Témata příspěvků | |
Marek | Byl jsem šokován zjištěním, že se dá upravit MID ve voze tak, že začne psát česky!!!Netuším zda se to tu probíralo ,ale určitě jukněte na Odkaz Ten člověk je naprosto geniální. To stojí za to... _; |
Poslední odpovědi | |
qpc | zeptat se můžeš tady,jestli to aktuálně ještě vůbec dělá,přecce jen u těchto aut to už moc majitelů neřeší: Josef Šlechta ( pepas ) tel.: +420 732 617 095 e-mail: Email |
qpc | ne,to neblázníš,čeština i funkce u výše uvedené vychytávky je dodělána kutilem |
Saell | Zdravím, Bylo by možné se nějak spojit a zjistit více o možnostech využití PP ? Mám v Zafiře A (1999) MID, ale nejenom že neumí česky, ale funkce navíc v sobě nezobrazuje. Je dost možné, že to jenom není nastaveno od instalace, anebo to jednoduše neumí a já to sám nejspíš nedám dokupy. Mohl bych poprosit přinejmenším alespoň o radu ? Děkuji Luboš S. qpc napsal ... a pro MID Tento model palubního počítače je plnohodnotná náhrada původního displeje MID vozidel Astra G a Frontera. PP disponuje velkoplošným displejem pro rozšířený rozsah teplot, možností zobrazení 4 řádků o délce 20-ti znaků a optimálně vyplňuje plochu ve středové konzole vozidla. Stejně jako standartní MID poskytuje veškeré měřící funkce s dalšími příjemnými doplňkovými funkcemi. Vzhledem k zobrazovacím možnostem displeje je možné na displeji mít zobrazeno více parametrů najednou a to volitelně dle nastavení v servisním menu. Jediné co dosud není v PP implantováno, je komunikace s jednotkou Check Control, kterou momentálně nemám k dispozici. Doplnění programu, ale bude realizováno v brzké době. Komunikace je prioritně nastavena na český jazyk, ale volitelně jsou k dispozici další čtyři jazyky (Slovenština, Angličtina, Polština, Maďarština). PP přijímá RDS informace ze standartního rádia Opel, v servisním menu je možné volitelně nastavit co vše se má z rádia zobrazovat (Symboly, RDS). Pro ty, kteří nevlastní orig. rádio je zde možnost si nastavit a zobrazovat jakékoliv měřící funkce PP. Měřící Funkce palubního počítače: - Okamžitá spotřeba (l/hod., l/100km) - Průměrná spotřeba (2 nezávislá měření) - Průměrná rychlost (2 nezávislá měření) - Spotřebované pohonné hmoty (2 nezávislá měření) - Ujetá vzdálenost (2 nezávislá měření) - Dojezdová vzdálenost (volitelný způsob měření) - Stopky - Rychlost vozidla - Zobrazení otáček motoru - Zobrazení napětí autobaterie - Množství paliva v nádrži - Měření vnější teploty - Měření vnitřní teploty (s doplňkovým senzorem) - Taxametr - Hodiny Kontrolní Funkce palubního počítače: - Kontrola dobíjení autobaterie - Hladina oleje (s ext. senzorem) - Hladina chladící kapaliny (s ext. senzorem) - Hladina kapaliny v ostřikovačích (s ext. senzorem) - Opotřebení brzdových desek (s ext. senzorem) - Napětí pro brzdová světla - Kontrola brzdového spínače - Hlášení námrazy na silnici Doplňkové Funkce palubního počítače: - Výstup pro denní svícení (s ext. relé) - Imobilizér (s ext. relé) - Ovládání man. klimatizace (s ext. relé a senz. vnitřní teploty) Servisní Funkce palubního počítače: - Volba jazyka - Změna bezp. kódů - Nastavení imobilizéru - Nastavení velikosti pneumatik - Nastavení počtu impulzů na 1km - Nastavení typu motoru (ŘJ) - Korekce spotřeby - Velikost nádrže - Zobrazovací funkce rádia - Volitelné zobrazované funkce - Kontrolní funkce - Nastavení hodin - Nastavení jasu displeje (nezávisle den/noc) - Reset (nahrání původního nastavení) Instalace palubního počítače: Modul PP byl opět navržen tak, aby jeho instalace byla maximálně jednoduchá. Na desce plošných spojů se nachází jak 32-pinový konektor jako na orig. MIDu, tak 12-ti pinový konektor jako na orig. TIDu. V případě výměny za původní MID není třeba instalovat žádnou dodatečnou kabeláž, pouze se provede výměna displeje. V případě výměny za původní TID není třeba provádět "přepinování" konektorů, pouze se doplní příslušné vodiče, které se na svazku k TIDu nenacházejí. |
Martas | matos napsal ... takze ak som spravne pochopil staci my vymenit len tie try ziarovky za ledky Ano ale podminkou je ze musi ukazovat vsechny segmenty resp. kdyz je vymenis u displaye s "chybejicima" segmerntama budou chybet dal.. |
matos | takze ak som spravne pochopil staci my vymenit len tie try ziarovky za ledky |
Martas | Host napsal ... qpc napsal ... Modul Palubního počítače: 880,- Kč Kabel s konektorem: 120,- Kč Konektor pro ovl. páčku: 40,- Kč Senzor vnitřní teploty: 150,- Kč Relé s vodiči pro klimatizaci: 150,- Kč Montážní sada: 150,- Kč Optočlen s vodiči: 80,- Kč ja som sa pital na tento diky nie na original opravovat sa to neoplati opravovany bol uz dva razy a vzdy do vydrzi tak okolo roka No jenze tyhle dily jsopu pouze "nadstavba" na originalni display s tim, ze ukazuje i dalsi udaje a odkaz kde je objednat najdes hned na zacatku .... ale jednotka Displaye jako takova je stale stejna a jinou ani pouzit nejde. Ten "Repas" displaye funguje "naveky" pokud vymenis zarovky v podsviceni za LEDky problem s mizejicimi segmenty je prave v nich resp. v teple ktere pri sviceni produkuji. |
Host | qpc napsal ... Modul Palubního počítače: 880,- Kč Kabel s konektorem: 120,- Kč Konektor pro ovl. páčku: 40,- Kč Senzor vnitřní teploty: 150,- Kč Relé s vodiči pro klimatizaci: 150,- Kč Montážní sada: 150,- Kč Optočlen s vodiči: 80,- Kč ja som sa pital na tento diky nie na original opravovat sa to neoplati opravovany bol uz dva razy a vzdy do vydrzi tak okolo roka |
Martas | To je cena novyho dilu jinak na srotu bude podle typu za 1000 - 2500. |
wisastar | matos napsal ... a kde to mozem kupit poslal by si my kontakt na toho kto to predava No asi opel ne??? |