• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor :: Re: Svody
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Brabi
Odeslal: Friday 26 August 2005 - 08:57:46
Mam vctru A 1.8i dal jsem do ni ladeny svody z opel astra 2.0GSI myslel jsem,ze zvuk bude lepsi ale opak je pravdou kdyz projedu kolem baraku tak slysim nejaky prskání mam vsechno utesneny nikde to na 100% nefouka!!A jeste bych se chtel zeptat jestli to nebude moc rvat ktyz vyhodim katalyzator!Mam to takhle:Ladeny svody-katalyzator-1.tlumic jsem vyhodil-2.tlumic mam sportovni!!Pro pripadnou odpoved prosim napiste na: Email
Poslední odpovědi
Yper
Odeslal: Monday 29 August 2005 - 10:10:16

2 VáclavGT: ..no a takhle se právě dělají i origo náhrady za katalyzátor. Je to trubka v trubce. V průchozí trubce jsou díry. Předpokládal jsem, že každý, kdo katík vyhodí, tak si tam nainstaluje tohle, protože i když obalamutí emise ( známým-kamarádem), tak to, že tam ten katík není, nikdo nepozná, protože ta náhrada vypadá úplně stejně!
Vzhledem k tomu, že mám kamna a tam není vůbec žádná lambda, tak jsem si to chtěl nechat udělat, ale práce příliš, protože na kamnech je těleso katíku pevnou součástí trubky, která vede od svodů.
Václav GT
Odeslal: Monday 29 August 2005 - 09:59:09

Yper napsal ...

Odstranění katalyzátoru také hluk nezvýší, protože se ve skutečnosti jedná o trubku v trubce, která je dělána jako tlumič na pistoli! Středová trubka má v sobě díry, které přebytek tlaku způsobený rázem přepustí do silnostěného obalu.

Ypere, jak to zde popisuješ, tak takhle je u mého vozu konstruovaný 1.tlumič, katalyzátor byl celý vyplněn "voštinou", blokem se stovkami drobných podélných kanálků. Píšu byl, protože vyhořel (při závadě zapalování - špatný palec v rozdělovači). Rozdrobený vnitřek katalyzátoru prolétl 1. tlumičem (protože má výše popisovanou konstukci - je pro spaliny přímo prostupný) a přemístil se do zadního tlumiče. Ten není přímo prostupný, úlomky narazily na přepážku a zůstaly tam. Při této události se katalyzátor natolik zahřál, že se vůz vzňal plamenem. Poučení pro jiné (teď už i pro mě) - při závadě zapalování nechat odtáhnout vůz, nesnažit se dojet. Jo a bez katalyzátoru se hlučnost zvýšila, naštěstí jen mírně.
Yper
Odeslal: Monday 29 August 2005 - 09:20:18

Laděné svody nejsou proti ničemu! Laděné znamená, že všechny 4 vývody jsou stejně dlouhé a tudíž vyprazdňování válců je stejné (nechápu, proč to výrobce aut nedává automaticky!?) a výkon je vyrovnaný.
Odstranění katalyzátoru také hluk nezvýší, protože se ve skutečnosti jedná o trubku v trubce, která je dělána jako tlumič na pistoli! Středová trubka má v sobě díry, které přebytek tlaku způsobený rázem přepustí do silnostěného obalu.
Jdou ale do háje emise a je možné tohle instalovat jen tam, kde je max. jedna lambda a to před katalyzátorem. Zvyšuje to rychlost vyprazdňování a tudíž i výkon.
Odstranění středového dílu - 1. tlumiče, bych ale v zájmu zachování svého zdraví neriskoval. Rána montpákou od heveru od rozzuřeného kolegy řidiče nebo spolubydlícího z obytné čtvrtě do hlavy hodně bolí!
Koncový díl už jde demontovat, ale mnohem lepší - kvůli STK, je ho vykuchat.
Jeho odstranění ale výkon nijak nepřinese, spíš šetří kapsu - v trubce se nedrží voda a kyselý kondenzát v důsledku spalování a tudíž tolik nerezne.
riwal
Odeslal: Monday 29 August 2005 - 09:14:51

Tak to snad ani neni vtipný ........
Jirka
Odeslal: Monday 29 August 2005 - 09:02:23

Pro ty co tu luští jak dále zvýšit hluk mám jednu radu - po velmi dlouhém výzkumu, podloženém řadou podrobných testů bylo zjištěno a experimentálně ověřeno toto:
Když vyhodíte úplně celý výfuk, nejlépe včetně té litinové zbytečnosti, která je na hlavě válců, bude mít vaše auto zcela nepochybně nejlepší zvuk, jakého můžete dosáhnout - bude to proostě COOL. Navíc to bude doprovázeno takovými světelnými efekty, že budete stoprocentně středem pozornosti. A pro nás normální to bude mít jeden velký klad - že s tím brzo přestanete... Přeju úspěšné TŮNĚNÍ.
opel.vectra
Odeslal: Monday 29 August 2005 - 08:21:18

Hoši tunerský..... Nic proti tomu nemám, mě po 2 hodinách jízdy hlava bolet nebude a u pumpy Vás taky určitě viděj rádi.... Kdybyste si místo těch blbostí koupili sportovní tlumiče a pružiny (příklad) tak uděláte 100x líp..... _s103
Mick
Odeslal: Sunday 28 August 2005 - 21:57:38

No hele vono to ladění vejfuku neni zas tak nic moc strasnyho...
Na my Vectre B 2.0 mam místo kaťáku trubku- zvuk se téměř neznatelně změnil
Teď sem tam dal místo stredovýho tlumiče rezonátor a taky to nejakej super kravál nedělá,má pěknej sportovní až racingovej zvukhlavně tak od 3000 nahoru
A hlavně sem to dělal z aučelem vyššího výkonu,kterýho sem opravdu dosáhnul!!ted jenom shanim svody nevite kde bych je sehnal?
Václav GT
Odeslal: Friday 26 August 2005 - 15:03:14

2 Brabi: sestavu výfuku, kterou zde popisuješ, bych si já na auto (VeA 2,0i GT) nedal. Pokud jsou laděné svody opravdu laděné (jedná se o ladění výfuku a ne klavíru), tak jsou právě na ten jeden konkrétní typ motoru a mají zlepšit průběh točivého momentu a výkonu. Zvuk se dosahuje tzv.rezonátorem, který se montuje místo katalyzátoru - z vozu učiní auto nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích (emise) a změní a zvýší hluk výfukové soustavy. Pokud dále vyřadíš 1.tlumič, zvýšíš hlučnost, zadní tlumič už to nezachrání, tím méně ten tzv.sportovní. Těmito úkony si sice dobře "zatuníš", ale zvyšuješ riziko napadení rozzuřenými rodiči-viz.výše. (pominu technickou kontrolu, neboť ta se dnes v ČR v mnoha stanicích prakticky již neprovádí _s103 - prodávjí se známky na SPZ ).
qpc
Odeslal: Friday 26 August 2005 - 12:18:41

...řvát to bude jako kráva...,jedinej výsledek bude hluk,průběh výkonu ti to nijak nezlepší..

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0523 sec,0.0174 z toho dotazů.