Témata příspěvků | |
Petr X | Ahoj lidi, uvažuju o chiptuningu na Astru G 1.6 16V 74kw, koukal sem na Odkaz nabízí zvýšení výkonu až na 87kw(cca 8000kč), chci se zeptat jestli máte někdo zkušenost a jetli to má vůbec cenu dělat... Nebo jestli znáte jinou firmu. předem díky |
Poslední odpovědi | |
wowgolds.com.au | No.1 Cheapest WOW Gold,Buy World of warcraft Gold instant delivery In wowgolds.com.au |
qpc | Petr napsal ... MÁ SMYSL CHIPTUNING u Opel Astra 1,4 Turbo nebzín - 103 kw, 140 koní, 200 nm? Děkuji jestli to máš na občas a o víkendu,tak snad ano,na denní ježdění asi ne,pak ta životnost motoru tohoto obsahu bude asi o ničem. |
Jiřik | 1.4 je docela málo, a 104kW to je 100k/litr ale jestli jsi někdy jezdil na motorce, která má litrovej výkon přes 200 koní a točí 16 tisíc za minutu, tam si myslím, že má smysl přemýšlet o životnosti. Tyhle naše pomaloběžný uškrcený motory stejně kastli většinou přežijou a pokud ne, pár gufer, ventilů a nový šály nikoho finančně nevysajou. To spíš cena benzínu může člověka trápit. Za ticku půl nádrže, nic moc :_:n Před pár lety jsme láteřili, jak 16XEL nevydrží atd. a oni to dneska všechno přeplňujou a nevěřil bych tomu, že je klikový mechanismus nějaký lepší. Nejspíše jsou jen jiné písty. Jsem pro montáž sekvenčního LPG a zvyšování výkonu touto cestou, dneska už i s turbem nebývá problém (viz Vrgada) |
Martas | Standa napsal ... Petre neblbni, vzdyt ten motor pujde za chvilku do kytek... Vydrz motoru ... to je udaj kterej v tomto pripade nikoho nezajima .. Ze Jiriku. |
Standa | Petre neblbni, vzdyt ten motor pujde za chvilku do kytek... |
Jiřik | Doporučuju před a po úpravě změřit průběh na brzdě. Přeci jen je to malej objem, aby tam nevznikl nějaký propad v průběhu točivého momentu, popř. turbodíra. Nebo investovat do LPG a bohatost v plnym zatížení doladit individuálně _; |
Legend | Obecně u motoru s turbem to smysl má, získá se tím znatelný výkon a točivý moment navíc, což se u motoru bez turba dosáhne jen velmi obtížně. Přímo s motorem 1.4 nemám zkušenost. |
Petr | MÁ SMYSL CHIPTUNING u Opel Astra 1,4 Turbo nebzín - 103 kw, 140 koní, 200 nm? Děkuji |
Jiřik | Zdarec, motor x16xel je tu asi nejomletější téma. Mám tady někde dvacetistránlové vlákno o tom , jak jsem ho upravoval a jak to dopadlo. Takže stručně: Je uškrcenej na škrticí klapce a průměru sacích kanálů. Dávat 10 tis za lexmaul je nesmysl, po uprvě je origo snad skoro stejně dobrý. Takže: Vybrousit kanály v nejužším místě, z druhé strany sání druhou škrticí klapku, vyměnit kat místo toho ucpanýho, poté dát čipnout a vybrakovat airbox a jsi na 120 koních. Ty kouzla se sáním Vám klidne za dvojku udělám, 5tis. dáš za čip, dvojku za novej kat, takže se to dá. Akorát mi po tom čipnutí odešla za cca 30tis. km řídicí jednotka. Máte zájem? pište: Email |