• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor :: Re: omega nestartuje
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Motýlek
Odeslal: Thursday 29 August 2013 - 23:06:06
Cau kluci,mel bych trochu problém se startovanim,starter toci jako blazen a motor nic,na poněkolikáté naskoci ale tak jako lině se roztoci,normalne by se mel při startu protočit vyssima otackama a hned spadnout na volnobech,je jedno jestli je to studeny nebo teply,dela to porad,kdyz to naskoci tak vse pracuje dobře,vykon,zvysovanim teploty klesa volnobech,tahne,necuka,volnobech nekolisa,atd.jen to nechce normalne chytnout,pripada mi to jako když při startu je hodne chuda smes,jestli je to mozne.Nebo to udelalo taky to ze pustim starter a v okamziku když by mel motor naskocit tak starter vypne a hned se zase roztoci a tak se to opakuje cyklicky stále dokola při stalem drzeni klicku ve startovaci poloze,to je divny,co?cerpadlo je vymeneny,cidlo kliky není stare,tak nevim,a Vy?
Poslední odpovědi
wisastar
Odeslal: Thursday 28 November 2013 - 18:40:49

To je motorek volnobehu. Bez cidla vacky motor bezi normalne. Tim to nebude. Prohod cidlo kliky. Je to jedine cidlo bez kteryho motor nebezi.
mirek
Odeslal: Friday 22 November 2013 - 20:49:31

Tak jsem ho našel, teda ten snímač vačky. Je na pravé straně hned za krytem rozvodů pod tím hliníkovým válečkem (EGR?). Kabel je z konektoru ostře zahnutý o 180st. a ještě přimáčknutý na ten kryt, takže bych se nedivil že by mohl být zlomený. Měl by prý být shodný s Y26SE, zítra to zkusím prohodit z mé milované 2,6 a uvidíme - snad si ho neodpálím ....
Colommbo
Odeslal: Friday 22 November 2013 - 20:34:23

Úplně přesně nevím (zatím jsem to nepotřeboval, ťuky ťuk...), ale kdyby mi nikdo neporadil nic lepšího, tož bych ho hledal pod krytem rozvodů u některého z vačkových kol. Ale úplně jistý bych si nebyl...
mirek
Odeslal: Friday 22 November 2013 - 19:45:19

Tak jsem se konečně dostal zase k nějakému laborování a zkusil jsem proměřit čidla kliky. Jak jsem se dozvěděl má mít mezi dvěma kontakty odpor cca 500 Ohmů. Naměřil jsem u obou (jak to původní, tak to nové z vrakáče) cca 470-490 Ohmů. To mě utvrzuje že zde chyba nebude a tak zítra chci zkusit vyměnit to čidlo vačky. Poraďte prosím, kde ho mám hledat (v kufru jsem ho nenašel! ). Děkuju za rady.
Colommbo
Odeslal: Sunday 17 November 2013 - 22:23:16

Něco podobného už se tu řešilo někde v jiném vlákně a jestli si to dobře pamatuju, tož to tam vysvětloval Marťas - pokud odejde čidlo kliky za jízdy, dokáže jej čidlo vačky do jisté míry "zastoupit" a ECU přejde do nouzového režimu. Tuším, že podobně to funguje i obráceně a domnívám se, že i s vadným čidlem vačky motor nastartuje. Odejde-li ale čidlo kliky, je po vypnutí motoru hotovo...
mirek
Odeslal: Sunday 17 November 2013 - 21:16:55

Tak jsem koukal na Kelly jestli jsou ty čídla kliky stejná. Co mě zaujalo je že čidlo otáček kliky je zřejmě indukční - uvádějí u různých typů různé odpory. U čidla vačky je ale uvedeno že typ je Hall.
Nemohlo by to tedy být čidlem vačky? Těsně před tím než to nešlo nastartovat se motor choval "hlučněji", jako když je přidřený spodek.
Colommbo
Odeslal: Sunday 17 November 2013 - 21:01:42

Nejsem tak chytrej, ale čidla na V6 by měla být v podstatě dvojí a základní rozdíl je v připojovacím třípinovém konektoru - starší provedení (do r. 1998...?) má rohy konektoru ostré, kdežto novější (od r. 1999 a také na Y26SE) má rohy již zakulacené. A zkušenost z nedávného výpadku a výměny čidla na Y26SE - čerpadlo funguje, na vstřikovací lištu benzín jde ale vstřiky do válců už nee, svíčky jsou suché a nedávají jiskru, tedy zapalování nefunguje...
mirek
Odeslal: Sunday 17 November 2013 - 20:42:53

Čidlo kliky jsem zkusil vyměnit a chová se to stejně. Že by bylo vadné i to druhé je divné ale není to vyloučené - bral jsem ho z vrakáče, tak by vadné mohlo být.
Dotaz - je to čidlo shodné s 2,6V6, mohl bych ho vymontovat z druhého auta které je v pohodě a vyzkoušet. Kolik typů těchto snímačů kliky pro Omegy V6 je?
A co to hlášení z diagnostiky, nemůže to být něco se zapalováním?
Legend
Odeslal: Sunday 17 November 2013 - 20:18:11

Nejčastější závady jsou špatné čidlo kliky a nebo špatné palivové čerpadlo. Palivové čerpadlo se dá zkontrolovat tak, že se odpojí palivové hadice v blízkosti sání (převlečné matice 17 a 19mm) a po otočení klíčku do polohy rozsvícených kontrolek musí z jedné hadice několik vteřin téct benzín. Pokud ne, bude chyba v čerpadle, nebo relé (méně časté). Pokud palivo poteče, tak je pravděpodobně chyba v čidle kliky.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0591 sec,0.0325 z toho dotazů.