Témata příspěvků | |
Milan | Tak jsem konečně koupil na vrakáči ten motorek,zítra ho tam chci namontovat.Mám ale jede dotaz,na samotném konektoru jsem měřil napětí a příslušným tlačítkem se mění jen polarita,napětí tam bylo trvale.To by znamenalo,že motorek je trvale pod proudem,což by mu asi nesvědčilo.Nevíte někdo,jestli náhodou motorek po přepnutí klapky neodpojí od proudu řídící jednotka?Dojde tam totiž k většímu proudu a nevím jestli náhodou na řídící jednotce není nějaký obvod,který by toto uměl.Děkuji za informace Mám Opel Astra 1,6 G caravan rok 1998 |
Poslední odpovědi | |
qpc | tak tohle mě také zlobilo,napětí u solenoidu bylo pořád a nakonec se z toho vyklubala jen porucha vypínače(cirkulace) na palubní desce.. |
Effe | Mohl bych poprosit o zaslání schemy ny Email |
henrich | Peter S: mas to tam |
Petr S. | henrich posli prosim i me to schematko : Email dekuji ti z celeho srdce |
Anonymní | Caklik : kukni si postu henrich |
Caklik | Taky bych poprosil o schema. Diky. Email |
Anonymní | Milan : mas to v poste henrich |
Milan | Bylo by možné poslat mi to zapojení?já bych to nevymyslel a byl bych rád,kdyby se to dalo vypínat.Buď od té dobroty a pošli mi to na e-mail:konecny.m@centrum.cz |
henrich | Pani, tento problem so riesil pred par tyzdnami. Ano, je tam stale napatie, ale elektronika obmedzuje prud, ked zisti jeho zvysenie na doraze az do zmeny polarity (prepnutie klapky recirkulacie). Vsetko to funguje az do kritickeho opotrebovania, ked sa uz motorcek nestaci po zmene polarity pohnut - dovodom je asi vacsia vola prevodnych ozubeni - vsetky su z plastu Z vrakacu som to nechcel zhanat, slaba istota, kolko este vydrzi. Opel pytal vela... Ja som sa s tym drbal dlho, kym ma nenapadlo spravit namotnovat dorazove mikrospinace na tu packu zvonkajsej strany krabicky. Dalej stacila jednoducha schemicka s dvoma diodami a slape to. Zabepecil som tak vypinanie motorceka este pred dorazom. Stalo to dost casu, ale ma to bavilo Zatial to chodi a dufam, ze ma nesklame... |