Témata příspěvků | |
Anonymní | Automat šel krásně ale je to asi nahoda ale měnil jsem baterku a hned potom naskočila chybná hláška automatic gearbox. Pokud auto necham stat tak chvilku jedu ale nahodí top opět nouzový chod převodovky... Na diagnostice jsem zjistil tuhle chybu ale nevím kde se ten ventil nachazí. Nevíte někdo ????? Zavady : P0748 - Elmg.ventil regulace tlaku - prilis maly signal,nebo zadny signal |
Poslední odpovědi | |
JardaB | Jo ten plechovej drzak je na RJ ale nejak me nenapada kam to narvat a jak prisroubovat - no budu si chvili hrat na jezka v kleci a pak rozeberu tu druhou |
Legend | Mám pocit, že se jednotka automatu v horní části zaháčí do držáku a v dolní části přišroubuje jednou matku pro klíč 10mm. A celý ten plechový držák ještě drží na dvou křížovách šroubech |
wisastar | to neni automatu ale jak rika jarda.... automatu je pod kastlikem a je plechova jako ecu |
JardaB | Ne, to je RJ komfortni vybavy, ne? Pro AT je nekde vys, vedle pal. desky, trosku jsem na to koukal u ty stary skvirkou a je tam - jen mi mozna chybi nejaky drzak a nechce se mi u ty smontovany demontovat kastlik a vsechno kolem... |
McJOHN | JardaB napsal ... Mimochodem, nema nekdo foto jak ma byt upevnena RJ vedle kastliku spolujezdce? Dostal jsem to rozvrtany a vubec netusim, jak to tam napasovat. Máš na mysli tenhle obrázek? |
JardaB | Takze dnes jsem se v tom vrtal cele odpoledne - prvni problem byl elektricky, solenoid byl OK ane nekdo urval zajistovaci zoubek na kabelu uvnitr prevodovky k solenoidu pro vbrzdovy pas. Po vymene kabeloveho svazku a solenoidu(ktery jsem zkur.il pri snaze posichrovat stavajici konektor ) smontovano, RJ uz byla v klidu spokojena ale jednicku to stale neradilo (chovala se jako neutral) cili se s pripojenou RJ dalo jezdit jen dozadu. Zjistil jsem, ze problem nebude elektricky, protoze s odpojenou RJ ma jit rucne radit za 1 a ta nezabirala. (jinak 2=3, 3=4, D=4) Pri stupnich 1 a 2 ma byt zabrzdeny pas, tak jsem se na nej podival - zespoda vypadal OK, neprasknul, jen se mi zdalo ze pistek ma dlouhy chod, pritahnul jsem ho dle citu a prevodovka jede naprosto krasne... Asi by chtel vymenit, uvidime, ale tesi me, ze se da dojet bez nej - jen musi RJ jit do nouzoveho rezimu, coz ji chvili trva nez ji to dojde ze nezabira. Takze jestli chce watchi tu prevodovku od Legenda, muzu mu ji nechat, ale zkouset ji nebudu. IMHO je ale lepsi opravovat nez menit, ta co jsem ted delal pry byla taky vymenena za nefunkcni, pan rikal ze je tam spatny typ, ze neni kompatbilni s RJ a v tom mel byt problem, coz me trosku desilo ale spravne jsem predpokladal, ze je to pitomost. 3 zavady na vymenene prevodovce, to chce stesti... Mimochodem, nema nekdo foto jak ma byt upevnena RJ vedle kastliku spolujezdce? Dostal jsem to rozvrtany a vubec netusim, jak to tam napasovat. |
JardaB | No to jsem si prave taky myslel... Mozna je v riti zarovka. Kazdopadne chybu Automatic Gearbox to na displeji vypise a automatika nefunguje Kazdopadne, jezdit s tim docela jde v mechanickem rezimu, dobre zjisteni |
wisastar | automat v omeze ma kontrolku ne?? ozubeny kolo... kdyz sviti je zaplej sport a kdyz blika tak je to chyba automatu |
JardaB | No ale pise to na displeji jako chybovou hlasku, tak asi OK, vymenim solenoid a uvidim. |