Témata příspěvků | |
Jakub | Ahoj, prosím o radu, už ani v Opelu si neví rady. Začnu popisem problému: Do kopce na plný plyn, zpravidla na trojku (dvojka táhne normálně do plných otáček) v pěti tisících začne motor ztrácet výkon, až to vychodí chybu motoru. Po ubrání plynu to jde na tři válce, přičemž když motor chcípnu a znovu nastartuju, chyba se smaže a motor opět vrčí normálně. Pokud nechcípnu motor a napíchnu diagnostiku, hlásí to chybné zapalování 3ho válce. Takže jsem začal od píky - nové svíčky, nový modul zapalování, test jízda - opět to samé. Takže jsme to tipovali na špatný vstřik, takže jsme prohodili 3.vstřik se 4.vstřikem, testovací jízda, opět to samé, pouze po načtení diagnostiky to hlásí chybné zapalování 1ho a 2ho válce. A konkrétně s těmito dvěma jsem vůbec nic nedělal. Netušíte někdo, čím by to mohlo být? Díky! |
Poslední odpovědi | |
qpc | odborník na telefonu : Roman Křapa 777 620 300 |
petr | AHOJ TAKY VLASTNIM OPC ZAFU A MEL JSEM PODOBNY PROBLEM STACILO VYMĚNIT SVICKY A SERIDIT NALIL JSEM TAKY 98 NATURAL |
vacurabu | Mám stejný problém u Astra 2.0 16V turbo,nikdo neví co s tím,trochu se to zlepšilo výměnou svíček.Motor se sice trošku cuká na volnoběh,chyba padá už jen občas,ale proti původnímu stavu jede a po chybě nepadá do běhu na tři válce. |
Legend | Zkusil bych ještě proházel vzájemně ty vstřiky a možná ještě před tím bych auto projel s napojenou diagnostikou a sledoval bych tlak turba, jestli třeba neodcháí turbo, které by vynechávalo ve vyšších otáčkách apod, za jízdy by se mohla dát podrobněji prozkoumat příčina. |
Jakub | Noo, takže všechno zkontrolováno. Vyměněno x dalších dílů... Váha vzduchu, palivový čerpadlo, atd... a pořád to samý! Už fuckt nevím |
Jakub | Ahoj, díky za typy... Jinak - palivový filtr jsem taky měnil, ale tlak na liště jsem nezkoušel - každopádně zkusím. Další věc je, že palivový čerpadlo je dost hlučný - píská, takže to mě taky napadlo, že už může být vydřený a tím pádem neudrží konstantní tlak. Další věc je, že auto cca rok stálo, tak jestli není bordel v nádrži a není ucpaný sítko - taky zkontroluju... Zatím díky za rady! |
Jiřik | Tak tak, to my plyňáci známe Co palivový filtr, co tlak na liště? |
JardaB | A stiha palivove cerpadlo? Napadlo me, jestli diky poklesu tlaku uz vstriky nejsou na limitu delky vstriku a pak to vyhodi chybu u nejslabsich... |
Vraňoch | jestli to reagovalo na prohozeni vstriku, tak bych jeste zkusil dalsi prohozeni, aby se tato teorie potvrdila/vyvratila. Pokud se potvrdi (pri dalsim prohozeni se zmeni udavane chybne valce), tak by bylo potreba vyzkoumat ktery vstrik to je. Taky to muze byt kabelaz ke vstrikum, v nejhorsim pripade ridici jednotka, ale to bych netipoval. Vranoch |