Témata příspěvků | |
Zdeňka | Ahoj všem, včera vyjel se Žirafkou manžel (ehm...), no a auto nejede. Právě mi ho odtáhli do servisu. Nastartoval, ujel cca 200m (podotýkám, že s otevřenými 5. dveřmi... na což ho upozornily děti, na které dost foukalo , a zhaslo mu to. Pak už jen při otočení klíčkem všechno svítí, auto se snaží chytit, točí se startér, všechno jakoby normálně, ale nenastartuje. Jen se protáčí. Když zařadím jedničku, dvojku i zpátečku a klíčem mám otočeno na start, má auto tendenci jet dopředu/dozadu. Nevím vůbec, co to může být. Nemáte tušení? Mám vybitou baterku v klíči na dálkovém ovládání, v klíči je imobilizér, může ta baterka na to mít vliv? Asi ne, co? Poradíte, prosím? Díky!! |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | Zdeňka napsal ... Ahoj všem, včera vyjel se Žirafkou manžel (ehm...), no a auto nejede. Právě mi ho odtáhli do servisu. Nastartoval, ujel cca 200m (podotýkám, že s otevřenými 5. dveřmi... na což ho upozornily děti, na které dost foukalo , a zhaslo mu to. Pak už jen při otočení klíčkem všechno svítí, auto se snaží chytit, točí se startér, všechno jakoby normálně, ale nenastartuje. Jen se protáčí. Když zařadím jedničku, dvojku i zpátečku a klíčem mám otočeno na start, má auto tendenci jet dopředu/dozadu. Nevím vůbec, co to může být. Nemáte tušení? Mám vybitou baterku v klíči na dálkovém ovládání, v klíči je imobilizér, může ta baterka na to mít vliv? Asi ne, co? Poradíte, prosím? Díky!! |
Zdenka | Jo a mam na tom novy ALU hec Teda zanovni, mooooooc krasny. Koupila jsem za 5tis. Nevim, jestli je to hodne nebo malo ale moc jsem si to prala ) |
Zdenka | Tak to mam opraveny. Po 14 dnech. Vymenili komplet vsechno krome hlavy, tu jen zabrousili. S praci za 6000 Kc a soustruznickyma pracema za 2300 to dalo 21500 Kc. To jde, ne? (Menili cely rozvody, vc. pumpy, samozrejme remen, komplet sadu tesneni kolem hlavy - jen to stalo 2030 Kc) atd. Jeste mne ceka bluetooth hands free na mou Motorolku a bude auto zas komplet. Jo a vlastne jsem uz taky vyresila ty klice. Chvalim Staigera!!!! Sbalila jsem sva tri ditka s tim, ze se tam sjedu dohodnout, kdy mam prijet na zjisteni security kodu. A oni to udelali na pockani, za 600 Kc. Su spokojena Hezky velikonoce! _; |
Zdenka | Neni, to je pravda. Ale aspon jezdi. Na par dnu to preziju a pak zas hura do velkyho auta _; |
Martas | Zdenka napsal ... Jinak ta Vectra je drsna limuzina r.v.1993/4, nicmene tehdy s plnou vybavou. No... zajimava zkusenost ?lola Jo aha to je stara Vectra A tak to prece jen uz neni takovej "luxus" ..... |
Zdenka | Jinak ta Vectra je drsna limuzina r.v.1993/4, nicmene tehdy s plnou vybavou. No... zajimava zkusenost ?lola |
Zdenka | To se omlouvam. Jsem trdlo. Auta miluju, ale nerozumim.... No jo. |
Martas | Aha z ty odpovedi jsem nepochopil ze budou delat i ventily jak se to potkalo |
Zdenka | Nevím, jestli je hrozně drahej. Možná jo. Ale jen to, co počítal NIO dělá cca 15000. A to do toho nezapočítal vodní pumpu. A možná práce je dražší než 2500 u toho "mého servisu". Nevyznám se v tom. Jsem ale limitována tím, že a) jim i přes všechny kolize furt věřím b) mám to kousek, což při třech miminech ocením zvlášť tehdy, kdy tam mám auto nechat a c) se ke mně chovají vždycky ok především z hlediska času opravy. Tož tak. A šéf je bejvalej oplák a rozumí těmto autům, což je pro mne také podstatné - a vlastně má i kontakty "dovnitř" do firmy, do autorizovaných servisů apod., což se skoro vždycky hodí. Tož nevím. |