Témata příspěvků | |
Mirek | Prosím,jak se projevuje špatné čidlo detonace?Kontrolka mi nesvítí,ale při studeném startu se mi klepe motor a něco tam drnčí a jakože bouchá |
Poslední odpovědi | |
Legend | bbbbaba napsal ... a kde je ta klapka?muzete sem dat nejaky obrazek? škrtící klapku hned najdeš, když budeš sledovat tlustou hadici od vzduchového filtru, to platí obecně pro všechny motory. Jaký motor máš? |
bbbbaba | a kde je ta klapka?muzete sem dat nejaky obrazek? |
Vrbiss | Sice trochu pozdì na odpovìï, ale problém je v tomto: Škrtící klapka bývá zanesená a cca. po 75k km vykazuje drobnou vùli (projevuje se za studena po vypnutí aut. sytièe škubáním motoru, po pøidání plynu a mírném ohøátí je vše OK) Takže rada jednoduchá - sundat klapku, vyèistit, profouknout èidlo váhy vzduchu (u klapky neotvírat klapku násilím, ale pøi zapnutých klíèkách vám nìkdo musí zmáèknout plyn). Problém vìtšinou zmizí. Pokud se i dál klapka chová stejnì je èas znovu zkalibrovat váhu vzduchu, klapku a vstøikování. Mìl jsem tento problém až ve 120k km a od seøízení je vše OK. |
mikele_g | to NIO : ak by si mal vedomosti mozes tu zverejnit hodnoty napatia z vahy vzduchu pre Z10XE a Z12XE ??? |
mikele_g | no do agil sa montuju iba dva benzinove agregaty Z10XE a Z12XE a jeden diesel 1,3. Ta vaha vzduchu je dost pravdepodobna, nakolko podla TIS2000 tam na kapotu pred sanie zacali montovat ine tesnenie az niekedy v xx.06.2003 co by malo zamedzit dostanie sa vody na MAF i ked v telese filtra vzduchu je taky maly labirint __; NIO ako pises mohla by to sposobovat i zapalovacia lista, ale mohlo by to byt aj palivove cerpadlo - kolisanie tlaku. V kazdom pripade cistic palivoveho systemu by nemal uskodit. |
NIO | no nevidimy typ motoru, ale u agily tohle casto dela vaha vzduchu. nebo modul zapalovani. |
Lipánek | Mně dělalo to samé, občas po studenym startu hned na první křižovatce se to začlo chvět a jakoby vynechávat, koupil jsem na JETce za 130 Kč takovej čistič palivového systému, nalil jsem to do nádrže a nabral plnou a po vyjetí by to mělo být krásně čisté, je fakt, že to sem tam při sešlápnutí cuká, ale to bude tím čističem, na druhou stranu to už nevynechává a myslim si, že až tam natankuju čistej benzín bude to uplne OK, jinak to ještě může být zaneseným palivovým filtrem a nebo ty svíčky.. A nebo všechno dohromady |
mikele_g | a ECU neindikuje ziadnu chybu v pamati, alebo sa ti nerozsvieti "MIL" ? |
JardaB | Detonační hoření se projevuje spíš jako takové "cvrdlikání",nejvýrazněji při nižších otáčkách a plném plynu (tak do 2000). Na volnoběh myslím nehrozí, tohle vypadá spíš na vynechávání zapalování (svíčky, kabely...) |