Témata příspěvků | |
Michal Říčka | Dobry den, chci se zeptat nastartuju a auto jede normalne. Pri zpomaleni nebo pri zastaveni a novem rozjezdu se rozsviti kontrolka motoru a auto se da do nouzaku. Otacky nejdou nad 4000 a auto nejede nad 90. Je to Opel vectra Caravan 2.0 . Mechanik mi rekl ze vaha vzduchu ani Rg ventil to nebude ze je to nejspis podtlakovym ventilem jsou tam 3. Jeden pry byt nemusi vubec tak jsem ho zkusil prehodit za udajne vadny a ani tak to nepomohlo. Dekuji za rady |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | byla vadna vaha vzduchu auto za 2500 orpaveno a ano je to diesel |
Anonymní | Tady tazatel má zřejmě diesel a všechny nás tak napálil. Prvně psal pouze že má 2.0 a nic víc, od čeho si každej odvodil 2.0 16V 100kW benzíňák samozřejmě. Nafťáka dej rovnou do šrotu, bude vadný čerpadlo... |
Anonymní | Moment, jaký turbo ??? |
Anonymní | tak mechanik mi rekl ze vaha vzduchu hazi nesmysly a ze je potreba vycistit turbo ..:) tak sem zvedav jestli to pomuze |
Anonymní | Kolego, 2.0 16V 100kW stará Vectra určitě nemá řetěz, stejný motor jsem měl v Omeze, tak vím. |
Anonymní | Není pravda, že by se k "vadné" jednotce nedalo připojit. Ona nemusí být vadná celá, ale jen obvod od někud někam (řj>čidlo kliky, řj>čidlo vačky). - ale může to způsobovat ta kabeláž. A normálně se můžu na jednotku připojit diagnostikou, jen ta jednotka třeba nevidí ono čidlo. Stejně tak znám starou astru, ke které se nedá připojit diagnostikou, protože má jednotka závadu, ale auto jezdí jako fík. Ono i to chcípání po přídání plynu by odpovídalo čidlu kliky/vačky. To proto, že se ta čidla nedokážou domluvit, kdy a kam vstříknout benzín a hodit jiskru. ( dost zjednodušeně řečeno). A když se toto děje, tak to obvykle dává tak bohatou směs, že nejde ani zapálit. |
qpc | nejak nevidim typ motoru |
Anonymní | auto nema remen ale řetaz v rozvodech |
Anonymní | v ppondeli to jde do autoservisu dne se mi dokonce stalo rano pri odjezdu do prace ze sem nastartoval a auto chciplo ..znovu a znovu chciplo i po pridani plynu porad zdechalo |