Témata příspěvků | |
PepaMB | Pekny den vsem, chystam se vymenit nas 2-litr za 2,5 a byl jsem dnes jeden vyzkouset. Vsechno OK, radi pekne, ale kdyz jen jemne pridavam plyn, tak na cca. 80 km/h auto zacne cukat, "radici paka" zacne vibrovat aspon tak +/- o 2 cm. Kdyz se prida plyn vic, uz je to OK. Pri jine rychlosti na stejnych otackach to nedela. Nezazil jste to nekdo? Napadlo me, jestli nemuze byt problem v prevodovce ve chvili, kdyz uz to jede na 4-ku a pak se prepina na prevod "natvrdo". A druha vec - na motoru je videt hodne oleje, na dvou mistech: (sorry za hodne laicky popis) - pri pohledu zepredu na motor dole na takove vodorovne hrane (neceho co nevim co je) a pak vpravo na takove obdelnikove krabicce na motoru (vlevo je stejna). Jak moc je to u 2,5i normalni? Diky |
Poslední odpovědi | |
Mája | Když tu byla zmíňka o servisu,nevíte o nějakym dobrym servisu,kde rozumí automatům v okolí Plzně? Zatim mam převodovku vpohodě,ale do budoucna se to hodí,jenom tak pro jistotu. _rendek |
Rob 2 | Robox: Jistě, těch firem je po republice víc. Ale jde o to, jakou má kdo zkušenost a praxi. A velmi důležitým faktorem je i vybavení, které je nezbytnou součástí kvalitní práce. Tím ale nechci nikoho podceňovat, natož pak urazit! I malá firma může odvádět práci 1A. |
Robox | Automaticke prevodovky opravuje i firma v Ostrave. |
Rob 2 | bruno2: Tak tady bych asi šel po uložení kardanu, příp. silentblocích motoru. Pokud se vibrace mění vlivem akcelerace/decelerace, tak je chyba někde v poháněcím ústrojí. Mě to dělalo nezávisle na otáčkách i akceleraci a auto se prostě občas rozvlnilo jako had - bočně. Proto jsem hledal problém na podvozku. PS: Ten volný kloub nešel poznat ani zataháním za kolo nebo lehkým pohybováním volantu. Vše se takto jevilo OK nehledě na již zmiňovanou skutečnost, že do volantu to za jízdy ani nekleplo! Tvrdit mi toto někdo, tak bych si myslel, že má tak 3‰ _s103 |
bruno2 | mě to dělá na 2.5TD když udržuju ustálenou rychl. kolem 80-90km-začně vibrovat řaď páka a celý auto.jakmile ale přidám a motor začne táhnout přestane to... |
JardaB | Me to dela obcas taky, mam 3.0 v manualu, a prikladam to vulim cepu na rizeni a spodnim kulaku, Na jare to prijde vymenit, tak uvidim. Ale u me to nezalezi ani tak na rychlosti, spis na povrchu vozovky. |
Rob 2 | Ale blbnu... V horizontální rovině. Ve vertikální by to byly nejspíš KO tlumiče. Škoda, že nejde příspěvek opravit. Nebo jde? Asi půjdu spát, neb toho už mám dnes nějak moc. &| |
X3 | Nam auto cukalo pri urcity rychlosti jednou taky - a nakonec to byla spatna geometrie a z toho duvodu blbe sjety gumy... Nechali jsem udelat G a pak prohodili predni gumy za zadni (na zkousku) a prestalo to - predtim v urcity rychlosti (taky kolem 80) se to docela trepalo, automat to nemelo, byl to Ford Ka |
Rob 2 | Roman: Zkus se podívat po kul. kloubech tyčí řízení. Mě se rozvibrovávalo auto ve vertikální rovině. Do volantu nic, a až když si s tím nevěděl nikdo rady, napadlo mě podívat se po odvalujících se kolech. Sice jsem vypadal, jako když opilec blije z okna, ale závadu jsem našel. Rozvibrovávalo se mi LP kolo. A znovu opakuji: Do volantu ani ťuk. |