Témata příspěvků | |
eurosoudruh | zdravím, může mi někdo poradit, jaké tlaky by tento motor měl mít? (najeto 200000 km) mám cca 11 - 11,5 na všech čtyřech válcích, nové gufera na ventilech, ale ztrácí se mi olej dost rychle, po 500km mám sucho. navíc i voda trochu mizí, nevím jestli není podfouklé těsnění nebo dokonce prasklá hlava. motor jinak ale šlape docela dobře.. |
Poslední odpovědi | |
wisastar | Colommbo napsal ... Mno, já teda nevím, ale pokud Z22SE, tak 2.0 asi těžko... 2.2 |
Colommbo | Mno, já teda nevím, ale pokud Z22SE, tak 2.0 asi těžko... |
wisastar | Doufam ze se bavime o z22se, 2.0 16V 108 kW (rozvod retezem, dva vyvazovaci hridele, vstriky v hlave) a ne o klasickym oplackym 2.0 nebo 2.2 16V (x20xev, x22xe)?????? |
wisastar | Jiřik napsal ... Z22 v Žádném Saabu není, je tam dvoulitr podobného původu, pouze dvoulitr, jak uvádíš "from the family of Ecotec engines GM" a to jen motory 86x86 mm. Ty krátkozdvihový jsou zřejmě původem od Saabu (2.0 turbo 147kW a 2.3t 170kW) Ale je to stejnej motor! To mas jako 2.5, 2.6, 3.0, 3.2 V6, ty sou taky stejny. V sabu ma jiny oznaceni (kod motoru). |
Jiřik | Z22 v Žádném Saabu není, je tam dvoulitr podobného původu, pouze dvoulitr, jak uvádíš "from the family of Ecotec engines GM" a to jen motory 86x86 mm. Ty krátkozdvihový jsou zřejmě původem od Saabu (2.0 turbo 147kW a 2.3t 170kW) |
Host | Jiřik napsal ... Souhlasím s Ondrou, Z22SE je od GM Austrálie. Pokud by byl od Saabu, nechápu proč v žádném Saabu není je v kazdym druhym... s turbama a i s kompresorama.... Odkaz Odkaz |
Jiřik | Souhlasím s Ondrou, Z22SE je od GM Austrálie. Pokud by byl od Saabu, nechápu proč v žádném Saabu není |
ondra | Však já vím, taky jsem ale nereagoval na tebe. Někdo jiný tady zatvrzele tvrdil (zbytečně rozlišoval), že je něco od Saaba:-) Přitom, je to stejně jedno.... |
Martas | ondra napsal ... Z22SE je "původem" od Holdenu, stejně jako třeba Z28NET/NEL A co je Holden ? GM pro Australii. |