• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka :: Re: Vadný AUTOMAT
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
nebi007
Odeslal: Thursday 15 July 2010 - 21:31:28
Zdravíčko chlapi, řeším na své Omeze C - 3.0 V6 – AT – r. 2000 vadnou automatickou převodovku. Závada se projevuje prokluzováním všech rychlostí kromě 1 a zpátečky. Rozjedu se krásně na 1ku (klidně plný výkon bez proklouznutí) ale když zařadím 2 tak začne prokluzovat stejně tak další vyšší rychlosti. Kontroloval jsem hladinu oleje na zahřátém autě při běhu na volnoběh a hladina byla v pořádku. Nevíte čím by to mohlo být?? Dneska jsem začal s její demontáží, na kolika šroubech je připevněna k motoru?? Povolil sem jich 8 a myslím že by to mohlo být všechno, nebo ještě nějaký je někde schovaný. Mám možnost koupě funkčního automatu z Omegy 3.0 V6 ale z roku 1997, bude mi tam v tom mém ročníku pasovat a fungovat?? Děkuji za odpovědi.
Poslední odpovědi
JardaB
Odeslal: Wednesday 29 September 2010 - 07:17:04

Jestli muzu poprosit taky o kontakt na Email, potreboval bych vicemene nejake ptakoviny, LZ svetlo a LP mlhovku.
wisastar
Odeslal: Tuesday 28 September 2010 - 22:38:58

nebi007 napsal ...

Mě už se podařilo automat opravit. Nakonec jsem to vyřešil tak že jsem koupil celé auto bez papírů na ND a začal jsem prohazovat díly. Nakonec se ukázal vadný HDM, takže těď mám po tom všem navíc 2 funkční převodovky a ještě k tomu skoro celé auto. Kdyby jste někdo něco potřeboval tak je to Béčková Omega 3.0 V6, AT, caravan v plný palbě včetně kůže, pamětí atd - viz foto.




ozvy se prosimte na mail Email , mel bych zajem o sedacky a mozna dalsi veci. dik
nebi007
Odeslal: Tuesday 28 September 2010 - 22:15:26

Mě už se podařilo automat opravit. Nakonec jsem to vyřešil tak že jsem koupil celé auto bez papírů na ND a začal jsem prohazovat díly. Nakonec se ukázal vadný HDM, takže těď mám po tom všem navíc 2 funkční převodovky a ještě k tomu skoro celé auto. Kdyby jste někdo něco potřeboval tak je to Béčková Omega 3.0 V6, AT, caravan v plný palbě včetně kůže, pamětí atd - viz foto.

wisastar
Odeslal: Monday 27 September 2010 - 21:38:37

darko napsal ...

taky se přidám,aby nezakládalnové vlákno.mám omegu B z r. 97 2.0 16v automat.Po cca 40 tis. km po výměně oleje se začaly postupně objevovat tyto závady :na volnoběh při zarřazeném "D" kolísají otáčky,až nakonec zhasne motor.Dále při jízdě na 4 stupen při zátěži drobně škube motor.Při delší jízdě na 3 (např. do táhlého kopce) se na displeji napíše "OLWESCHEL." nebo něco v tom stylu.Jízdu to neovlivnuje.


to bych nevidel problem s automatem ale spis s motorem
legionar
Odeslal: Monday 27 September 2010 - 08:57:05

darko napsal ...

taky se přidám,aby nezakládalnové vlákno.mám omegu B z r. 97 2.0 16v automat.Po cca 40 tis. km po výměně oleje se začaly postupně objevovat tyto závady :na volnoběh při zarřazeném "D" kolísají otáčky,až nakonec zhasne motor.Dále při jízdě na 4 stupen při zátěži drobně škube motor.Při delší jízdě na 3 (např. do táhlého kopce) se na displeji napíše "OLWESCHEL." nebo něco v tom stylu.Jízdu to neovlivnuje.


Když jsem měl automat a dal jsem za D a motor zdechnul, tak to u mě dělalo čidlo na klice a blesk nesvítil.
darko
Odeslal: Monday 27 September 2010 - 08:08:25

taky se přidám,aby nezakládalnové vlákno.mám omegu B z r. 97 2.0 16v automat.Po cca 40 tis. km po výměně oleje se začaly postupně objevovat tyto závady :na volnoběh při zarřazeném "D" kolísají otáčky,až nakonec zhasne motor.Dále při jízdě na 4 stupen při zátěži drobně škube motor.Při delší jízdě na 3 (např. do táhlého kopce) se na displeji napíše "OLWESCHEL." nebo něco v tom stylu.Jízdu to neovlivnuje.
JardaB
Odeslal: Thursday 29 July 2010 - 20:42:55

AR25 a AR35 jsou asi uplne stejny, mozna je rozdil v HDM nebo nejakych detailech - kazdopadne jsem slozil z AR25 co byla u 2 litru z doby kamenne zahrabana v hnoji (dekuji Robasovi ) a AR35 z r. 97 jednu prevodovku, rozdil jsem nenasel (krome toho, ze ta stara mela merku a jiny dekl + mechanicky snimac otacek na kardanu pro tacho). Menic z te vykopavky mam, ma i 6 sroubu a pry to jezdilo.
Vyhrabal bych ridici jednotku, nasel zapojeni konektoru (schemata se daji na netu najit) a meril odpory jednotlivych ventilu (u toho vicepinoveho konektoru je navic teplotni cidlo).
nebi007
Odeslal: Thursday 29 July 2010 - 20:37:15

Dnes jsem odpojil ten konektor a vubec na nic to nemelo vliv, pise to stejne chyby a jezdi stejne jak kdyz je zapojen. Byl jsem u wisastara pro menic, ale byl jiny - pouze na 3 srouby, ja porebuji na 6 sroubu. Jaky rozdil je mezi AR25 a AR35? Vsimnul jsem si ze puvodni prevodovka byla AR35 a ted jsem tam dal AR25ku. V příloze je vypis dat z prevodovky. Pressure regulator solenoid valve hodnota je stale 10mA jak se zapojenym konektorem tak s rozspojenym. Internal Power control final stage je stale inactive.









nebi007
Odeslal: Wednesday 28 July 2010 - 23:06:28

Zítra zkusím vyzkoušet odpojit ten konektor, jinak jedu také zítra pro hydroměnič k wisastarovi.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0502 sec,0.0214 z toho dotazů.