Témata příspěvků | |
Rynler | Zdravím všechny, koupil jsem siv pořadí třetí Omegu, tentokrát automat. Nemám s ním žádnou zkušenost, tak bude můj problém možná pitomost. Při rozjezdu trvá dost dlouho, než se jakoby motor chytne a auto začne akcelerovat. Nepomůže ani úplné prošlápnutí plynu až na podlahu. Vždycky trvá tak tři vteřiny (možná pět), než začne auto reagovat. Nejde o závody, ale když vjedu do křižovatky a musím zmizet, je ta prodleva dost nepříjemná. Tlačítko S na řadičce taky nemá vliv. Jinak jsem za zatím cca 1500 km žádnej další problém převodovkou nepozoroval. Máte někdo typ čím to zpoždění může být? Předem dík za odpovědi, Rynler |
Poslední odpovědi | |
Rynler | Takže olejem to není. Dneska jsem to zvedl, oleje je dost. |
JardaB | Nevim no, dyzlu chvili trva nez se z klidu rozjede turbo, pri vyssi rychlosti uz tam bude staly vetsi vykon a je to jine, co si pamatuju kdyz jsem jeste TD mel |
Rynler | Je to ten poslední motor 2,5 DTI a pětirychlostní převodovka. Na neutrál to na plyn reaguje hned, takže bych spíš čekal že to bude v převodovce. Navíc při vyšších rychlostech kdy je motor zatíženej nejvíc, tak to reaguje na plyn okamžitě. Ukáže něco diagnostika, když to žádnou chybu na palubce nehlásí? |
JardaB | Tak to je pak novejsi turbodyzl, ze? S tim zkusenosti nemam to co jsem psal plati pro 4 kvalt... Je IMHO otazka, jestli je to vlastnost motoru nebo to zpusobuje prevodovka. |
Rynler | Přijde mi to, že všechno ostatní funguje správně - vločka, řazení do posledního stupně (myslím že je to pětirychlostní), rozjezd je na jedničku. Na voliči to začíná dvojkou. V převodovce nic neprokluzuje, prostě to jakoby nereaguje na plyn. U toho rozjezdu je to nejmarkantnější, ale do nějakejch 80-90km/h to menší prodlevu má taky. Od těch 90ti to reaguje na sebemenší sešlápnutí plynu okamžitě. Ten olej omrknu. Ale kdyby ho bylo málo, řekl bych že to bude dělat problémy studený. Mě se to chová pořád stejně hned po startu i po 100km. |
wisastar | radi to vsechny 4 rychlosti? plus zamek ctyrky? nerozjizdi se to na dvojku? funguje vlocka? Kdyz das na volici 1 tak je to stejny? |
JardaB | Tezko rict, kdyz je malo oleje, dela to nejdriv problemy zastudena, kdyz chybi 1-2 litry, neni to po ohrati vubec znat. RJ automatu omezuje dle potreby vykon motoru, jde o to, jak se mu to chova - behem razeni proste vykon na nejakou vterinu spadne, leda dat na volici 1 a pak by to melo vystrelit hned. Pokud to vypada spis jako ze to v prevodovce proklouzne (vyleti otacky) tak muze byt spatne cerpadlo, regulace oleje atd., coz se pri bezne jizde styl klobouk vubec nepozna. Typicky vypadava treci krouzek mezi cerpadlem a prvni spojkou, cimz vznikne vule asi 1.2mm, na funkci to nejak nema vliv ale odrbava se stator cerpadla - az se prodrbe. Jeste jsem nepotkal prevodovku, kde by ten krouzek byl na svem miste ( k nalezeni v te mensi olejove vane) |
Jaryn | Předpokládám, že myslíš v převodovce? |
lesak | Málo oleje. |