• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor :: Re: Omega 2,0 DTi - po výměně palivového filtru
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Frog
Odeslal: Friday 10 January 2014 - 18:37:32
Zdar chlapi, zkusím to i zde, potřebuju radu, už jsem v koncích, vyměnil jsem palivový filtr, posléze auto nastartoval, dojel dom a od tý doby nenastartoval, zkusil jsem i jiný filtr s pumpičkou v domnění že je tam vzduch ale tím to asi nebude, při povolených hadicích u vstřiků nafta stříká ven, ale stejně to nejde natočit
po načtení diagnostiky to píše chybový kód 1631 na řj čerpadla
nejde nafta přes vstřiky dál
Poslední odpovědi
JardaB
Odeslal: Tuesday 21 January 2014 - 13:05:47

Tak sorry, ja mel za to, ze uz je to common rail system....
Nemuze mit signalizovana porucha pricinu v nedostatku nafty diky zavzdusneni???
Yper
Odeslal: Tuesday 21 January 2014 - 09:25:02

Bych přímo řekl, abych navázal na JOBa, startérem nejde vůbec - normálně na lano, zařadit 3 a pomalu pustit spojku.
Co se týče vstřiků, tak mezi Di a DTi není žádný rozdíl a já měl vstřiky nastavené na hodnotu cca 180 barr - takhle mi to nastavili v servisu Bosch.
Informace od JardyB je zavádějící a pro tento typ motoru nepodstatná.
Klasické čerpadlo by mělo dávat max. 240 barr.
Ono to totiž funguje tak, že otáčky motoru a potažmo tedy i vstřikovacího čerpadla jsou při použití startéru příliš nízké na to, aby nafta při zavzdušněném vedení - i od čerpadla směrem ke vstřikům - prorazila přes vstřik. Vzduch v tlakovém vedení funguje jako buffer a stlačí se a pak zase rozepne.
Mně k tomu pomohl startovací spej a nebo i jakýkoliv sprej s éterem - tedy i na čištění brzdičů, protože ten zvýší otáčky motoru. Ale nedoporučuji to dělat a zvlášť když s tím nemáš zkušenosti, protože stačí do sání pustit o malilinko víc a motor dostane takovou prdu, že máš dojem, že je to jeho poslední věc co udělal.
Roztažení na laně je ale osvědčené.
Jinak při výměně palivového filtru se musí pracovat velmi opatrně, protože blbým zvykem je sundat víko s připojenými trubičkami a odehnout jej někam bokem, aby nepřekážel.
V ten okamžik se u starších aut vymačknou ještě původní "O" kroužky a už to nemusí těsnit a druhý den nenastartuješ, protože nafta steče do nádrže.

Ale na druhou stranu, když to hlásí poruchu čerpadla? hmmm
JOB
Odeslal: Sunday 12 January 2014 - 11:48:39

Zkoušel jsi to roztáhnout ? Tento motor je známej tím že po zavzdušnění ho startér nastartuje jen málody.
JardaB
Odeslal: Sunday 12 January 2014 - 11:16:51

Podivat se na online provozni hodnoty tlaku atp., nafta muze strikat ale tlak muze byt maly. (pri startovani u CR motoru byva kolem 300 baru, to uz musi strikat hodne, pri max. vykonu 1400 baru i vic) Jestli se tam pri vymene nedostal za filtr nejaky bordel a ten treba mohl ucpat regulator tlaku v cerpadle.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0892 sec,0.0417 z toho dotazů.