Témata příspěvků | |
FastArrow | Ahojte, mám druhou omu s AT, teď mám 2,6 2003. Pořád přemýšlím, jestli je normální, když jedu z Bludovičáku tzn. prudký kopec cca 1km,noha z plynu a oma žere stále okolo 4 litrů. /Pak někdy později dole začne brzdit a spotřeba je nula. Nemuselo by to žrát tolik přece to je více než kdyby auto stálo, tak to on s tím vlastně dělá?? Nebo je něco vadného? |
Poslední odpovědi | |
Colommbo | Kdybyste měli normální auto s manuálem, máte po starostech. Akorát budete muset čas od času nechat vyměnit spojku jako já teď... |
JardaB | Zas to ale pri brzdeni motorem tak daleko/rychle nejede... Zalezi na okolnostech, me treba pri dojizdeni na cervenou k semaforu po rovine nebo z mirneho kopce vychazi lip neutral. |
Martas | A protoze v Autosalonu nebo kde to v TV bylo (nasledne i na netu) se snazili dokazat ze to neni pravda. |
Anonymní | Protoze to 80 procent ridicu nevi a mysli si ze usetri |
Jaryn | Proč dávat neutrál? Při jízdě z kopce jde motor do přeběhu a řídící jednotka zavírá přívod paliva. Při zařazeném neutrálu se toto neděje. |
Colommbo | Moc se to (s ohledem na samu podstatu AT) ale nedoporučuje... |
Anonymní | no, ja osobne kdyz jedu z kopce davam N(eutral) pod kopcem kopnu D a jedu v klidu dal to same v kolone pri cekani atd. |
peter | zdrvim neviete my poradit s akeho auta by my pasovala aut.prevodovka na opel omega 2,5td.a ci by nepasovala s ople 3,0i aut.prevodovkadakujem |
Jiřik | No u Selespeedu může odejít aktuátor, nebo synchrony v převodovce. Ale nic co by nějak výrazně vybočovalo ať frekvencí závad, nebo finančně proti GM. Amíci umějí i mnohem nadupanější šestiválce, ale všechno to degradují automaty. ------------------------------------------ Zkoušel jsem od jakých minimálních otáček motor brzdí a je to zhruba od 1800. Níž už opravdu maličko přidává, aby se nedostal do režimu "cukání" |