Témata příspěvků | |
klubo | Pánové mam takový laický dotaz: jak se projevují špatné silentbloky motoru a kolik jich je na X20DTL astře...zdá se mi že to nějak bručí do kastle |
Poslední odpovědi | |
klubo | já to mam z EPC, to bude asi přesnější jinak vim že jde dát váha z 2.2dti do 2.0di a prej to jede líp, ale nevim jestli to jde i opačně....v každym případě tam podle výrobce nepatří |
Yper | Já ale tenhle typ viděl v elektronickém katalogu a byly tam napsány tyhle typy motorů. Je to ale celkem jedno. Také ale vím, že 1,7TD tam nebyl?! Je to fuk! |
klubo | 2.2di žádnej neni a 2.2dti má jinou váhu, ta naše je na Y17DT, X17DTL, X20DTL, Y20DTL, Y20DTH Odkaz <span class='smallblacktext'>[ Upraveno Út zář 20 2005, 08:18 ]</span> |
Yper | 2 Klubo - stále ještě dodělávám byt, takže jsem se na to podíval jen zběžně a podle mne tam odchází ten drátek - pravděpodobně buď ztratí impedanci a jde na něj víc proudu a tudíž se víc hřeje nebo jeho regulační člen. V tom mne utvrzuje i fakt, že mi bylo v servisu Fiat na jedné Alfě demonstrováno, jak se to dá vochcat - zrychlit průtok vzduchu! Ale nejhorší na tom také bylo, že auto jelo lépe než s novou váhou!!!! To bylo něco! Každopádně Fiaty, Lančie a Alfy mají úplně stejné váhy jako naše Oply - způsob připojení-konektory. Špatná zpráva ale je, že zatímco jejich váhy šly od Bosche dolů - zhruba na 3-4000 Ká MC, tak zrovna ty naše se nehly ani o píď. Jinak náš typ váhy se dává na auta: 2.0 Di, 2.ODTi, 2,2 Di a 2,2 DTi. Ti podělaní Italové totiž nedělají motory o objemu 2 l, ale jen do 1,9 l - JTD! |
DAF | měl jsem utržené silentbloky motoru a na místě při volnoběhu se třepalo celé auto,obzvlášť pokud jsem stál na brzdě.V servisu mi říkali, že ještě chvíli a vypadl mi motor na cestu:-) Tak jestli ti to pomůže.... |
klubo | yperku tak co váha? |
Yper | Prdlačku za kačku! Krabice od bot na kolečkách! |
klubo | 2yper: astra je prostě lepší 2scully: dík za info |
SCULLY | klubo : TEN PŘEDNÍ JE JENOM NA PARÁDU DRŽÍ TO JENOM TAKOVÁ ŠLUPIČKA, TAKŽE JE TO V POHODĚ. YPER : NA ASTŘE JSOU 4, |