Témata příspěvků | |
Polo | ahoj, dovede mi někdo poradit? mám 2,2 16v předělaný na lpg , zaslepený EGR s šidítkem. naprázdno jde do otáček skvěle, žádný problém, ale při zatížení nepatrně poškubává a když dosáhnu rychlosti kolem 100 km/h začne škubat dost výrazně, jako kdyby vynechávalo zapalování. svíčky nové iridiové, výfuk i sání v pořádku. může to dělat čidlo otáček, případně kde ho najdu a nebo gufera na ventilech- zdá se že trochu bere olej a i na plyn při větší zátěži docela kouří? diagnostika nic neukazuje. dík za jakoukoliv radu. |
Poslední odpovědi | |
ciba | to jo rict o vsem ze je v poradku je celkem odvazny co jsem koukal co dokaze vylezt na osciloskopu:D |
Jiřik | Změřil bych tlaky, jestli to tím špatným časováním třeba neťuklo do ventilu. Když má motor špatné tlaky, může se to projevovat jako chudá směs při zatížení. No a pak jedině čidla (váha, čidlo kliky, vačky, lambda)- ale když jsou fakt v pořádku...... |
Polo | přesně nevím, už jsem to tak koupil. majitel tvrdil, že se mu praskla hlava a dával jinou, starší, ale nejspíš v nějakým fakt dobrým servise, protože měli špatně nastavenou vačku na sání, takže to nejelo skoro vůbec(proto to prodal levně) a když jsem to srovnal, tak to jede, ale ještě zlobí.. vypláchl jsem motor a dal aditiva do oleje a trochu se to spravilo, ale jak ubývá olej, tak se to zase projevuje víc, tak si říkám, jestli to nemůže mít nějakou souvislost i s tlakem oleje nebo s jeho výškou.., příp. zdvihátka ? |
ciba | od kdy to dela?nejaka souvislost a tak.. |
Polo | ultrazvukem. a dělá to pořád, na plyn o poznání míň, ale to je daný tím, že na plyn běží motor vždycky klidněji.. |
ciba | jak jsi je cistil? btw nenapsal jsi jestli to dela na plyn nebo na benzin.. |
Polo | vstřikovače jsem čistil a podle diagnostiky jedou perfektně, dík |
Ivan | Dělalo mi to služební auto.Poškubávání,nechal jsem vyčistit vstřikovače,podotýkám,jak plynové,tak benzinové,auto jede jako nové..... |