatazeni dymi, ale ide jak cert |