• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Agila :: AGILA :: Agila motor :: Re: Detonační čidlo?
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Mirek
Odeslal: Monday 23 May 2005 - 07:10:52
Prosím,jak se projevuje špatné čidlo detonace?Kontrolka mi nesvítí,ale při studeném startu se mi klepe motor a něco tam drnčí a jakože bouchá
Poslední odpovědi
Legend
Odeslal: Monday 08 February 2010 - 11:45:25

bbbbaba napsal ...

a kde je ta klapka?muzete sem dat nejaky obrazek?

škrtící klapku hned najdeš, když budeš sledovat tlustou hadici od vzduchového filtru, to platí obecně pro všechny motory. Jaký motor máš?
bbbbaba
Odeslal: Monday 08 February 2010 - 11:06:23

a kde je ta klapka?muzete sem dat nejaky obrazek?
Vrbiss
Odeslal: Sunday 30 September 2007 - 19:51:07

Sice trochu pozdì na odpovìï, ale problém je v tomto:

Škrtící klapka bývá zanesená a cca. po 75k km vykazuje drobnou vùli (projevuje se za studena po vypnutí aut. sytièe škubáním motoru, po pøidání plynu a mírném ohøátí je vše OK)

Takže rada jednoduchá - sundat klapku, vyèistit, profouknout èidlo váhy vzduchu (u klapky neotvírat klapku násilím, ale pøi zapnutých klíèkách vám nìkdo musí zmáèknout plyn). Problém vìtšinou zmizí. Pokud se i dál klapka chová stejnì je èas znovu zkalibrovat váhu vzduchu, klapku a vstøikování.

Mìl jsem tento problém až ve 120k km a od seøízení je vše OK.
mikele_g
Odeslal: Wednesday 19 April 2006 - 08:59:41

to NIO : ak by si mal vedomosti mozes tu zverejnit hodnoty napatia z vahy vzduchu pre Z10XE a Z12XE ???
mikele_g
Odeslal: Wednesday 29 March 2006 - 07:52:04

no do agil sa montuju iba dva benzinove agregaty Z10XE a Z12XE a jeden diesel 1,3.
Ta vaha vzduchu je dost pravdepodobna, nakolko podla TIS2000 tam na kapotu pred sanie zacali montovat ine tesnenie az niekedy v xx.06.2003 co by malo zamedzit dostanie sa vody na MAF i ked v telese filtra vzduchu je taky maly labirint __;
NIO ako pises mohla by to sposobovat i zapalovacia lista, ale mohlo by to byt aj palivove cerpadlo - kolisanie tlaku. V kazdom pripade cistic palivoveho systemu by nemal uskodit.
NIO
Odeslal: Tuesday 28 March 2006 - 20:33:44

no nevidimy typ motoru, ale u agily tohle casto dela vaha vzduchu. nebo modul zapalovani.
Lipánek
Odeslal: Tuesday 28 March 2006 - 06:57:53

Mně dělalo to samé, občas po studenym startu hned na první křižovatce se to začlo chvět a jakoby vynechávat, koupil jsem na JETce za 130 Kč takovej čistič palivového systému, nalil jsem to do nádrže a nabral plnou a po vyjetí by to mělo být krásně čisté, je fakt, že to sem tam při sešlápnutí cuká, ale to bude tím čističem, na druhou stranu to už nevynechává a myslim si, že až tam natankuju čistej benzín bude to uplne OK, jinak to ještě může být zaneseným palivovým filtrem a nebo ty svíčky.. A nebo všechno dohromady
mikele_g
Odeslal: Monday 27 March 2006 - 20:06:45

a ECU neindikuje ziadnu chybu v pamati, alebo sa ti nerozsvieti "MIL" ?
JardaB
Odeslal: Monday 23 May 2005 - 07:44:28

Detonační hoření se projevuje spíš jako takové "cvrdlikání",nejvýrazněji při nižších otáčkách a plném plynu (tak do 2000). Na volnoběh myslím nehrozí, tohle vypadá spíš na vynechávání zapalování (svíčky, kabely...)

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0588 sec,0.0319 z toho dotazů.