Témata příspěvků | |
nebi007 | Zdravíčko chlapi, řeším na své Omeze C - 3.0 V6 – AT – r. 2000 vadnou automatickou převodovku. Závada se projevuje prokluzováním všech rychlostí kromě 1 a zpátečky. Rozjedu se krásně na 1ku (klidně plný výkon bez proklouznutí) ale když zařadím 2 tak začne prokluzovat stejně tak další vyšší rychlosti. Kontroloval jsem hladinu oleje na zahřátém autě při běhu na volnoběh a hladina byla v pořádku. Nevíte čím by to mohlo být?? Dneska jsem začal s její demontáží, na kolika šroubech je připevněna k motoru?? Povolil sem jich 8 a myslím že by to mohlo být všechno, nebo ještě nějaký je někde schovaný. Mám možnost koupě funkčního automatu z Omegy 3.0 V6 ale z roku 1997, bude mi tam v tom mém ročníku pasovat a fungovat?? Děkuji za odpovědi. |
Poslední odpovědi | |
JardaB | Jestli muzu poprosit taky o kontakt na Email, potreboval bych vicemene nejake ptakoviny, LZ svetlo a LP mlhovku. |
wisastar | nebi007 napsal ... Mě už se podařilo automat opravit. Nakonec jsem to vyřešil tak že jsem koupil celé auto bez papírů na ND a začal jsem prohazovat díly. Nakonec se ukázal vadný HDM, takže těď mám po tom všem navíc 2 funkční převodovky a ještě k tomu skoro celé auto. Kdyby jste někdo něco potřeboval tak je to Béčková Omega 3.0 V6, AT, caravan v plný palbě včetně kůže, pamětí atd - viz foto. ozvy se prosimte na mail Email , mel bych zajem o sedacky a mozna dalsi veci. dik |
nebi007 | Mě už se podařilo automat opravit. Nakonec jsem to vyřešil tak že jsem koupil celé auto bez papírů na ND a začal jsem prohazovat díly. Nakonec se ukázal vadný HDM, takže těď mám po tom všem navíc 2 funkční převodovky a ještě k tomu skoro celé auto. Kdyby jste někdo něco potřeboval tak je to Béčková Omega 3.0 V6, AT, caravan v plný palbě včetně kůže, pamětí atd - viz foto. |
wisastar | darko napsal ... taky se přidám,aby nezakládalnové vlákno.mám omegu B z r. 97 2.0 16v automat.Po cca 40 tis. km po výměně oleje se začaly postupně objevovat tyto závady :na volnoběh při zarřazeném "D" kolísají otáčky,až nakonec zhasne motor.Dále při jízdě na 4 stupen při zátěži drobně škube motor.Při delší jízdě na 3 (např. do táhlého kopce) se na displeji napíše "OLWESCHEL." nebo něco v tom stylu.Jízdu to neovlivnuje. to bych nevidel problem s automatem ale spis s motorem |
legionar | darko napsal ... taky se přidám,aby nezakládalnové vlákno.mám omegu B z r. 97 2.0 16v automat.Po cca 40 tis. km po výměně oleje se začaly postupně objevovat tyto závady :na volnoběh při zarřazeném "D" kolísají otáčky,až nakonec zhasne motor.Dále při jízdě na 4 stupen při zátěži drobně škube motor.Při delší jízdě na 3 (např. do táhlého kopce) se na displeji napíše "OLWESCHEL." nebo něco v tom stylu.Jízdu to neovlivnuje. Když jsem měl automat a dal jsem za D a motor zdechnul, tak to u mě dělalo čidlo na klice a blesk nesvítil. |
darko | taky se přidám,aby nezakládalnové vlákno.mám omegu B z r. 97 2.0 16v automat.Po cca 40 tis. km po výměně oleje se začaly postupně objevovat tyto závady :na volnoběh při zarřazeném "D" kolísají otáčky,až nakonec zhasne motor.Dále při jízdě na 4 stupen při zátěži drobně škube motor.Při delší jízdě na 3 (např. do táhlého kopce) se na displeji napíše "OLWESCHEL." nebo něco v tom stylu.Jízdu to neovlivnuje. |
JardaB | AR25 a AR35 jsou asi uplne stejny, mozna je rozdil v HDM nebo nejakych detailech - kazdopadne jsem slozil z AR25 co byla u 2 litru z doby kamenne zahrabana v hnoji (dekuji Robasovi ) a AR35 z r. 97 jednu prevodovku, rozdil jsem nenasel (krome toho, ze ta stara mela merku a jiny dekl + mechanicky snimac otacek na kardanu pro tacho). Menic z te vykopavky mam, ma i 6 sroubu a pry to jezdilo. Vyhrabal bych ridici jednotku, nasel zapojeni konektoru (schemata se daji na netu najit) a meril odpory jednotlivych ventilu (u toho vicepinoveho konektoru je navic teplotni cidlo). |
nebi007 | Dnes jsem odpojil ten konektor a vubec na nic to nemelo vliv, pise to stejne chyby a jezdi stejne jak kdyz je zapojen. Byl jsem u wisastara pro menic, ale byl jiny - pouze na 3 srouby, ja porebuji na 6 sroubu. Jaky rozdil je mezi AR25 a AR35? Vsimnul jsem si ze puvodni prevodovka byla AR35 a ted jsem tam dal AR25ku. V příloze je vypis dat z prevodovky. Pressure regulator solenoid valve hodnota je stale 10mA jak se zapojenym konektorem tak s rozspojenym. Internal Power control final stage je stale inactive. |
nebi007 | Zítra zkusím vyzkoušet odpojit ten konektor, jinak jedu také zítra pro hydroměnič k wisastarovi. |