Témata příspěvků | |
siM.s | Zdravim....mam astru 1.7 DTI. Dneska se mi z niceho nic stalo, ze po nastartovani takovych 10 s nefunguje servo. Pak uz se zda byt vse v pohode. Jen mi pripada takove tuzsi....ale mozna se mi to fakt jen zda. Ted uz to dela po kazdem nastartovani. Muze to byt neco vazneho? |
Poslední odpovědi | |
siM.s | No...tak jsem ted 2 dny nejezdil a dneska jsem prisel, central nejde, tak otevru....otocim klickem a nic. Baterka uuuplne vystavena, takze asi chcipla. Proto to servo.... |
Michal | Tak se na mě nezlob, mně to fakt pomohlo. Jsem prostým laikem a proto ti s tím moc neporadím. Co jsem slyšel, tak díky nízkému napětí v okruhu - vadný akumulátor se do serva dostane správně vysoké napětí až se vyrovná deficit - dobíjení. A to jsou ty sekundy po startu. Mimochodem mě se to projevovalo tak, že jsem nastartoval a za nějakých 5 sekund se servo začalo tlakovat - bylo to slyšet jak se to roztáčí. |
prtka | Michale já se z tebe podělám tak já tu od ledna řeším problém s posraným EHPS a ty řekneš jednu větu a máš vyhráno ..ne teď vážně..zkrátím to..přijdu do auta nastartuju nemůžu otočit..x krát otočím a pa k vše v pho...nepomůže ani když nechám sešlápnutý plyn a držím ho minutu..pořád stejné..byl jsem v Oplu a řekli mi ,že v prdeli baterka..vše jde do ní a nic nejde do serva...to co jsi tvrdil ty Michale..vyměnil jsem od známých dvě baterky...přijde ráno jenom na jednu stranu zaseklé ..překonám odpor a vše v pořádku..tudíš výrazné zlepšení nikoli 100%...Baterka originál po bocích nafouklá...když nastartuju 13,8V na baterce...pro elektro znalé..co mám ještě změřit ,abych vyloučil ,že tam je el. závada a je to mechanické...upozorňuji ,že to i ze starou baterkou se děje jen do 14°C od 15°C to nikdy neudělalo budu vás stím tak dlouho otravovat než mi někdo poradí |
siM.s | aha...dik. Zkusim |
michal | Měl jsem stejný problém (x16xel) a na štěstí to byl problém jen s akumulátorem, zkus ho vyměnit. Je tam menší napětí a až se po startu vše srovná tak teprve po tom začne fungovat servo tak jak má. |