Témata příspěvků | |
wisastar | Jak zjistim jestli ma omega 2.5 V6 dvouhmotovy setrvacnik? Aniz bych to rozebiral |
Poslední odpovědi | |
mates | JardaB napsal ... Za coz jsou tak 2 zachovaly Omegy v plny s automatem Možná i 3... |
JardaB | Za coz jsou tak 2 zachovaly Omegy v plny s automatem |
Robas | wisastar: se koukám do katalogu a ta dražší varianta je s centrálním vysouvacím ložiskem a u té levnější tu mám napsáno bez ložiska. Jinak MOC dvouhmot. setrváku zn. LUK je fakt kuwa 49 260,- ^au |
Sup | a proc se teda dela i normalni? takze ta spojka je ta drazsi za cca 17 tis jo? kupoval jste na to nekdo spojku? [/quote1309339690] Mám pocit, že do Omegy B 2.5 V6 se dávala jen dvouhmota, starší motory 2.5 V6 ve Vectrách A měly setvačník jednoduchý. U těch starších motorů bylo tlumení rázů soustavy motor - převodovka vyřešeno spojkovou lamelou s pružinami, u těch novějších motorů je tlumení rázů soustavy motor - převodovka vyřešeno dvouhmotovým setrvákem. V podstatě pružiny ze spojkové lamely přesunuli do setrváku, kde je umístili ve třech komorách společně s hydraulickýma "kapslema". Výsledný efekt je stejný, akorát nový setrvák stojí zanedbatelných 50.000,- Kč, přičemž žádná druhovýroba neexistuje!!! Co se týká spojky, tak ani v kombinaci s dvouhmotou se nemontuje nic speciálního. Objednej v katalogu Kelly, APM, MJ Auto, ..... Cena by měla být do cca 10.000,- Kč. |
wisastar | ciba napsal ... do vsech 2.5 a 3.0V6 v manualu se daval dvouhmota...uz to tu bylo hodnekrat reseny a proc se teda dela i normalni? takze ta spojka je ta drazsi za cca 17 tis jo? kupoval jste na to nekdo spojku? |
ciba | do vsech 2.5 a 3.0V6 v manualu se daval dvouhmota...uz to tu bylo hodnekrat reseny |
wisastar | ale ja vim ze ho ma ale nedaval se do vsech tak chci zjistit jestli ho ta moje ma nebo ne |
wisastar | no automat ho bude mit tezko |
mates | No zjistíš to tak, že strávíš hledáním na netu stejnej čas jako vznášením dotazu v poradně... Odkaz Akorát mám pocit, že ho má jen manuál...ale to si nejsu jistej. |