Témata příspěvků | |
Lososs | Ahojte kluciii Mám jeden takovej drobnej dotázek. Jak teďkom začíná přituhovat tak při jízdě na delší tratě se mi mlží okna, hlavně fšechny boční , odmlží se jen když otevřu okýnko. topení je v pořádku a ventilátor taky, nevíte někdo jak se toho mlžení zbavit? Astra G Caravan, r.v.98, 1,6 16V Dik Lososs |
Poslední odpovědi | |
Doctor | možná hloupá otázka, ale... včera jsem ten odpor vyměnil, a zarazilo mě, jak se hřeje když je puštěný ventilátor. Ale jelikož je to odpor - asi to bude normální. Je ale ok, že se hřeje tak že na něm nejde udržet ruka? |
Doctor | děkuji a popostrčíš mě prosím, kde ho najdu? jestli u přepínače nebo motorku ventilátoru? *************************** počítám to bude tohle omluva No já tedy nevím, ale u nohou spolujezdce není... Já ho mám u obou aut v motorovém prostoru vedle motorku na stěrače a je to 99% vadný předřadný odpor, minulý týden jsem ho měnil a stál mě 916,- mám čtyřrychlostní ventilátor... |
Martas | Zadna klapka tam neni, vzduch jde z ventilatoru prez radiator na vypranik nebo naopak. Na ty chylosti mas poskozenej odporovej mustek kterej "prepina" ty rychlosti 1 - 3 jde prez odpor, 4 naprimo. |
Doctor | poděkuji trochu se zpožděním, to víte, rekonstrukce baráku je tam manuální klima. nějaká klapka ale musí přepínat teplý a studený vzduch přece ne? teď se mi to zase stalo. jak bylo teplo, kroužek termostatu pořád v modrém - studeno a když jsem potřeboval po týdnu zatopit, prostě i když bylo naplno v červeném, stále studený vzduch byť voda ohřátá na 90 stupňů srovnalo se to až po vypnutí a zapnutí motoru... ps: ventilátor má 4 rychlosti, na 1čku se netočí, funguje až 2-3-4 pojistky ok, kontakty jsem očistil, promazal, napadá Vás někoho něco? |
Martas | Doctor napsal ... tak jsem to tu pročetl a přidám trochu do mlýna. na mojí F 11/1997 zase netopí. teda topí/netopí. nehledě na teplotě venku, suchu, dešti. když delší dobu jezdím s chlazením úplně do studena, a pak otočím na teplo, prostě netopí. naposled cesta Praha Brno a nic. Až u Shell Břeclav po vypnutí motoru, cca 10 min pauza jsem nastartoval a hned vedro jak blázen :-/ domnívám se, že mi nějak přituhne - přilepí se klapka která přepíná teplý a studený vzduch, je to možné? kde ji najdu? po demontáži palubky ? :-/ díky M Pokud nemas automatickou klimatizaci tak tam zadna takova klapka neni vzduch jde vzdycky prez radiator. |
Doctor | tak jsem to tu pročetl a přidám trochu do mlýna. na mojí F 11/1997 zase netopí. teda topí/netopí. nehledě na teplotě venku, suchu, dešti. když delší dobu jezdím s chlazením úplně do studena, a pak otočím na teplo, prostě netopí. naposled cesta Praha Brno a nic. Až u Shell Břeclav po vypnutí motoru, cca 10 min pauza jsem nastartoval a hned vedro jak blázen :-/ domnívám se, že mi nějak přituhne - přilepí se klapka která přepíná teplý a studený vzduch, je to možné? kde ji najdu? po demontáži palubky ? :-/ díky M |
timony | Ještě jedno dočasné řešení než seženete levně novou klapku, které dočasně už dva roky používám já Jen jsem stáhl to táhlo z kloubu na té klapce, a kouskem pásky přilepil do polohy otevřeno. Samozřejmě knoflík pro vnitřní cirkulaci od té doby nefunguje, ale i tak se dá |
Martas | aligator napsal ... tak že aby se to nemlžilo musi byt zapnuta ju? __; Musi byt v poloze "vnitrni cirkulace vypnuta" tedy nasavani vzduchu z venku. Svetylko signalizuje ze mas vnitrni cirkulaci zapnutou, tedy vzduch je nasavan zevnitr a tehdy se ti budou okna mlzit. Jestli se chces presvedcit, ze klapka vnitrni cirkulace funguje spravne, tak si prepni foukani treba na nohy (jinak ne na predni okno), dej nejvetsi stupen foukani a kdyz prepnes na vnitrni cirkulaci je slyset ze je vzduch nasavan pod prednim oknem (lze vyzkouset treba prilozenim papiru), v pripade ze je vnitrni cirkulace vzduchu vypnuta je tento nasavan pred oknem. |
aligator | tak že aby se to nemlžilo musi byt zapnuta ju? __; |